اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عنوان نمی یابم

بسم الله الرحمن الرحیم

  وسِلاحُهُ البُکاءُ...

جز گریه سلاحی ندارم

چه خوب شد که اشک و گریه را آفرید

در میان هیاهوی دل دنبال آرام بخش میگردم

از قرصی یادم می آید که قبلا برای دلم تجویز کرده بودم

ذکر یونسیه:

لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

دلم از مرده ای که با دو پا حملش میکنم خسته شده از روح مرده ای که درون آن جسم محبوس شده خسته شده

دلم فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَوةً طیِّبَةً میخواهد

برای دلم دعا میکنید؟

۰۰:۳۸
آلاء ..
۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۹
خدایا ببخش بنده ای را که جز اشک چیزی ندارد....
دعا میکنیم

پاسخ :

خدایا ممنونیم به خاطر این نعمت بزرگ
که اگر نبود سلاحی نداشتیم
ممنونم آلا جونم ممنونم عزیزم
😘😘😘
اردیبهشت ..
۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۵۰
الهی که حال دلت خیلی زود زود خوب بشه عزیز جانم..ببوسمت :-* :-*

پاسخ :

قربونت برم دوست مهربونم:-*
مچکرم
😘😘😘
سرباز کوچولو ...
۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۲:۱۳
جون بخواه ابحیم 
چشم به شرط لیاقت 🌹🌹

پاسخ :

الهیییی من دورت بگردم عزیزم
سپااااس
😘😘😘
رزمنده ..
۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۲:۵۴
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


یا حضرت عباس....
چی شده؟(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

و علیکم السلام ...
خیلی چیز ها شده(لبخند)
التماس دعا 
یاعلی
اقلیما ...
۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۸:۴۷
تو هم واسه دل ما دعا کن....

پاسخ :

دل شما که وصله به کانال توکل...
ما دلمون محتاجه...
چشم دعا حالمو خوب میکنه:)
مرتضا دِ
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۴:۲۹
خدایا اینو به خودت می سپاریم :)

پاسخ :

خدایا منو بهت سپردند:)
حیات میخوام 
میخوام زنده باشم
فلنحیینه حیاه طیبه به من عطا کن خدای مهربونم
نویسنده یافاطمه
۲۹ بهمن ۹۷ , ۱۴:۴۴
یه جایی خوندم نوشته بود:برای دلم امن یجیب بخوان...
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء...

پاسخ :

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
سپاسگزارم عزیزم 
خدا حفظت کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan