اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

محاله جواب نده

بسم الله الرحمن الرحیم

از چی انرژی میگیری؟از چی روحیه میگیری؟وقتی نماز میخونی احساس شعف میکنی؟وقتی اذان میگویند ذوق زده میشوی و میگویی آخ جوووون اذان گفتن باز باید بروم سر سجاده؟

وقتی عبادت محبوب را میکنی دوپینگ میکنی و پراز نشاط میشوی؟

اگر اینگونه هستی که التماس دعا خوشا بحالت

اما اگر اینگونه نیستی با من همراه شو...

خداوند میفرمایند اکر کسی غالب اشتغالش را من قرار دهد غالبا به یاد من باشد ذائقه اش را عوض میکنم

شهوتش را در مناجاتم قرار میدهم لذتی به او میدهم که باهیچ لذتی قابل قیاس نخواهد بود...

«إذا کانَ الغالِبُ على العَبدِ الاشتِغالَ بِی، جَعَلتُ بُغیَتَهُ و لَذَّتَهُ فی ذِکرِی»،

هرگاه یاد من بر بنده‌ام غالب شود، خواهش و خوشى او را در یاد خود قرار دهم.

وقتی لذت را بچشی وقتی نشاط پیدا کنی در بندگی آنوقت است که:.

«فإذا جَعَلتُ بُغیَتَهُ و لَذَّتَهُ فی ذِکرِی عَشِقَنی و عَشِقتُهُ»

هر موقعی که این خواهش و خوشی او را در یاد خودم قرار دادم، عاشق من می‌شود. من هم عاشق او می‌شوم.

میدانید جهنم رفتن فوق العاده دردناک است زیرا جهنمی از دوچیز میسوزد یکی آتشی سوزان با جسمی که ازبین نمیرود یکی اینکه به اوحالی میکنند لذت نبردی در دنیاحالا میزنیمت

برای چه آمده ام جهنم ؟چون خوش نگذروندم ، این سوختن داره این الهی غلط کردم داره الهی العفو داره

فقط خدا رو بخوایم محال جواب نده

(عذر خواهم بابت اینکه هرروز دارم پست میزارم.باید برم تو ترک)


۱۷:۵۵
ابوالفضل ...
۲۵ دی ۹۷ , ۱۸:۲۱
جهنمی می‌سوزه تا ناخالصی‌هاش زدوده بشه. دوباره مثل لحظه‌ی تولد خالص بشه و لایق ملحق شدن به خدا بشه...

پاسخ :

صحیح...
اما نه همه عده ای خالدون فیها هستند

آقای بیدل
۲۵ دی ۹۷ , ۱۸:۵۷
چرا معذرت از ما ؟!

پاسخ :

چون هی ستاره وبتون رو هر روز روشن میکنم
محمد برزین
۲۶ دی ۹۷ , ۰۸:۳۲
اونجای جهنم سخته که صداش میکنی و میگه نمیخوام صداشو بشنوم... 

پاسخ :

گیرم ای معبود و اقا و مولا و پروردگارم من بر عذاب تو صبر کنم اما چگونه بر دوری از تو طاقت اورم؟و گیرم که ای معبود من حرارت اتشت را تحمل کنم اما چگونه چشم پوشیدن از بزرگواریت رابر خود هموار سازم؟یا چگونه در میان اتش بمانم با اینکه امید عفو ترا دارم.(دعای کمیل)
اصبر علی حر نارک ...
فکیف اصبر عن النظر الی کرامتک ...


برگرفته شده از bandeyeashegh.blog.ir

سرباز کوچولو ...
۲۶ دی ۹۷ , ۱۳:۵۲
واااای بر من که معنویتم اینقد کم شده 
من همیشه وقتی ستاره های وبم روشن میشه دنبال وبت میگردم 😍

پاسخ :

ونیز واااای بر من:(((
نظر لطفته خواهرگلم:)
ولی باید تعادل رو رعایت کنم
سرباز کوچولو ...
۲۶ دی ۹۷ , ۱۴:۲۰
قربونت خواهری 
تعادل هست دیگه روزی یکی 😊

پاسخ :

دورت بگردم:)
الان شما خودت آخرین پستت مال کی هست؟:)
Parad ox
۲۶ دی ۹۷ , ۱۶:۱۴
این متن رو باید هرروز و هرروز خوند و آروم شد

پاسخ :

این متن رو از سخنرانی استاد پناهیان پیاده کردم
برای لذت و خوشبختی ابدی باید در همین دنیا لذت ببریم
لذت هاتون ماندگار و خدایی...
استاد: دست نویــس ...
۲۶ دی ۹۷ , ۱۷:۱۳
سلام

و من عشقته : ..... 
مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی اَحَبَّنی وَ مَن اَحَبَّنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتَهُ وَ مَن عَشَقَتَهُ قَتَلتَهُ وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ وَ مَن عَلی دِیَتَهُ فَاِنّا دِیَتُهُ.

اولش با طلب و خواست خدا شروع میشه نتیجه اش: رسیدن به او
بعد : شناخت خداوند ، مرحله بعد: حـُب الهی در دل انسان به وجود میاد که میرسه به حد: عشق به خدا
عاشقش که شدی عاشقت میشه و اون موقع است که از عشقش=«بنده خوب خدا که اونم عاشق خداست»، دست برنمیداره و میبرش پیش خودش (جداشدن از دنیا=موت) ، حالا که قبض روحش کرد، دیه اش رو هم پرداخت میکنه که دیه: وصال به حق است....

بنازم این قاتل و مقتول رو: اولین قاتل و مقتول جهان و آخرینش که هر دو بارضایت عمل میکنند

اللهم ارزقنا .... :)

پاسخ :

سلام علیکم
این یکی ازعاشقانه ترین احادیث قدسی است
اما حدیثی که مد نظر من بود برای این پست این نبود که در متن اصلاح شد
سپاسگزارم بابت توجه و توضیحاتتنون
اللهم ارزقنا...
سرباز کوچولو ...
۲۶ دی ۹۷ , ۲۳:۰۴
فداتبشم آبجی یدونم
من وبم یجور شده با گوشی نمیتونم پست بذارم لبتابمم خرابه 😊😂

پاسخ :

خدا نکنه...
باشه گلم  عذرت پدیرفته است:)
هادی اسماعیلی فضل
۲۷ دی ۹۷ , ۱۳:۰۹
سلام وب خوبی دارین. تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

تا صبح گریه می کنم  غنچه می دهند
گل های ریز صورتی روی بالشم

مثل سردرد پس از طی شدن مستی ها
خسته ام مثل تمام دهه ی شصتی ها
بانو انقلابی
۲۸ دی ۹۷ , ۲۰:۲۲
عی بابا ابجی ما تازه اومدیم شوما کوجا میری ْ:-P 

پاسخ :

نه خواهری جایی نمیرم گفتم باید کمتر پست بزارم کچل کردم دنبال کننده هامو بس که  پست میزارم...
اما فکر نکنم خیلی موفق باشم در ترک:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan