اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

کلی +

بسم الله الرحمن الرحیم

رفتم تست فیزیولوژیک دادم چه تست عجیب غریبیه!

یه میله دستت میگیری هی خاموش روشن میشه و براساس فیزیک کوانتوم کل ویژگی های بدنت رو از فرق سر تا نوک پا میریزه رو دایره

نمدونم ویسکوزیته خون بالاستو بطن چپت خیلی قوی هستو فلان ویتامینو کم داری رگ های مغزت کمی خشک شدن خیلی احساساتی هستی در حالت معنویت و عشق ورزیدن کانال های بدنت بهتر کار میکنن!!!

راستش خیلی تعجب کردم آخه من برای دو تا هورمون ناقابل رفتم آزمایش دادم 60 هزار تومان پیاده شدم اونوقت این بیاد همه چیزتو همه چیزتو آنالیز کنه با 50 تومن؟؟

خودش که میگفت این تست بیرون بالای دو میلونه نمدونم والا...

ولی خیلی باحال بود

 

+دارم بساط کارهای هنریمو دوباره پهن میکنم از قنادی گرفته تا چرم و چه و چه....

توکت علی الله میخوام دوباره استارتشو بزنم

 

+دو تا همکارم باز دوباره زدن به تیپ و تار هم یعنی نمدونید چه گیس و گیس کشی راه انداخته بودن من بیچاره هم این وسط موندم چیکار کنم با اینا

هر دوشون مقصرن و کلا با هم حرف نمیزنن و مخاطبشون کلا منم

دیروز کل محل کارو رنگ زدیم ...

یه خیر جذب کردیم پولشو داد بعد همکارم گفت حالا که این حاجی داره پولو میده بیشتر بگیریم بدیم به یه کارگر بیاد اینجا رو تمییز کنه ...

چیزی بهش نگفتم و جارو رو برداشتم و تو دلم گفتم این نهایت سو استفاده اس...

همکارم دید من با این قیافه جارو برداشتم اومد کمکم همکار دیگه هم اومد تا ساعت 15 وایستادیم و همه جا رو مثل گل کردیم و بعد رفتیم خونه 

الان تو فکر اینم که فروردین به شهرداری بگم بیاد تو حیاط گل کاری کنه :)

حیف که من مهمون دو روزه اینجام وگرنه اینجا رو بهشت میکردم

#خود شیفته زمانه منم

 

+تو فکر این بودم پول هامو چیکار کنم؟؟

ازینکه تو بانک بزارمو هی روش سود بیاد متنفرم دوست دارم یه کار تولیدی و مفید باشه

خیلی فکر کردم کلی ایده ....

یهو به ذهنم کتاب فروشی رسید...همیشه فانتزی یه کتاب فروشی داشتم

اما نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم و اصلا شدنیه؟؟چقد سرمایه میخواد؟؟

هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم

کتاب فروشی سیار چطوره؟؟یه ون بخرم و خودم نقاشیش کنم و هر وقت دلم کشید برم و کار فرهنگی کنم 

با این گرونیا هم باید وام بگیرم هم طلاهامو بفروشم هم قرض بگیرم هم پس اندازمو بزارم

پیشنهادی ندارید؟؟

+من جنگی میام پست میذارم و میرم به جان خودم نه میرسم پست هاتون رو بخونم نه به موقع جواب نظرات رو بدم...ببخشید دیگه

+یه عالمه +دیگه بود که به خاطر گل روی شما منصرف شدم

یاعلی

۱۵:۳۴
شینا :)
۰۴ آذر ۹۸ , ۱۵:۴۸

ان شاالله موفق باشی

پولتو بده من قرض الحسنه ثوابشم خوبه 😄😂😄😂😄😂

پاسخ :

قربانت ...ممنان
اینم فکر خوبیه کلا با پس اندازم یه صندوق قرض الحسنه راه بندازم که روز به روز از ارزش مادیش بیاد پایین و بر ارزش معنویش افزوده بشه
دم شما گرم:)
ریحانه
۰۴ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۱

اگر کارگر میگرفتید اونجا رو تمیز کنه یه پولی هم تو جیب اون کارگر میرفت و این خودش یه صواب دیگه بود. در پول رساندن به مردم خساست معنی نداره. سواستفاده نبوده نظر ایشون. حاجی را که زور نکردین. بهش میگفتین. یا میگفت آره یا میگفت نه.

 

شاید یک خانواده ای شاد و سیر میخوابیدند اون شب اگر کارگر میگرفتید! البته من اونجا نیستم. شاید شرایط با چیزی که من فهمیدم فرق داشته.

پاسخ :

اولا در دین اسلام توصیه شده تا جایی که امکانش هست خودتون کارهاتون رو بکنید و مایحتاجتون رو فراهم کنید
حتی خوراکی و نانتون رو خودتون درست کنید تا برکت زندگیتون چند برابر بشه
اسلام میگه کار کار کار
اسلام میگه تنبلی و بیکاری آدم رو فاسد میکنه
دوما این حاجی برای همین رنگ هم نمیخواست خیلی کمک کنه و میگفت بقیه شو از یکی دیگه بگیرید ولی وقتی اومد و ننه من غریبم بازی مارو دید گفت باشه و از اول بهش گفته بودیم اینقد میشه بعد فک کن اگه میگفتیم برای تمییز کردن اینجا هم پول بده میگفت مگه خودتون چلاقین؟و کلا هیچی نمیداد:)
سوما این ربطی به خسیسی نداره من نوعی اگر بخوام به یه کارگر زحمت کش کمک کنم نمیام برای خودم تنبلی بیافرینم بعد به اون کمک کنم وقتی لازم باشه و کار در حد توانم نباشه حتما کارگر میگیرم و پولشم قبل اینکه عرقش خشک بده میدم ولی وقتی نیازی به کارگر نداشته باشم و بخوام بهش کمک کنم مثلا میام یه نذر میکنم برای تعجیل در طهور و مواد غذایی میخرم و میبرم در خونش اینجوری نه غرور اون شکسته میشه ظهور حضرت هم به تعجیل میفته منم به هدفم میرسم

آب‌گینه موسوی
۰۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۰۲

نوشِ جانت!

آدرس بده منم مامانمو برم، لطفاً!

مشهدی دیگه؟

خیلی هم عالی! موفّق باشی. :)

راحت باش و بنویس! وبلاگ‌نویسی که خاله‌زنک بازی نیست.  

پاسخ :

:)
نه مشهد نیستم اما اگه خواستی آدرسشو بهت بدم ؟یه شهر اطراف مشهده
قربانت عزیزم همچنین
خاله زنکو خوب اومدی:)))
همطاف یلنیـــز
۰۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۳۲

سلام سلام

منم واماندم با پولم چه کنم! نه آنقدریست که بشود تولیدی راه انداخت حتی پرورش گل. نه کم است که بشود ندیده گرفت. 

و

برای انجام این تست! محل خاصی هست؟ ( دوست دارم بیشتر درباره تن و روانم بدانم. ممنون می شوم راهنمایی کنی. ^_^)

پاسخ :

سلام سلام علیک سلام به روی ماه شما
دقیقا زدی تو خال !نه میشه باهش یه کار مفید کرد نه نمیشه بزاری تو حساب خاک بخوره

من پیش یه کسی رفتم که ارشد فیزیو لوژی داشت و طب سنتی هم کار میکرد
نمیدونم کجاها اینو دارن
ولی این بنده خدا خودش تهیه کرد بود و میگرفت
وجوری که خودش میگفت تو ایران چند تا بیشتر نیست (خدا عالمه راست میگفت یانه؟و الا تستش درسته یانه؟ولی راجع به من خیلی درست گفت...شبیه فال بیمی بود چون با هرچیزی که میگفت دهان من وا میشد و تعجب میکردم)
اقای ‌ میم
۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۲

تا حالا این همه مثبت رو یه جا ندیده بودم این همه مثبت هم من رو یه جا ندیده بودن:)

پاسخ :

:)
پرینازم ...
۰۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۴۱

سلام
خیلیم عالی :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan