اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

اعتماد به پنت هاوس

بسم الله الرحمن الرحیم

بنده کلاس خیاطی نرفتم ولی یه سارافون و یه دامن با روش های من درآوردی دوختم

پریروزم پارچه پیراهنی مردانه که در خانه بود را برای خودمان مبدل به مانتو کردیم

دوختن این مانتو همانا بوجود آمدن اعتماد به سقف همانا البته از سقف ترقی کردم به پنت هاوس رسیدم

امروز صبح کله سحر بیدار شدم ماشین رو برداشتم برای اولین بار که برم یه جای به شدت شلوغ که از مغازه مورد نظر که پارچه هایش را به قیمت مناسب میدهد پارچه بخرم.

بماند که وقتی به اون منطقه رسیدم داشت اشکم در میومد و انقدر که پامو رو کلاج و ترمز گذاشته بودم زانوم داشت میترکید دوساعت فقط دنبال جای پارک میگشتم آخرشم محبور شدم خیییلی دور از اون مغازه پارک کنم.پارچه رو که خریدم اومدم دنده عقب بیام یه لحظه عطسه ام گرفت تقققق خوردم به یه ماشین دست و پام لرزید و دنیا دور سرم چرخید .پیاده شدم دیدم هیچکی نیست و در عقب ماشین یه ذره رفته بود داخل(اینجا بود که حس کسانی رو که میزنن و در میرن رو درک کردم).هرچقدر منتظر موندم کسی نیومد.گوشیمم هی زنگ میخورد  و یه نفر منتظرم بود برم دنبالش.تصمیم گرفتم شمارمو بنویسم و بزارم زیر شیشه پاک کن یه طومار نوشتم و رفتم.

این اعتماد به نفس آخر کار دستم میده یادمه یه روز بلافاصله بعد ازاینکه گواهی نامه گرفته بودم ماشین برداشتم رفتم بیرون یه جای تنگ بود که در یه اتوبوسم باز بود من تخمین زدم رد میشم اما رد نشدم و در اتوبوسو داغون کردم داشتم سکته میکردم اصلا از ماشین پیاده نشدم.راننده دید من دارم سکته میکنم اشاره کرد اشکالی نداره برو

عاقا چرا زنگ نمیزنه؟۵ ساعت گذشته ها؟

از وقتی این اتفاق افتاد سرم درد میکنه قلبم تند تند میزنه اصلا حالم خوب نیست

فرداس که بیان دستگیرم کنن.ای خداااااا

شماره پلاکشو برداشتم به نظرتون ازاین طریق میتونم پیداشون کنم؟

۱۸:۱۲
اقلیما ...
۱۶ دی ۹۷ , ۱۸:۲۳
آرووم باش دخترم
فال نیک بزن:))
مثلاً بگو اصلا در عقب اون ماشینه خودش از قبل تو رفته بوده و طرف وقتی طومار تو رو دیده کلی خندیده و رفته:))

پاسخ :

انرژی مثبت از اصفهان رسید
مچکرررررم
ماشینش که خیلی قراضه بود چراغش و آینه اش شکسته بود پر خش و...
خداکنه از قبل تو رفته باشه:)))
سرباز کوچولو ...
۱۶ دی ۹۷ , ۱۸:۳۰
منم کلاس خیاطی میرم حق داری 
وووای آبجی حق داری آدم استرس میگیره 
اگه خواستن که خودشون تماس میگیرن شما حق رو بجا آوردید و شمارتون رو گذاشتید براشون 

پاسخ :

انقدر دست و پام میلرزید چند بار بین راه اشتباه رفتم ...
خداکنه دیده باشه طومار منو
سرباز کوچولو ...
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۰۵
دورت بگردم آبجی 
ان شالله که دیده 

پاسخ :

میسی آبجی گلم
توکل به خدا...
پیر نشم سر این موضوع خوبه
نـــای دل
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۱۶
شاید نوشته رو دیده و گفته چون با انصاف بود بی خیال شما شده..

پاسخ :

یعنی آدمای لارج و باحال هنوز پیدا میشن؟
اگه اینطوری باشه که خدا رحمت کنه خودشو پدر مادرو خانوادشو..
الهی بره کربلا :))
ناصر دوستعلی
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۲۸
خب شماره‌تون رو گذاشتین براش
شاید حلال کرده

پاسخ :

کاشکی همینی باشه که شما میگین
ترسم از اینه اگه ندیده باشه من میرم جهنم:((((
ابوالفضل ...
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۴۳
تو کار خودت رو کردی. بی‌خیال باش.

پاسخ :

دست خودم نیست.شاید از طریق پلاکش شمارشونو گیر بیارم و حلالیت بطلبم
raha banoo
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۵۰
من از اون دسته آدمایی هستم که اگه یه نفر بگه ببخشید سریع میبخشم و شاید ازش خوشم بیاد:دی
ولی اگه فرار کنه هرطور هست پیداش میکنم😂😂😂
خواهر گلم شاه میبخشه وزیر نمیبخشه؟؟؟طرف بخشیده حتما

پاسخ :

چه فضائل اخلاقی داره آبجی ما:)))
خدا از دهنت بشنوه ...
امیدوارم
آلاء ..
۱۶ دی ۹۷ , ۲۰:۴۱
پیش و اصلا نگیر
میاد پول اون شیشه و باقی و هم از تو میگیره فکر میکنه خیلی پولداری😂😂😂

پاسخ :

ای دااااد اگه بخواد اینکارو با من بکنه که بدبخت میشم
خسارت همینم باید از پسندازام بدم
باشه پیشو نمیگیرم...
البته شاید زنگ بزنه
آقای بیدل
۱۶ دی ۹۷ , ۲۱:۲۸
یه بار یکی ماشین ما رو قر کرد و نامه ای روی شیشه گذاشت . تا دو هفته جواب نمی داد :|
با خودم هزار و یک جور فکر و خیال کردم . بعد دو هفته ک جواب داد گفت گوشیش دست تعمیر بوده

پاسخ :

ما میگیم قر و دبه:)
نکته اخلاقی:زود قضاوت نکنیم
نتیجه:ممکن صاحب ماشین حلال نکرده باشه و زنگ بزنه و به قول آلا خسارت کل ماشینو هم ازم بگیره
مرتضا دِ
۱۶ دی ۹۷ , ۲۲:۵۰
احتمالا راننده اتوبوس بهش گفته قضیه چیه :)

پاسخ :

نه آخه بدبختی اینه که مکان تصادف ها کیلومتر ها فاصله داشت:(((
یعنی اونهمه ذوق و شوقم کور شد
از خیاطی متنفر شدم
محمد برزین
۱۷ دی ۹۷ , ۰۷:۲۸
منم یه بار رفتم پارک کنم و در تخمین دچار مشکل شدم و از قضا به یه ماشین 200 میلیون مالوندم 
رنگم گچ شد 
یه یارو که اونجا مغازه داشت اومد و گفت این ماشین قبلا اینجاش خورده شده و کار شما نییس
انگار بهم جایزه نوبل دادن 

پاسخ :

من به یه آردی قراضه زدم فشارم افتاد اگر به یه ماشین 200میلونی میزدم که باید جنازمو میبردن...
دم یارو گرم چه به موقع اومده بودن...

لوسی می
۱۷ دی ۹۷ , ۱۱:۰۸
شماره گذاشتی دیگه‌. تکلیف از شما ساقطه :دی
منم یه بار به یه شاسی بلند زدم هرچی گشتم عیبی توش ندیدم ولی بازم شماره‌مو گذاشتم. همه‌ش فکر میکردم طرف هم اگه بیاد و مشکلی تو ماشین پیدا نکنه حتما فکر میکنه ماشینو دیدم خواستم شماره مو بدم به این بهانه تورش کنم :)))

پاسخ :

خب پس ازسوی مراجع عظام تکلیف ازمون ساقط شد:)خیالم راحت شد ... خوابم نمیبرد
شمام باید مثل من یه طومار مینوشتید که بفهمه قصد تور کردن ندارید :)))

مرتضا دِ
۱۷ دی ۹۷ , ۱۱:۲۰
نه بابا این مالیدن ها لازمه ی یاد گرفتن رانندگیه :)

پاسخ :

عه پس چند بار دیگم جا دارم هنوز کپنم پر نشده.هنوز میخواستم این اعتماد به پنت هاوسو سرکوب کنم که شما رو خدا رسوند:)))
مرتضا دِ
۱۷ دی ۹۷ , ۱۱:۵۱
هوم

پاسخ :

اهوم
تا روحیه دادن های بعدی فعلا خدانگهدار
سوته دلان
۱۷ دی ۹۷ , ۱۴:۰۷
من اگه جای شما بودم برای همیشه خیاطی و رانندگی رو می‌بوسیدم میذاشتم کنار!

+ ستاد روحیه خراب کنی! :))
++ دیدم همه روحیه میدن، گفتم من کامنت متفاوت بذارم! :))

پاسخ :

داشتیم؟؟؟
تازه از پنجری دراومده بودم:)
متفاوت بودنتونو عشق است:)))))
Parad ox
۱۷ دی ۹۷ , ۱۹:۳۴
:)))

حالا نکرانی نداره که ! فوقش میبرنتون زندان و بعدش اعدام ! همین !! 

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم:(
رفتم تو افق محو بشم:)
هرچی بقیه رشته بودن دو کامنت آخر پنبه کرد:)
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۱:۱۱
سلام 
خوشحالم استعداد خیاطی دارید.چه پارچه ای گرفتید؟:)مبارک باشه.ان شاءالله یه لباس خیلی زیبا ازش دربیاد.
من عاااشق پارچه خریدنم.فقط حیف پارچه هم خیلی گرون شده:( قبلنا هروقت حالم گرفته بود میرفتم پارچه فروشی و پارچه هارو نگاه میکردم و میخریدم:) 
در مورد تصادف هم نگران نباشید,شماره گذاشتید صاحب ماشین اگه بخواد زنگ میزنه دیگه.لابد گفته چیز مهمی نیست.

پاسخ :

سلام علیکم
مچکرم.استعداد که چه عرض کنم!حالا شاید عکس مانتویی رو که دوختم رو بزارم و تفاوت عکس رو با مانتو من احساس کنید:)
رفتم پارچه مانتو پاییزه گرفتم کلا قیمتاش خوب بود.ممنون عزیزم...بد نیست بدونی اصلا الگو هم نمیکشم اندازه هارو رو پارچه پیاده میکنم و برش میزنم
بلی موافقم کلا خرید حال خانوما رو خوب میکنه مخصوصا چیزی که مربوط به لباس باشه:)اما امان از گرانی:(
آره فکر کنم با خودش گفته ماشین من به اندازه کافی داغون هست اینم روش
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۲:۲۶
آره خوشحال میشم مانتوت رو ببینم.ولی بنظر من اصلا مهم نیست شبیه عکس شده یا نه.چیزیکه مهمه اینه که شما بدون اینکه کلاس برید لباس دوختید.توی نت خیلی مطالب خوبی هست من خودم خیلی استفاده میکنم.بااینکه کلاس هم رفتم ولی خیلی چیزارو از نت یاد گرفتم.
اوهوم بهش میگن خیاطی بدون الگو.یجورم هست اسمش مولاژه.پارچه رو روی تن خود فرد تنظیم میکنن بعد میدوزن,حتی لباس مجلسی هم میشه به این روش دوخت.خیلی جالبه.و اینکه برش و دوخت کمی داره.

پاسخ :

ممنون بابت دلگرمی.باشه عزیزم تو یه پست میزارم.
عه چه جالب...
باید بیشتر بدوزم و بیشتر تحقیق کنم تا دستم روون بشه...
شما خیاطی میکنید؟به صورت حرفه ای بلدید؟
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۵:۱۹
من دوره نازک دوزی رو کلاس رفتم.نه حرفه ای که نه,دو سه سالی هست گهگاه یه چیزایی میدوزم بدم نشده لباسام خداروشکر.فقطم برای خودم و مامانم و خواهرم میدوزم:)
خیاطی هنر خوبیه.با یه پارچه ارزون یه لباس خوشگل میتونی برای خودت بدوزی,جوریکه اگه بقیه ببینن فکر میکنن کلی پول بابتش دادی:)

پاسخ :

به به خانوم هنرمند:)
منم باید برم کلاس سرفرصت  درست و حسابی یاد بگیرم
خیاطی عاااالیه آدم کیف میکنه لباسشو خودش بدوزه و به قول شما با یه پارچه ارزون چه لباس ها که نمیشه دوخت.
به غیر از صرفه جویی در هزینه حال آدم رو خوب میکنه هنر:)
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۵:۲۸
آره دقیقا.مثلا مامانم که بیرون میره میبینم پالتویی که من براش دوختم رو پوشیده کلی حالم خوب میشه:)

پاسخ :

عزیییزم:)))
هنر مثل دوپینگه ...
وقتی حال روحیم خوب نباشه میرم سراغ هنر حالا هر چی که باشه
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۵:۳۴
:)
من تشویقت میکنم عزیزم.حتما کلاس برو.من خیلی اتفاقی کلاس خیاطی رفتم ولی بعدش عاشقش شدم:)جریانش رو تو یکی از پستهام نوشتم.

پاسخ :

چشم عزیزم ان شاالله حتما میرم :))
اردیبهشت ..
۱۸ دی ۹۷ , ۱۵:۴۰
این پستمه.اگه دوست داشتی بخون:) 

http://godsmile.blog.ir/1397/06/22/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A8%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88

پاسخ :

سپاس
بله حتما میخونم.ممنون
مردی بنام شقایق ...
۱۹ دی ۹۷ , ۱۵:۴۱
سلام

من واسه همین ماشین به خانومم نمیدم اصن :))))

البت اینم که گواهی نامه نداره بی تاثیر نیس

پاسخ :

سلام علیک
خب بسیار اشتباه میکنید تشویقشون کنید برن گواهینامه بگیرن :)) بعد ببینید چقدر به نفعتونه آقا جان شبا خوابشون میبره و من رانندگی میکنم و ایشون تخت میخوابن یا راننده سرویس مامانم و خاله هام هستم این کم چیزی نیست
کلی راحتی براتون فراهم میشه.از ما گفتن:)))
البته چند بار تصادف و داغون کردن ماشین یه چیز کاملا طبیعیه نگران نباشید
هـی وا
۲۱ دی ۹۷ , ۱۶:۴۰
فیلم های آموزشی ببنید به جای کلاس رفتن ،الان خدارو شکر زیاده فیلم های آموزشی توو هر زمینه ای

خانوما معمولا تا یه اتفاقی میوفته هول! میکنن متاسفانه 
خواهر و خانم برادرم گواهینامه گرفتن و الآن هرچی بهشون میگیم رانندگی کنید میگن نه :| اون همه هم هزینه کردن :|

پاسخ :

فیلم آموزشی خوبه.خیلی هم تا حالا استفداه کردم ولی بازهم مثل کلاس نمیشه چون در کلاس امکان پرسیدن سوالات و اشکالات و جزئیات هست ولی در فیلم نه...
نه من همونجا هول کردم اما بازم میشینم :) یه چند بار خواستم به مامانم یاد بدم چون یه بار نزدیک بود بزنند به دیوار دیگه کلا اعتماد به نفسشونو از دست دادن حالا هرچی میگم بیاین دوباره تمرین کنیم نمیان..
اما من اعتماد به نفسم اعتماد به پنت هاوسه به این سادگی ها جا نمیزنم که:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan