اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یکم کپ داشتم

بسم الله الرحمن الرحیم

دیدید تو فیلمای دفاع مقدس یه عده هستن خودشونو به آب و آتیش میزنن برن خط مقدم بعد فرمانده شون اجازه نمیده و میگه تو باید عقب بمونی ولی اونا تو کتشون نمیره و فقط عشق خط مقدم دارن :)

هرچیم بهشون بگن عزیز جان تو رو اینجا لازم داریم اینجا هم مهمه ولی عشق خط مقدم کورشون کرده

حکایت منه...

از روزی که فهمیدم به دلیل سفرم به قم قطعا کرونا ندارم دارم میام سرکار و اصلا محیط کار من محیط خطرناکی نیست کاملا سالم وخود مردم فهیم شهرمم به علت این ویروس منحوس کمتر مراجعه میکنند و من این روزها سرکار مشغول خوندن کتاب های صفایی حائری ام تا کار کردن

وآموزش هام بیشتر محدود به همون مراجعه کننده هاست که خیلی کم اند

ولی دلم همش بی قراره رفتن به خط مقدمه ... یه شوری دارم که درمونش فقط خط مقدمه خستگی ناشی از خدمته

از وقتی هم تست کرونای پرستار مرکز پایین مثبت شده و همکارای اون مرکز گریختند وصحنه رو ترک کردند دلم میخواد برم اونجا و هر کاری که بتونم بکنم ولی گفتن شما پست خودتوخالی نکن کمک پیش کش ولی اعصابم داره بهم میریزه تو این جنگ بشینم وکتاب نوش جان کنم و بقیه پرپر بزنن

تو کتم نمیره آقاجان خط مقدم میخواممممممم عه بابا

+فیلم لیلی با من است رو هم دوباره دیدم وکلی خندیدم

+چرا وقتی دارم کتاب های صفایی میخونم نمیتونم جلو اشکامو بگیرم؟چرا انقدر اشک دم مشکم؟خسته شدم والا

+اوقات در خانه ماندن خود را به جز کتاب با چه پر میکنید که فقط سرگرمی نباشد و احساس وقت تلف کردن بهتان دست ندهد؟؟

+کتاب خیلی خیلییییییییییی جذاب هم لطفا معرفی کنید؟

البته فکر کنم از ترس کرونا حتی این ورا هم نمیاین :(

فقط میان لایک میکنین و جیم فنگ دیس لایکم نداره قالبم حرصتونو بهم اعلام کنید

پست قبل هم از قصد نظراتو بستم که یکم کلاس بزارم :)

#کرونا را شکست میدهیم ان شاالله

 

۱۳:۰۲
آقای مهربان
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۴:۱۲

سلام

من که در حال حانیه داری و کمک به همسفرم :)

البته الان که خونه تکونی تموم شده فک کنم کم کم بتونم برم سراغ درس و بحث

 

یادمه یه روز رفتم توی دفتر معاون آموزشی کارش داشتم ( یه خانم دکتر پر شر و شور). اومدم حرفم رو شروع کنم چشمم افتاد روی میزش به کتاب "رد پای نور" گفتم خانم دکتر شما هم آره؟ علی صفائی؟!!!!

گفت همه شو که نه اما هر از گاهی یه تورقی می کنم

بسی لذت بردیم :)

 

رمان خون هستید؟

کارای امیرخانی ...

پاسخ :

سلام علیکم
حانیه داری :)
پس باید به جون کرونا دعا کنید که توفیق حانیه داری وکمک رو ایجاد کرده.الحمدلله:)

پرشروشور؟؟
علی صفایی که منو دیوانه کرده هی یه صفحه میخونم ومیبندم ودر فکر فرو میرم پیرم دراومد مگه تموم میشه کتابش
از امیرخانی ام ارمیا و قیدارشو دارم که قیدارو موفق به خوندنش نشده بودم از وقتی پیامتونو دیدم جنگی برش داشتم وشروع کردم به خوندن الان نصفشو خوندم
"منِ او "رو هم دوست دارم بخونم نه اینکه تعریفشو شنیده باشم نه اسم قشنگش جذبم کرده

خیلی سپاسگزارم
Saboo ..
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۴:۱۶

بروووو توی دل کرونا:))))))

پاسخ :

چه جوری ؟
با کله معلق یا جفت پا؟
:)))
الف. جیم
۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۸:۴۴

منم این روزا دارم کتابای صفائی حائری رو می خونم...

در کنارش کتاب "چایت را من شیرین می کنم" رو پیشنهاد می کنم که بسیار جذاب می باشد:)))

پاسخ :

منکه تو کتاباشون خیلی کند پیش میرم بسکه  فسفر میسوزونم هلاک میشم:)
خیلی ممنونم صددرصدبه شرط حیات میخونمش ان شاالله
یک دختر شیعه
۱۵ اسفند ۹۸ , ۰۰:۵۰

فک کنم بیشتر کتابای صفایی حائری دارم

روزگاری جزئی از زندگی من شده بودند

یادش بخیر...:)

پنج شنبه فیروزه ای

مردی در تبعید ابدی

پاسخ :

شما کلا یه سروگردن از ما جلوتری :)
این کتابایی که گفتی رمان اند؟دومیشو فکر کنم پی دی افشو دارم
دست گلت درد نکنه عزیزم
اقای ‌ میم
۱۵ اسفند ۹۸ , ۰۱:۴۴

جوان و انتخاب بزرگ از استاد طاهرزاده

پاسخ :

این یکیو خوندم خداروشکر
خیلی ممنونم
سالار سپهری
۱۵ اسفند ۹۸ , ۰۹:۱۰

سلام.

- فکر کنم با معرفی خود به جمعیت هلال احمر شهرت بتونی فرصت حضور در خط مقدم مقابله با کرونا را پیدا کنی.

- ارزیابی تون از نوشته های علی صفایی معروف به ع ص چیست؟

-آیا کتاب " مفاتیح الحیاة" آیة الله جوادی آملی را خوانده اید؟

این ایام بهترین فرصت است برای :
-خودکاوی و خودشناسی و سیر و سفر درونی
-نوشتن خاطرات تلخ و شیرین زندگی به خصوص همین ایام کرونایی
- خواندن کتاب هایی که از چند سال و یا چند ماه پیش خریداری شده و زینت ویترین قفسه کتاب شده اند
- خواندن شعر
- تماشای فیلم های ندیده
-گوش دادن به موسیقی های دلخواه
- خونه تکونی و آرایش دوباره اتاق خود
- خواندن مجلات
- گفتگو با اعضای خانواده و انجام بازی های گروهی با آنان
- تمرین آشپزی به خصوص غذاهایی که تبحر پخت و پز درست آنان وجود ندارد
- پرداختن به آرایش خود( هر هفته یه مدل)
- پردازش وبلاگ
-نرمش های آرامبخش




پاسخ :

سلام علیکم
-مرخصی نمیدن تو این اوضاع به ما کادر بهداشتی ودرمانی باید سر پستم کشیک بدم و مگس بچرونم:)
-نمیتونم سرسری از نوشته هاشون رد بشم برای هر صفحه کلی فکر میکنم و ... فسفرسوزی خوبی داره نوشته جاتشون
-بله بله دارم کتابشو


خیلی ممنان
یک دختر شیعه
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۱:۴۴

این چه حرفیه:)

آره عزیزم

قربونت😊

راستی کتاب مرگ از من فرار می‌کند هم فوق العاده قشنگه داستانه زندگی شهید چمرانه

پاسخ :

تعارف که نداریم:)
اوپس این یکیو میذارم تو اولویت 
ان شاالله میخونمش

خدای رازقی ها باتوباشد:)
کوثر متقی
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۵:۲۰

چه مهربون :)

من یه چندتایی کتاب خوندم که اسمش "اینجاست" شاید دوست داشته باشید. :)

پاسخ :

مهربونی از خودتونه خانوووم:)
آره دوست داشتم بعضیاشو که خوندم بعضی ها هم رفت تو لیست خونده شدن برای این ایام بی کاری:)
خداخیرتون بده
کوثر متقی
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۵:۲۲

رمان نخل و نارنج از یامین پور هم خیلی تعریفشو شنیدم اما هنوز نخوندم

پاسخ :

یامین پورم یعنی رمان داشته!!!
دیگه لیست رمان هام داره مبترکه اینو جا ندارم:)
شاید بعدها...
اقای ‌ میم
۱۵ اسفند ۹۸ , ۱۷:۱۸

کتاب های پائولو کوئیلو هم خوبه برای سرگرمی و الا عرفان چرتی رو تبلیغ میکنه

 

 

پاسخ :

اسم و فامیلی جالبی داره همخوانی خوبی داره ...پائولو کوئیلو
کدوم کتابشو پیشنهاد میدید؟
اقای ‌ میم
۱۵ اسفند ۹۸ , ۲۲:۵۴

یه بنده خدایی قبلا تو وبم کتاب تئوری انتخاب ویلیام گلاسر رو‌ معرفی کرده بود

خودم نخوندمش تا حالا

پاسخ :

فکر میکنم خونده باشمش تو کتابخونه ام دارمش
اقای ‌ میم
۱۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۰۸

مارک فیشر تو یکی از کتاب هاش در قالب مطالب انگیزشیش تناسخ رو ترویج میکرد

پاسخ :

کلا با کتابای روانشناسی زیاد حال نمیکنم
و خیلی سررشته هم ندارم
+رفتم تناسخو سرچ کردم اطلاعات عمومیم صفر
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۴۳

منم دوست داشتم کاری از دستم برمیچمد، ولی درحال حاضر تنها کار تو خونه موندنه

پاسخ :

بهترین کار توخونه موندنه...
اگر واقعاهمه یه مدت تحمل کنن و نرن بیرون کاملا کنترل میشه
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۴۴

منم دوست داشتم کاری از دستم برمیومد، ولی درحال حاضر تنها کار تو خونه موندنه

بی پلاک ...
۱۶ اسفند ۹۸ , ۱۲:۱۸

من کتاب میخونم.....یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی قشنگه 

کتاب ماه رجب طاهر زاده رو خوندم خیلی خوب بود

واینکه اسباب کشی داریم درگیر جمع کردن وسیله ام 

کلید مسجد محل رو گرفتم برم اونجا تو پیله تنهاییم قایم شم!!!

 

پاسخ :

آره قشنگه :)
اینم دانلود میکنم میخونم ان شاالله
چقدر هیجان انگیز و خلاقانه!این روزها که مسجدا تعطیله خیلی باحاله این کار.به نطرت به منم کلیدو میده؟فکر نکنم بده:(

دست شما بی بلا ان شاالله بری کربلا
علی‌رضا گلرنگیان
۱۶ اسفند ۹۸ , ۱۵:۴۹

سلام

بنظرم اپلیکیشن طاقچه رو نصب کنید و کتاب رایگان اسرار ماه رجب رو بخونید.

راستی کتاب های شهید مطهری رو فراموش نکنید.

پاسخ :

سلام علیکم
قبلا این اپلیکیشنو داشتم ولی الان انقد گوشیم داغونه که نصب نمیشه :)
کتاب های شهید مطهری که یه زمانی نهشو درآوردم

خیلی ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan