اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تا بوی زلف یار در آبادی من است...

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی مادر مرا در درون خود حمل میکرد نمیدانستند که دخترم یا پسر

شبی که قرار بود پا به این جهان بگذارم پدر برای اقامه نماز به نمازخانه بیمارستان میرود و از فرط خستگی خوابش میبرد.خواب میبیند فرزندشان دختر است و نامش فاطمه...(بماند که در نماز خانه را قفل میکنند و از پنجره میپرد تا این نوید را به مادر دهد:))

در شب ولادت یکی از معصومین (ع) چشم به جهان میگشایم

اما نامم را فاطمه نمیگذارند یکی از نام های مادر آن معصوم را برای من انتخاب میکنند

 نامم را دوست داشتم نامی منحصر به فرد و خاص که آن زمان در شهر کوچک پدری فقط من به این نام بودم...

اما هیچ نامی برای من دوست داشتنی تر از نام های حضرت مادر نیست...

از بچگی حسرت این را داشتم که کاش نامم رنگ و بوی مادر را داشت

                                                                             ***

درست است که ازنسل شما بودن از سر من زیادی است و نتوانسته ام این امانت را به درستی حفظ کنم اما دخترتان دنبال بهانه است تا خودش را با نام و نشانه ای از شما متبرک کندمیشود مرا بایکی از نام هایتان خطاب کنید و دست مادری تان را مثل همیشه بر سرم بکشید؟

در کمال ناباوری که در اینترنت نام ها و القاب حضرت را جستجو میکردم نام خود را در میان القابشان یافتم...

باورم نمیشد تابه حال نشنیده بودم...

مادر همیشه مادری میکند اما دختر نمکنشناسی 

 به راستی که خداوند مارا شرمنده حضرت زهرا (س) آفرید

نشسته ام بنویسم که بال یعنی تو
عروج کردن سمت کمال یعنی تو

۱۳:۳۸
گل نرگس
۲۰ دی ۹۷ , ۱۳:۵۱
خیلی هم عالی 😍

پاسخ :

خیلی هم ممنون :))
مرتضا دِ
۲۰ دی ۹۷ , ۱۴:۰۳
نام تو چیست بانو علویه :)

پاسخ :

جزء اسرار است:))
مرتضا دِ
۲۰ دی ۹۷ , ۱۴:۱۳
پس بترس از روز «یوم تبلی السرائر» :))

پاسخ :

حالا تا اون روز خدا بزرگه:)
یادتون باشه یه روز قبلش بهتون بگم:)
Ahmad
۲۰ دی ۹۷ , ۱۵:۰۵
نوشته های خوبی میذاری
سرباز کوچولو ...
۲۰ دی ۹۷ , ۱۶:۱۶
چه باحالللل
دختر مادری دیگه 😍😍😍

پاسخ :

شاید اگر اسمم رو بدونی و بفهمی از القالب بی بی است تعجب کنی
همه مان فرزندان بی بی هستیم :))

سوته دلان
۲۰ دی ۹۷ , ۱۷:۲۱
کدوم معصوم؟! :))

ان‌شاءالله سبک زندگی‌تون فاطمی باشه‌...

پاسخ :

یکی از چهارده معصوم:)))
ان شاالله...
ان شاالله با حضرت بی بی محشور بشید.ممنونم:)
نـــای دل
۲۰ دی ۹۷ , ۱۹:۰۳
خیلی هم خوب..

پاسخ :

خیلی هم سپاس...
انـ ـــار
۲۱ دی ۹۷ , ۰۷:۳۷
به به
خیلی هم خوب

اسم تون چیه؟

پاسخ :

تشکر جااات فراوان:)
هم نام مادر یکی از معصومین هستم
و اخیرا فهمیده ام از القاب حضرت مادر نیز هست:))
.. مَروه ..
۲۱ دی ۹۷ , ۲۱:۴۹
رضوان؟
نجمه؟
هدی؟
:)
ستاد کشف القاب خاص حضرت مادر...س

پاسخ :

خخخخخ
:))))
نه هیچکدوم نیست
عمرا بتونید کشف کنید
ستاد در خماری گذاشتن کارآگاهان:)
.. مَروه ..
۲۱ دی ۹۷ , ۲۳:۴۲
سمانه :)
حمیده:)

پاسخ :

نچ:)
یعنی من دیوونه تلاشتم:)
.. مَروه ..
۲۱ دی ۹۷ , ۲۳:۴۳
وای خواهرجان کارم خوب نیست
نظرمو تایید نکن
خب نمیخوای تو فضای عمومی بگی دیگه اسمتو:)

پاسخ :

نه خواهری مشکلی نیست
میدونم نمیتونی کشف کنی:))))
اگر درست میگفتی تایید نمیکردم خخخخخ
ناصر دوستعلی
۲۲ دی ۹۷ , ۰۰:۴۹
سلام
وقت بخیر

نام‌تون رو نفرمودید که
بعد از این همه قلم‌فرسایی
:)

خوش به حال‌تون که
انقدر راحت و خوب با حضرات حرف می‌زنید

موفق باشید
یاعلی

پاسخ :

سلام علیکم.ممنونم
جهت به کار انداختن حس کنجکاوی و ...خوانندگان نفرمودیم:)))
فکر میکنم راحت حرف زدنم ناشی از پررو بودنم باشه
آخه انقدر کریم هستند که من از رو نمیرم

وهمچنین شما
یاعلی
آیه ***
۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۳۰
چه خوب که دختر شدید:)
تا من بیام و این پست های زیبا رو بخونم و لذت ببرم از نوشته های کسی که عاشق حضرت فاطمه است:)

پاسخ :

:)))
عزیزمی...
نظر لطفته...
زیاد دم از عشق میزنم اما در حقیقت من از کجا؟عشق از کجا؟
اقلیما ...
۲۲ دی ۹۷ , ۱۵:۴۹
یا خدا الان شاخکهام داره هی تکون تکون میخوره که بفهمم اسمت چیههه؟:))))

پاسخ :

خوب پس به هدفم رسیدم:)))
خخخخ
ابوالفضل ...
۲۲ دی ۹۷ , ۱۸:۰۳
خب می‌تونستی دو اسمه باشی⁦☺️⁩
ولی خدا رو شکر به آرزوت رسیدی.

پاسخ :

خب آره بهش فکر کرده بودم.
با اینکه اسممو دوست داشتم.ولی صدسال طول میکشید تابقیه عادت کنند.
اما بدون درد سر به آرزوم رسیدم خداروشکر:))
ابوالفضل ...
۲۲ دی ۹۷ , ۲۳:۰۹
حالا به آرزوت رسیدی ولی خب با شوهرت صحبت می‌کردی می‌گفتی اونجوری صدات کنه😁

پاسخ :

خب دوگانگی ایجاد میشد شوهر یه چیز صدا بزنه بقیه یه چیز
دیوانه میشه آدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan