اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

امروز دلم عجیب تو را درد میکشد

بسم رب الزهرا

کاش به جای تو مرا میزدند

دل آتش گرفته ام برای کدامتان بسوزد؟

برای دل پدر که بی زهرا میشود؟

برای دل حسن (ع)

برای دل حسین (ع)

یا برای دل دخترکی که تازه ماجرای صبرش شروع میشود

یا برای محسن (ع)

یا برای زخم سینه 

یا برای ....

بی مادر شدیم 

صاحب عزا برای قلب پردردت چه کنم؟


۱۱:۵۴
آقای بیدل
۲۰ بهمن ۹۷ , ۱۲:۱۶
ببخشید بازم اشتباس

پاسخ :

گیج ترینم
خااااک برسرم
:(((((((
آقای بیدل
۲۰ بهمن ۹۷ , ۱۲:۴۲
دیگه نه تا این حد !! :)
پیش میاد .
اشکی بود من و همسرم و پسرم رو از دعاتون بی نصیب نذارید ...

پاسخ :

:((((

محتاج ترینم...
در پناه حضرت مادر باشید ان شاالله...
سرباز کوچولو ...
۲۰ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۲
عجیب دلم خونه امروز 
بی مادر شدیم و حوصله شرح غصه نیست ...

پاسخ :

ای وای ای وای ای وای
مادر مادر مادر
محمد برزین
۲۰ بهمن ۹۷ , ۱۶:۰۷
تمام روضه هایی که برایمان نقل کرده اند را کنار میگذارم برای این داغ گریه میکنم که بی حیایی صدایش را بلند کرد ...

پاسخ :

بمیرم بمیرم
روضه های مادر از آن روضه هاس که نمیشود داد نزد
 نمیشود به سینه نکوبید نمیشود آتش نگرفت
شما روضه خوان مادرید برای دختر  نمک نشناسش دعا کنید
جناب قدح
۲۰ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۳
سلام
تسلیت

پاسخ :

سلام علیکم
برشما نیز
آلاء ..
۲۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۶
دلم هلاک یک نگاه مادرانته....

پاسخ :

فدای نگاه مادرانه مادر...
نمیدانم آغوشش جایی برای دختر نمکنشناسی چون من دارد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan