اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عاشقی به سبک حمد

بسم الله الرحمن الرحیم

با دلی شاد با دلی سرشار از احساس خوشبختی با دلی لبریز از حمد اشک میریزم

ومطمعنم کور شده اون چشمی که این اشک منو نمیتونه ببینه...

اگر میدونستم تغییر نگاه انقدر شیرینه انقدر حالم رو وصف ناپذیر میکنه انقدر منو از تو لبریز میکنه که زودتر برات غش میکردم حضرت معشوق!

الهی کفی بی عزا ان لکون لک عبدا

زیبا ترین حالات بنده:

تکبیر میگوید سوره حمد میخواند الحمدلله رب العالمین

خدایاااااا من خیلی ازت ممنونم خیلییییی

سبحان ربی العظیم و بحمده

خدایا من خیلی ازت ممنونما خیلیییییی

سبحان ربی الاعلی و بحمده

من دوباره خیلی ازت ممنونم...

عجب عشق بازی است نماز ...

عجب رقصی است نماز...


درد ازتوست همه گرفتاری ها از جانب توست پس به کی پناه بیاریم جز تو

خدایا من رو ببخش که آبروی بنده های خوبتو بردم

کسی منو ببینه هیچ وقت به تو رو نمیاره چون نتونستم اونقدر شادِشاد باشم که همه بدونن بندگی تو چیزی جز لذت نیست...

سوال:احساس خوشبختی میکنید عمیقا؟؟


ِِاِلــهی کَـفَی بـی عِــزّاً ان اَکـونَ لَـکَــــ عَبـداً

برگرفته شده از bandeyeashegh.blog.ir

۱۳:۵۳
لوسی می
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۰
:)

پاسخ :

:))
سوته دلان
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۲۴
یه چی بگم؟!

دو خط اول رو خیلی با احساس خوندم بعد یهو از خط سوم که گفتی کور شده، حس خاله زنکی بهم دست داد!!

:))

پاسخ :

خاله زنکی!!!!؟؟؟؟؟
منظور من نفس و شیطان رجیمه
سوته دلان
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۴۲
نه متوجه متن شدم!
منظورم نوع نگارشه که یهو خودمونی شد! :)

پاسخ :

ازدست تو:)
همیشه انشام بدبوده:))
ولی بازم متوجه ربط بین داغون بودن متن و خاله زنکی نشدم؟

سوته دلان
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۵
نه متنت داغون نیست، فقط اون واژه کور شده منو یاد فضای خاله زنکی انداخت! :)

حس خودم بود وگرنه خوب نوشتی...

پاسخ :

:)
فضای خاله زنکی هههههه
در داغان بودن متنام که هی رسمی و خودمونی و احساسی و ...میشه و ماذا فازایه خودم بیشتر از همه باخبرم:))
میم میم
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۴۲
به‌به

پاسخ :

واقعا به به
من چقد خوشحاااالم من چقد خوشبختم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan