اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

از دوری صیاد دگر تاب ندارم

بسم الله الرحمن الرحیم

در حال آماده سازی پستی بودم ستاره روشن وبلاگی و تیترش نظرم را جلب میکند

موسیقی ضمیمه شده را باز میکنم

تنهای تنهایم هیچ پروایی نمیکم مانند کسی که عزیز از دست داده میزنم زیر گریه بلند بلند بلند...به پهنای صورت

و چه کسی عزیز ترازتو که ازدستت داده ام ؟؟؟

و چه غمی عظیم تر ازتو که بلدت نبوده ام؟؟؟

خون باید بگریم...

من گمنامی بلد نیستم من فریاد نزدن بلد نیستم من عشق بلد نیستم من هیچ بلد نیستم

 

 

چطور حسن روزافزونت را دیدند و در عالم ما خاکی ها گمنامی پیشه کردند؟!!! بی هیچ هیاهویی... آرام سوختند و رفتند... 

اینها رسواییِ ذولیخایی شان در کدام عالم بود؟!!!
 

دریافت
جمله آخر از:رسوایی ذولیخایی
 
۰۸:۳۸
اقلیما ...
۱۹ فروردين ۹۸ , ۰۹:۲۴
تو فکر یکی از آهنگای افتخاری بودم،اومدم دیدم از افتخاری آهنگ گذاشتی،بقول قانون جذبیها جذب کردم این آهنگ رو :)))

پاسخ :

:))
عجب جذابی هستی پس...
منم میخواستم یه پست دیکه بزارم تا این آهنگو تو پست یکی دیدم بیخیال پست قبیلیم شدم
محمد فرهمند
۱۹ فروردين ۹۸ , ۰۹:۴۶

درستش زلیخاست

البته ببخشید

پاسخ :

بله در جریانم
قسمت آخر متن رو از همون وبلاگ مذکور کپی کردم تغییرش ندادم:)
یا زهرا
۱۹ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۷
فوق العاده بود آهنگ استاد افتخاری...
و تا ابد به آنانکه پلاک از گردن درآوردند تا گمنام بمانند مدیونیم...

پاسخ :

حال دل من بود...
خوشا به حالشان خوشا به سعادتشان
سرباز کوچولو ...
۱۹ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۴
منم گمنامی بلد نیستم ...

پاسخ :

:((
حمدان مقدم
۱۹ فروردين ۹۸ , ۱۲:۴۰
عالی

پاسخ :

نظر لطف شماست
جناب منزوی
۱۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۹
ای کاش نصیب مریدان بشود

پاسخ :

چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم
تا دام در آغوش نگیرم نگرانم
ای کاش عاقبتمان بخیر شود
محمد فرهمند
۱۹ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۷
به جرأت می تونم بگم تا حالا هیچ متن فارسی ای رو تو اینترنت ندیدم که از اشتباهات املایی خالی باشه :)

پاسخ :

حالا از هیچ فاکتور بگیریم درسته غلط املایی زیاده:)
محمد فرهمند
۲۰ فروردين ۹۸ , ۰۰:۰۸
تقریباً بیماری همه‌گیر ه :)

پاسخ :

بیماری؟؟
خو گاهی آدم اشتباه میکنه
من گاهی دچارم:(
غیض رو غیظ مینویسم غنج رو قنج
محمد فرهمند
۲۰ فروردين ۹۸ , ۰۰:۱۳

نمی دونم. شایدم اشتباه باشه

پاسخ :

شاید...
محمد فرهمند
۲۰ فروردين ۹۸ , ۰۰:۱۷

اما تو متن های انگلیسی درست برعکس ه. این همه متن انگلیسی رو تو اینترنت مطالعه کردم تک و توک توشون یه غلط املایی دیدم.

یه جورایی فکر کنم فارسی زبان ها سرسری برخورد می کنند

پاسخ :

شایدم از سیستم آموزشی باشه
این غلط املایی مسئله مهمیه؟؟؟
محمد فرهمند
۲۰ فروردين ۹۸ , ۰۰:۲۱
بله. خیلی مهمه.

پاسخ :

اوهوم
آشنای بی نشان
۲۰ فروردين ۹۸ , ۰۹:۲۰
وبلاگ نون و القلم وبلاگ خیلی خوبیه

پاسخ :

بلی ...درسته
گاهی با یه جمله دل آدم آتیش میگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan