اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

نشونه ی حیاتی

بسم الله الرحمن الرحیم

یه نشونه میخوام...

یه نشونه کافیه برای پایان و برای آغاز...

عمه جان منو دریاب

پ.ن۱:با دلای پاکتون برام دعا کنید لطفا

پ.ن۲:ایشون آقای زائری معروف هستن:)من همیشه همینطوری زیارت میکنم میرم پشت درها و ستون ها:)

پ.ن۳:کتاب خریدم


۱۹:۵۸
اقلیما ...
۲۹ فروردين ۹۸ , ۲۱:۰۵
همین الان خواهرم از حرم حضرت معصومه پیام داد،اگه من بجای خواهرم حرم بودم الان میومدم پیشت با هم می‌رفتیم صفا کنیم:))

پاسخ :

ای جااانم عزیز دلم😘😘😘😘
من همش تنها کلا حرمم
همسفرام خیلی پایه حرم نیستن:(

الانم منتظر دعای کمیل جان هستم طبقه بالا:)
اقلیما ...
۲۹ فروردين ۹۸ , ۲۱:۴۰
وای خدا اتفاقا الانم خواهرم خدافظی کرد گفت الان دعا شروع میشه
چون خواهرم اونجاست حس میکنم بهت نزدیکم:))

پاسخ :

عه چه باحال :)
اقلیمای دو پس انقد بهم نزدیک بوده؟؟
بگو چقد دعا چسبید:)
سرباز کوچولو ...
۳۰ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۵
دوسالی میشه قم نرفتم 
التماس دعا آبجی 
چقددددر خوب من عاشق کتابم 

پاسخ :

من هم بعد از یکسال فراق پابوسی روزیم شد
به شرط لیاقت چشم
:)
آلاء ..
۳۰ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۶
حیلی دلم میخواست اونجا میبودم
ما چون نزدیکیم اصولا دوساعت بیشتر حرم نمیمونیم:'(

پاسخ :

ان شاالله بی بی بطلبن
من انقد بعد از یکسال دلم تنگ شده بود دلم نمیومد از حرم برم بیرون

آلاء ..
۳۰ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۵
درست مثل شما که بچه مشهدید و دوساعت تو حرم باشید براتون کفایت میکنه ولی مایی که سالی یه بار میایم سه روز بسط میشینیم تو حرم...

پاسخ :

بستگی داره گاهی دو ساعت کفایت نمیکنه حتی اگه بچه محله امام رضا باشی
آلاء ..
۳۰ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۵
منم مدتی بچه محل بودم ولی حس و حال مسافر بودن و بیشتر دوست داشتم

پاسخ :

هردوتاش حس خاص خودشو داره
حتما دوران دانشجویی بوده:)
ولی وقتی بچه محل باشی فراق طولانی رو نمیتونی تحمل کنی
یا زهرا
۳۰ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۸
جمکرانم رفتی؟؟امشب چه جشنییی بود عالییی نیمه شعبان فقط جمکران ن ن:)
ماها که به قم و جمکران نزدیکیم وااااقعا قدرشو نمیدونیم..:(
راسی یه سوال؟تو فقط کتابای تم مذهبی میخونی؟؟؟؟؟خواهرم تنوع بده خخخ

پاسخ :

الان صدای من رو از جمکران میشنوی:)))
نه فقط کتابای مذهبی نمیخونم ولی بیشتر علاقه ام مذهبی هست
گاهی هم کتابای پزشکی و طب سنتی و ...
رزمنده ..
۳۱ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۱
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بر شما مبارک


عرض کنم که چه نشونه ای از این بالاتر که می تونی راحت صحبت کنی و نشونه بخوای؟

ولی اگه خواستی می تونم برات دعا کنم چون کلاً روانم پاکه(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
وایی ببخشید نمیدونم چرا پاسخ به این نظر جامونده بود الان دیدم
اتفاقا مثل همیشه نمیتونستم صحبت کنم و احساساتم رو بر زبان بیارم انگار یک نیرویی مانع حرف زدنم میشد فقط اشک میریختم و دعا و قرآن میخوندم بدون هیچ حرفی
فقط روز آخر به زور یکمی صحبت کردم با عمه جانم
خدا خیرتون بده اگه با روان پاکتون برام دعا کنید
یاعلی
نـــای دل
۰۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۵۳
نسالکم الدعا....

پاسخ :

حتما ...
برای همه دعا کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan