اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

ففروا الی الرضا

بسم الله الرحمن الرحیم

کفش های ماه را به پا کرده ام دوباره عازم توام...

فقط به قصد تو می آیم فقط تو....

فرار میکنم از همه چیز از همه کس به سوی تو...

تویی که فقط امام نبودی همه چیز بودی همه کس بودی

آغوش پدرانه ات مستدام

در خوشبختی من همین بس که آقایی چون تو دارم...

میدانم هرچقدر اظهار دوست داشتن کنم کم است میدانم هرچقدر جان فداکنم کم است

اما تو سلطانی و من هلاک نگاه پدرانه ات...

بابی انت و امی و نفسی ...

 


دریافت

۰۴:۲۹
عین الف
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۰۵:۵۷
سلام علیکم
زیارتتان قبول و التماس دعا!
خدا خیرتان دهد! نوا را که شنیدم همین را از خدا خواستم.

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
هنوز زیارت نرفتم بعد نماز ظهران شاالله راه میفتم
خودم خیلی با این گریه کردم...
شاه خراسانی ام ...
اقلیما ...
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۲۷
چقدر دلتنگ امام رضام:(

التماس دعای زیااااد:(

پاسخ :

دلی که برای امام رئوف تنگ بشه دل تنگ نیست دل دریاییه...
عزیزم ان شاالله رفتم حرم زیارت امین الله میخونم به نیت همه تون:)
آقای بیدل
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۰۳
دعا بفرمایید

پاسخ :

چشم...
محتاج دعاییم
آلاء ..
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۵۲
عجیب دلتنگشم

پاسخ :

آقا جانمون بی جواب نمیذارن دلی که تنگ بشه براش
آشنای بی نشان
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۸
التماس دعا

پاسخ :

حاجتتون روا ان شاالله
محتاجیم
مردی بنام شقایق ...
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۷
سلام

دعا کنید قسمت همه دوستان و دوستداران بشه

پاسخ :

سلام علیک
چشم ان شاالله...
یکی از فانتزیام اینه که وسیله ای بشم برای زائر شدن:)
یا زهرا
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۴
شاه پناهم بده 
خسته ی راه آمدم....
چقدر این خستگی شیرین و دوست داشتنیه:)

پاسخ :

خستگی انرژی زا :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan