اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من ؟ همسر شهید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

قصد داشتند بیایند برای خاستگاری...

من شرایط ازدواج را نداشتم برای همین هی بهانه می آوردم

نمیخواستم وقتشان را بگیرم و آخرش هم نه بگویم

اصرار اصرار اصرار

حجت را تمام کردم گفتم جواب من احتمالا نه باشد اگر آمدند و ناامید برگشتند به خاطر اصرار خودشان است...

آقای پسر زمانی را تعیین کرده بودند

من ایشان را ندیده بودم حتی نمیدانستم چه شغلی دارند وخیلی چیز های دیگر(مدافع حرم بودنشان سری بود)...

گفته بودند مذهبی است و مقید(بر خلاف خانواده اش) ...

اما جدا از نداشتن شرایط ازدواج در آن زمان برای من فقط مذهبی بودن ملاک نیست شاید یک نفر انسان بسیار خوبی باشد ولی برای هم همسران مناسبی نباشیم

باید تحلیل شود و بررسی...

هیچ وقت آن خاستگاری محقق نشد

اما من به تعریف های دیگران راجع به خوب بودنش ایمان آوردم

جوانی که در اوج جوانی جانش را در کف دست بگذارد و برود و به ندای عقیله بنی هاشم لبیک گوید یقینا آسمانی است

او در این دنیا اگر ازدواج نکرد اکنون شاید در سرای باقی حورالعین ها صف بسته باشند برای نیم نگاهش:))

ممکن بود من الان به عنوان همسر شهید با شما سخن بگویم و خاطراتم را کتابی کنم و...

خب فرزندانم این هم از خاطره ای دیگر که برایتان نقل کردم

خدا وکیلی کی به اندازه من خاطره داره؟هنوز خیلی هاشم نقل نکردم:))

فکر کنم باز دارم در پست گذاری بی جنبه میشم

۲۲:۴۹
سرباز مهدی(عج)
۰۶ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۱
خاطره زیبایی بود،حیف شد جواب نه گفتید و خوبه شما سربازی نرفتید وگرنه یه عمر خاطره تعریف میکردید.

پاسخ :

اصلا خاستگاری به وقوع نپیوست که بخوام نه بگم قبل از خاستگاری به سمت الله شتافتند
عه وا راس میگین من اگه سربازی میرفتم اطرافیان و هم وبلاگی ها رو کچل میکردم:)
سرباز کوچولو ...
۰۷ بهمن ۹۷ , ۰۱:۰۲
منم دو تا خواستگار مدافع حرم داشتم ولی خب شاید من لیاقت ندارم :)

پاسخ :

آجی مارو ...
خو چرا بله رو نگفتی فرزندم؟؟؟
اصلا دیدیشون؟
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۰۶:۳۴
کاش انقدر اصرار نمی کردین ...
اسم شهید رو اگه اشکال نداره میشه بگید ؟

پاسخ :

من اصرار نکردم.یه چند بار گفتم شرایط ازدواج ندارم ایشون اصرار داشتند و منم قبول کردم.من در ابتدا نمیدونستم مدافع حرم هستند اصلا شناختی نداشتم
اینکه خاستگاری محقق نشد دست هیچکس نبود جز خدا
میشه نگم اسمشون رو
tahurabanoo
۰۷ بهمن ۹۷ , ۰۹:۵۶
شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند

پاسخ :

چه جمله سنگینی...
به احترامش ۵ دقیقه سکووووت
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۱:۵۴
عجب ... حتما خیلی حس متفاوتیه که یه شهید خواسگارت باشه 

پاسخ :

وقتی فهمیدم مدافع حرم هستند.تویه شوکی رفته بودم نمیتونستند درم بیارن...
به نظر من همسر شهید بودن اجرش بیشتر از شهید بودن هست
چون شهید جانش را میدهد و میرود در آغوش خدا اما این همسر شهید است که باید زندگی کند باید صبر کند تا روزی که فراق پایان یابد...
شاید من طاقت این فراق و صبوری رو نداشتم که ...
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۱
درسته ،
دقیقا مث همسایه ی ما ...

پاسخ :

خداوند صبرشان دهد...
عجب شیر زنی هستند...
چقد همسایه دارین شما!
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۴:۳۵
یکی از فواید مجتمع نشینیه .
چند روز پیش تلویزیون داشت مستند یک زوجِ عرب رو نشون می داد که مرد خونه اهل جنوب ایران و خانم اهل فوعه یا کفریا بود . که از اونجا فرار کرده بود . خونشون همین اونطرفِ خیابونِ ماست ...

پاسخ :

آخه این روزا همسایه از همسایه خبر نداره.در مجتمع ها هم فکر کنم صدق میکنه.
خیلی خوبه که اینقدر همه رو میشناسین و رفت و آمد دارین...این یه هنره...
جسارتا ساکن مشهد هستید؟
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۶:۲۸
این که ما خبر داریم بیشتر یه توفیقِ اجباریه تا هنر . چون توی این شهر هیچ فامیلی نداریم و تنها هستیم و همسایه ها یه جورایی جای فامیل نداشته مون هستن .
حدوده سه سالی میشه که خونمو از مشهد بردم .

پاسخ :

خدا وکیلی خیلی ها هستند غریبند ولی بازم با کسی رابطه ندارند
انشاالله هر جا هستید دلتون منور به نور الهی
فکر کردم مشهدی هستید
آقای بیدل
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۰
مشهدی هستم ولی مشهد نیست :)

پاسخ :

مشهدی ها پرچمشون بالاست هرکجا که باشن:))
فکر کنم قبلا گفته بودین من به آلزایمر زودرس دچار شدم:(
پیـــچـ ـک
۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۸:۲۹
سلام
همچین خاطره ای مادر منم داره! مامانم درکت می کنه احتمال زیاد.

پاسخ :

و علیک السلام و رحمت الله
ای جانم چه با حال:)))
بلی بلی باید با مادر گرامی بشینیم و از خاستگار آسمانی مفصل صحبت کنیم
سرباز کوچولو ...
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۸
خواهرم اصلا پدر جان نذاشتن نزدیک بیان خواستگار پاسدار هم نمیذارن نزدیک بیاد چه برسه مدافع حرم ولی یکی از آرزو هام اینه همسر شهید بشم :)))

پاسخ :

الهییییی...الهی من دورت بگردم خواهر جونم
چقد روحت بزرگه که میخوای همسر شهید بشی
تو خواب میدیدم یه خاستگار دارم که میگفت شهید نشم میمیرم واقعا بوی شهادت میدادند 
من گیر داده بودم نه شما بایدددد شهید زنده باشین من طاقت ندارم یا منم باید شهید بشم یا نمیتونم تحمل کنم دوری و فراق رو...
یا منم میبرین شهید میکنین یا هیچی...
واقعا همسر شهید بودن خیلی سخته ها به حرف نیست خیلی سخته 


سرباز کوچولو ...
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۹
فداتبشم خواهریم
من مادر شهید بودن رو هم دوست دارم خیلی البته لیاقت هیچکدوم رو ندارم 
آبجی شما روحت خیلی بزرگتره که همچین خوابی میبینی و خودتم شهادت میخوای 

پاسخ :

خدا نکنه عزیزم
خخخخ گفتی مادر شهید یاد القابم افتادم بهت گفته بودم قبلا:))
عزیزم خواب که دلیل نمیشه
میدونی آخه شهادت خییییلی باحاله یه تجارت پرسوده که یه جان ناقابل رو میدی بجاش خدا اینقدر تحویلت میگیره که تو کفش میمونی میگی خداجون قابل نداشت ها یه جون فقط بهت دادم که در برابر تعمت هات هیچی نیست ولی بازم خدا تحویلت میگیره...
ما که آخرش میمیریم چرا برای معشوقمون نمیریم
اللهم ارزقنا...
محمد برزین
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۸:۴۰
سلام خاطره با حالی بود اما سوالی برام پیش آورد که پرسیدنش رو صلاح نمیدونم . 
خوش به حال بهشتی ها ...

پاسخ :

سلام علیکم
خوشا آنان که الله یارشان بی...
اللهم ارزقنا...
(نمیشه شما سوال رو بپرسید ولی من جواب ندم؟:))روحم فضول و کنجکاوه:)
نـــای دل
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۹:۵۷
قسمت نبود...
هر چی خدا صلاح بدونه همون میشه...
فقط مدافع حرم باشه که ملاک نیست باید تمام زوایا رو دید..

پاسخ :

اونکه بله قشنگ خدا یه جوری قضیه رو پیش برد که منو مبهوت کرد
میگم ممکن دو تا آدم باشن خییییلی عالی از همه لحاظ ولی برای هم مناسب نباشند
انسان ها هم کامل نیستند باید جوری مکمل هم بشند که لباس هم بشن...
البته به قول سرباز کوچولو بحث لیاقت هم هست.شاید واقعا مناسب هم بودیم ولی من لیاقت نداشتم
آلاء ..
۰۸ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۲
منم دوست داشتم همسر شهید بشم

پاسخ :

خو ممکن بشی هنوز فرزندم:))

سرباز کوچولو ...
۰۸ بهمن ۹۷ , ۱۸:۵۲
هههههه منم میشم خاله شهید ایووول
آبجی اینقدر خوشگل گفتی که حض کردم 
عاقبتت ختم به شهادت خواهری جانم:)

پاسخ :

هههه خو خوبه بچم خاله نداشت که خاله دار هم شد:)))
تشکر جااااااات
ان شاالله ان شاالله بحق الحسین
چقدر خوبه آخرش شهادت باشه.حسین جانم آخرین عبارت باشه
سرباز کوچولو ...
۰۹ بهمن ۹۷ , ۰۲:۱۰
فدای بچت خواهرم :)
جمله ای که گفتی رو خیلی دوست دارم

پاسخ :

بچم دست بوسه:))))
جمله ای هست که از استادم برا اولین بار شنیدم خیلی دوست دارم این جمله رو
چقدر خوبه آخرش شهادت باشه
حسین جانم آخرین عبارت باشه
مردی بنام شقایق ...
۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۰:۳۶
سلام

الزاما مدافع حرم بودن همسر مناسب بودن نیست
بسیاری از دوستان من مدافع حرم هستن و با هم در ارتباطیم و همسر خوبی نیستن برای زنشون ولی رزمنده و رفیق خوبی هستن

باید ملاک های اصلی زندگی رو چک کرد که خداروشکر شما کردین

ان شالله روح همه شهدا شاد و بقیه مدافعان حرم هم سالم برگردن خونه

پاسخ :

سلام علیکم
خو منم همینو میگم.چقدر خوشحالم اینجا اینقدر انسان های روشنفکر و متطقی وجود داره که حرف من رو عمیقا میفهمند...
ولی من اصلا ندیدمشون که بخوام چک کنم
البته یقینا انسان های خوبی هستند اما خوب بودن ملاک همسر خوب بودن نیست
و اکثرا چنین انسان های خوبی همسران خوبی هستند اما شاید تفاوت ها و اختلاف در ملاک ها باعث بشه زندگی دلچسبی با همسرشون نداشته باشن
ان شااالله همه شهدا با رسول الله محشور شن...
اللهم ارزقنا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan