اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

جلو ضررو هر وقت بگیری غنیمته

بسم الله الرحمن الرحیم

در سخن معصوم داریم که" دشمن ترین دشمن تو همان نفسی است که در درون توست"
گفتگو که چه عرض کنم جیغ و داد امروز من با بدترین دشمنم:
ععععععععععی بابا آخه تو از جون من چی میخوای؟چرا انقده پاپیچم میشی؟
تو ازشیطونم بدتری تازه اونم درس میدی
شیطونِ بدبختِ لعینِ رجیم رو راحت میتونم بینیشو به خاک بمالم روده پودشو بریزم بیرون ذله اش کنم کاری کنم خون گریه کنه...
اما تو چی انقده کنه ای که حالم ازت بهم میخوره البته تقصیر خودمه که انقدر بهت بال و پر دادم که اینه وضع و روزگارم باید ازهمون اول که یه فسقل کثیف بودی در نطفه خفت میکردم که حالا واسه من شیر نشی...تو آن مال بدی هستی که بیخ ریش صاحابی
هوووووووووی یَرِه خوش خوشانت نباشه من شیعه اون کسی هستم که تو اصلا در وجودش بی معنی بودی.چیه رفتی پناه گرفتی؟میترسی اسمشو بگم تا چند وقت ازهیبت نامش جرات جیک زدن نداشته باشی؟ببین من بلاخره که تو رو خفتت میکنم!میدونی تو دنیای تخیل ، فانتزی من چیه؟اینکه ببندمت به یه درخت یه تفنگ ازون رگباری ها هم بهم بدن اول بزنم اون زانو هاتو افلیج کنم بعد شکم رو که تو این سال ها دادم خوردی و گنده اش کردی رو به رگبار ببندم بعد سر تفنگو تو حلقت کنم چند تا گلوله هم اونجا خالی کنم تا دیگه انقد درگوش من وِز وِز نکنی بعدم برم سراغ مغزت که هرچی میکشم ازونه...
الانم برو ازجلو چشام خفه شو که بیشتر ازاین وقت خودم و خواننده های عزیز رو نگیری
اییییییییییشششششش
(از اساتید عذر میخوام بابت لحن خشن و دور از ادبم نفس هست دیگه بهتر ازاین نمیشه باهاش حرف زد)

۱۰:۰۰
سیدحمید مشتاقی نیا
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۰:۲۳
سلام جالب بود
یه لطیفه ای هست میگن طرف کار خلافی کرده بود شیطونو لعن میکرد شیطان اومد گفت بابا این کاری که تو کردی به عقل منم نمی اومد!
واقعا نفس اماره رو نباید دست کم گرفت و جنگی که جهاد اکبر نام گرفته و واقعا سخته
موفق باشید

پاسخ :

سلام علیکم...
ممنونم ازحضورتون ممنونم 
نفس گاهی نَفَس آدم رو بند میاره
کاکتوس :)
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۲:۲۵
بدو برو عه (منم دعواش کردم )😉

پاسخ :

نمیره خواهر جان یه چیز سریشیه
پیـــچـ ـک
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۳:۰۳
سلام
نباید باهاش بجنگی باید کنترلش کنی! وجود نفس برای حرکت لازمه.
باید با خواسته های غلطش بجنگی و نه خودش.

پاسخ :

سلام علیکم
اوهوم بله چشم ولی جنگ با روحیه ام سازگار تره
 فکر کنم نفس انواعی داره خوب هم داره منظور من اون نفس اماره است 
نـــای دل
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۴:۲۵
نفس انسان رو هر چه سخت تر باهاش برخورد کنیم مودب تر میشه..

پاسخ :

فکر نکنم از ادب چیزی بفهمه
خیلی نفهمه خیلی
رئوف ..
۰۳ آذر ۹۷ , ۲۱:۴۲
عجب نفس چاق و چلّه ای داری!
خدا براتون حفظش کنه :))

تا می تونی باهاش بجنگ!

پاسخ :

خیلی خیلی ...
ازین دعا ها نفرمایید لطفا 
جنگ جنگ تا پیروزی:)
raha banoo
۰۴ آذر ۹۷ , ۰۱:۵۷
نفس است دیگر...شاخ و دم که ندارد
همان تفکرمان و طرز فکر مان است که عمل صالح و عمل سوء را میسازه
میشه روش کار کرد!امیدوارم که بتونیم کار کنیم؛)

پاسخ :

نباید دست کم گرفت چون معصوم میفرمایند دشمن ترین دشمن تو همان نفسی است که دردرون توست
آزاده روحانی
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۳
شیشه نزدیک تر از سنگ ندارد خویشی
هر شکستی که به انسان برسد از خویش است

پاسخ :

به به...
چه پرمعنی🤔
آزاده روحانی
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۵
آیت الله بهجت (ره) می فرمود که آقا روح الله خمینی (ره) ، خورشت سبزی (قورمه سبزی) خیلی دوست داشت ، تا آخر عمر نخورد . . . !
حاضر نشد به اندازه خورشت سبزی ، به نفس اش حال بده . . .


پاسخ :

به این میگن اراده ...
خود آیت الله بهجت هم بیشتر نشسته میخوابیدند ...
خوشا آنان که الله یارشان بی...
ممنونم
دوست
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۶:۲۷
سلام دوست
دعوتی به وبم

پاسخ :

سلام علیکم
سپاس
اقلیما ...
۰۵ آذر ۹۷ , ۲۰:۳۲
یکم لطیف تر خواهر من
زدی نفس رو لوله کردی:)))

پاسخ :

لوله😂
یاد مناظره های ریاست جمهوری افتادم
نه خواهر جان این نفس خعلی پررویه بهتر ازاین نمیشه باهش لطیف بود
به اندازه کافی لطیف بودم باهش
مستر صفری
۰۵ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۲
نفس
رو باید فلکه کرد
با محل نگذاشتن بهش.

پاسخ :

بله باید به فلک بست این نفس گستاخِ چموش رو...
خیلی سخته بهش مخل نزاری گاهی باظاهر یه دوست مهربون میاد سراغت و خامت میکنه...
مرد مُفرد
۱۰ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۳
سلام. خوشوقتم قلم پایداری دارید سیده خانم
تجربۀ این مساله را دارم که البته توفیق ناخواسته بود
در ایام سختی هستیم
التماس دعا

پاسخ :

سلام علیکم.سپاسگزارم
فکر میکنم هر کسی این تجربه رو داشته باشه چون بلاخره گاهی انسان با خوش حرف میزنه و به این نفس کثیف نهیب ...
محتاج دعا هستیم
یاعلی
آقای بیدل
۱۰ آذر ۹۷ , ۲۳:۳۸
کلِ متن یه طرف اون هوووووو یره ی طرف :)
+ انشاالله در این مبارزه پیروز باشین ...

پاسخ :

این واژه برا ماست واس شما غریب نیست؟
جنگ جنگ تا پیروزی:)
ان شا الله نفس شما مثل نفس ما چاق و چله نباشه
یک مرد!
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۰۷
خیلی درگیر این توهمات شدن نتایج خوبی معمولا نداره
از ما گفتن

پاسخ :

کدوم توهمات؟؟؟؟
یک مرد!
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۱۰
توهم مبارزه با نفس!

پاسخ :

ببخشید منظورتون رو متوجه نمیشم.
یعنی به نطر شما نباید با نفس مبارزه کرد؟

جواد الائمه علیه السلام:

«توسد الصبر واعتق الفقر وارفض الشهوات و خالف الهوی واعلم انک لن تخلو من عین الله فانظر کیف تکون »

صبر را تکیه گاه خود کن و فقر را در آغوش گیر، شهوات را دور افکن و با هوای نفس مبارزه کن و بدان که از دید الهی نهان نمی گردی پس بنگر که چگونه ای!

(بحار، ج 78، ص 358)

یک مرد!
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۲۲
توهمه مبارزه با نفس خیلی خطر ناکه
اینکه شما حس کنی داری با نفست مبارزه میکنی خیالت راحت باشه خیلی خطرناک تر از وقتیه که اصلا ادعای مبارزه نداری و تسلیم نفسی!
با یه مثال به نظرم بهتر بشه جا انداخت، اینکه اگر شما با انجام برخی مستحبات یا واجبات به خودت غره بشی که دیگه اوضاعت خوبه و تو از دیگران و از قبلت بهتری این اوله سقوطه قضیه عٔجْب ه، غرور ناشی از توهم مبارزه و اساسا خود توهم مبارزه با نفس ویرانگره

پاسخ :

بله حرفتون راجع به عجب کاملا درسته یکی از خطرناکترین حیله ها و ترفند های شیطانه...
اما مبارزه با نفس اینکه بیای و تلاش کنی مبارزه کنی خودتو تسلیم نکنی در مقابلش بایستی با عجب مقوله جدا از هم هستن یعنی اصل مبارزه با نفس و تسلیم نشدن درسته اما باید مواظب این عجبه هم باشیم
مثل اینه که بگیم هیچ کس نباید کار خوبی بکنه چون ممکنه دچار عجب بشه صدقه نده نماز جماعت نره و...چون ممکنه دچار عجب بشه
باید انجام بده و مواطب عجب هم باشه
اتفاقا همین عجب رو هم نفس و شیطان جلو پامون میزارن که خوبی هامون نابود بشه
آقای بیدل
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۲۶
یه عمری با مشهدیا زندگی کردم 

پاسخ :

پس خوش به سعادتتون...
البته  اسمشون بد در رفته ولی آدمای باحالی ان
یک مرد!
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۴
الان از اون ور افتادینا
من میگم توهم مبارزه خطرناکه
یه وقت توهم نزنیم داریم مبارزه میکنیم ولی در عمل هیچ! تازه عجبم بیاد روش که بشه دیگه افتضاحه!
موضوعم توهم بود، توهم ...
منظورم شما نیستی ولی خیلی دیدم که ادعای مبارزه معمولا توهم مبارزه است و نتیجه ای نداره

پاسخ :

نه من از وری نیفتادم ادعایی هم ندارم فقط منظورتونو خوب نفهمیدم
شایدم توهم مبارزه دارم نمیدونم ...
اما ناامید نمیشم تلاش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan