اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تا مرز سکته

بسم الله

هنوز آثار شوک وارده محسوسه

دست و کتف چپم به شدت درد میکنه

امروز به علت عدم مسئولیت پذیری یک شخص خودم رفتم آمارو ازش بگیرم

در راه برگشت یه سرعت گیر بود دیر دیدمش یه دفه ترمز زدم 

یه صدایی شنیدم ولی اهمیت ندادم

دیدم چند نفر دارن داد میزنن و یه آقایی میدوه

ترسیدم خواستم نایستم ولی گفتم شاید زدم به چیزی

آقاهه رسید گفت چیزی گم نکردید؟

گفتم نه

گفت مطمعنید

گفتم بله

گوشیم دستش بود!!گرفتم

خیلی تعجب کردم که چجوری از ماشین افتاده!!

هی داشت سیم جین میکرد و زیادی سوال میپرسید توجهی نکردم و وسط حرفاش تشکر کردم و دنده رو  یک کردم و حرکت

حالا امشب اون مسئول بی لیاقت بهم زنگ زده که فلانی اومده گفته اون خانوم گوشی منو دزدیده!!!!

شماره منم بدون اجازه داده به اون

انقدر حالم بد شد انقدر بهم فشار اومد که فقط بهش گفتم به چه حقی شماره منو دادید بهش

مگه شر هرته رو هوا هرکی بیاد یه چیزی بگه شمام قبول کنی!!!

اون گفت معلوم نیست راس گفته یا دروغ(ینی شاید واقعا من گوشی اونو دزدیدم)

ولی فردا میاد مرکز برا آبروریزی خواستم بهتون خبر بدم در جریان باشید


نهایت بیشعوری دو آدم رو امروز دیدم

خیلی حالم بده و استرس دارم

به چه حقی به چه حقی

فردا جلسه داریم ستاد حراستم همونجاس میخوام برم و قضیه رو بگم

این مسئول مثلا من مافوقشم  بعد اینکه ناراحتیمو دیده میگه دیگه کلا بهت هیچ فرمی نمیدم....برو هرکاری دلت میخواد بکن!!



۲۳:۵۲
ناشناس
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۱:۲۲
هنوزم حالتون بده؟

پاسخ :

وقتی نظر گذاشتین آره
ولی الان یکمی خوبم الحمدلله

فاطمه فاطمی
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۱:۲۳
  اگه اینجور ادعایی داره
چرا اومده گوشی رو بهت بده؟؟؟

پاسخ :

همین دقیقا همین
حرف منم همینه
MIS _REIHANE
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۱:۳۴
ای بابا این چه وضعشه!چه ادم بی کلاحظه اییه که شماره رو هرجا داده!
تو که حسابت پاکه فردا ابرو خودش میره ایشالا.که اینجوری درمورد ابروی مومن قضاوت میکنه.
اون یارو مشکلش چی بود:| حاجی خودت اومدی گوشی رو دادی!حرف چرا در میاری پشت سر دختر مردم!
بی بی برو تو سینشون.خدا باته.
دستت چطوره؟

پاسخ :

خییییلی 
کلا آماراشم معمولا اشتباه میده 
میدونی از چی حالم بد شد 
ازینکه اون ادمه کلا به نظرم ناجور اومد چون همش میخندید و سوال میپرسید
خیلی ترسیدم که برام داستان درست نکنه و مزاحمم نشه
دستم وقتی فکر میکنم تیر میکشه :((((
آقای گوارا
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۶:۵۲
اونجا دیگه کجاست :/

پاسخ :

کلا ۷ نفر زیر نظر منن
بقیشون خیلی با اخلاق و خوبن
این یکی واقعا در حقم بدی کرد
اونم منی که خواستم وظیفه اونو انجام بدم

**هِلِناز **
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۶:۵۹
اولین کاری ک میکنی اینه که حراست رو در جریان بذاری بلافاصله فردا 
دومین کار اینه که درصورتی ک اون اقا اومد هوچی گری کرد به نظرم سریع به پلیس زنگ میزنی ! 

پاسخ :

هلناز نمدونی چقدر میترسم ازین ماجرا ها و درگیری با آدمای مریض
اصلا قیافش یادم میاد با اون لبخند مسخرش مو به بدنم سیخ میشه
نکنه مزاحمم شه؟
هم شمارمو اون فرد بی مسئولیت بهش داده
هم محل کارمو میدونه
شانسم الان ستادم حراستم نیست :(((
مردی بنام شقایق ...
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۲۰
سلام


آخه چرا گوشی مردمو میدزدین؟!!!

این کارا آخر عاقبت نداره :))))

تو روز روشن آخه؟!!!

الله اکبر... ^_^

پاسخ :

سلام

ما الان در حال سکته کردن و غش و ضعفیم
شما شوخی میکنید؟؟
آخه این درسته؟؟؟
قضیه خیلی بغرنجه من ازین دست مسائل میترسم
دوستم میگه بابا تو چقد ترسویی و حساس هیچ علطی نمتونه بکنه
منم میدونم هیچ علطی نمتونه بکنه اما میترسم
رزمنده ..
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۹:۵۰
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


الان حالت چطوره؟
نبینم ناراحت باشی خواهر


کسی که برای دیگری چاه میکنه خودش اول میته توش..این یک...
دوم...شما از ماشین پیاده شدید؟ اینطور که به نظر میاد پیاده نشدید، اون وقت چطوری از تو ماشین، گوشی طرف را دزدیدید؟
سوم...دوربین های اطراف را چک کنید...الان همه جا، تحت کنترله(لبخند)
چهارم...از اون افراد می تونید اعاده حیثیت کنید
پنجم...از روی "سین جیم" هم یه خط املا بنویس تا استرست کم بشه(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی


پاسخ :

سلام علیکم

راستش نه فکر که میکنم بهش اعصابم داغون میشه
که چقدر بیشعورن که چقدر اون همکارم نامرده

نه پیاده نشدم
خودمم گیجم که چجوری گوشی از ماشین افتاد؟؟؟
مگه کجا بوده که با ترمز یهویی افتاده
یه صدایی شنیدم خودم اصلا داشتم از تعجب میمردم وقتی گوشیو آورد
نه بابا اونجا هیچ دوربینی نیست مطمعنم :(
اومدم پیش حراست که نبود
اینکه چنین ادعایی کرده و اینقدر با روح و روان من بازی کرده و تازه تهدیدم کرده اصلا برام قابل بخشش نیست
اگرم مزاحمم بشه رسما دق میکنم(انقد لوسم و ترسو)
اوهوم گاهی سیم جین گاهی سین جیم نمدونم هر دفه یه چیزی مینویسم
یاعلی
یا زهرا
۰۷ مرداد ۹۸ , ۱۲:۰۹
سلام رفیق گلممم...
اصلا اصلا استرس نداشته باش هیچ غلطی نمیتونه بکنه مگه الکیه؟؟مزاحمتم اگه شد جف پا برو تو حلقش:) الان استرست برای چیه؟برا هرکسی اینو تعریف کنی  ملومه میفهمه که تو از داخل ماشین نمیتونی دست دراز کنی چیزی برداری:ا
خدا خودش حواسش به همه چیز هست عزیز من...
این وسط فقط اون یارو ضایه میشه با این فرضیاتش:ا

پاسخ :

سلام عزیز دل خواهر
اینکه نه غلطی میتونه بکنه نه حتی میتونه مزاحمم بشه رو میدونم
چون پدر جان حسابشو حسلبی میذاره کف دستش...
پدرم برو بیایی دارن تو این منطقه
اما دست خودم نیست کلا ازین ماجراهای تهمت و مزاحمت و اینا میترسم
دیشب احساساتم رو کنترل کردم و به اون مسیول گفتم فقط اگه مزاحمم بشه یا بیاد مرکز میدونم چیکار کنم هم با اون هم باتو
پای تو هم وسطه میکشونمت حراست
گفتم شماره یارو رو بده تا پدرم زنگ بزنه بهش ببینه حرف حسالش چیه؟
به نظرم هم اون ترسیده هم به اون یارو دزده گفته که هیچ خبری نشده
قاسم صفایی نژاد
۰۷ مرداد ۹۸ , ۱۲:۴۳
چه سوالاتی می‌پرسیده حالا؟

پاسخ :

بچه کجایی؟
اینجا چیکار میکنی؟
چیکاره هستی؟
در خدمت باشیم؟
و...

**هِلِناز **
۰۷ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۴
امکان مزاحمتش هست 
و حتما امروز نشد فردا برو حراست و ماجرا رو بگو و حتی اسم اون خانم هم ببر که شماره ات رو داده حتما ها 
اون خانومه هم اگر گفت چرا بگو من از کجا بدونم شما به چه نیتی شماره من رو دادی به اون :) 

پاسخ :

فک کنم ترسیده
که تا الان خداروشکر مزاحم نشده
اون نامرد خانوم نیست آقاست کسی که سن پدرمو داره
فک کنم به اون یترو دزده گفته اگه بری بد جور ضایع میشی
چون خیلی عصبانی طور صحبت کردم گفتم من که میدونم هیچ کاری نمتونید بکنید ولی اعاده حیثیت میکنم و برا هر دوتون بد میشه
سالار سپهری
۰۸ مرداد ۹۸ , ۰۸:۴۴
سلام
دل قویدار،اصلا نگران نباش،این دست مسایل چیزی نیستن که ترس به دلت راه بدی...
هلناز پیشنهاد خوبی داده،موضوع را حتما با حراست درمیان بگذار،لازم شد با واحد حقوقی تون هم در میان بگذار و مشاوره بگیر... اصلا نترس و خم به ابرو نیار

پاسخ :

سلام علیکم
دست خودم نیست قلبم مث گنجیشکه ترسو ام دیگه
حالا تو یه پست میگم ان شاالله بخشیدمشون
ریحانه
۰۸ مرداد ۹۸ , ۱۵:۴۴
ما اهل ایتا نیستیم، تلگرام تنها بماند
ما اهل ایتا نیستیم، واتساپ تنها بماند

پاسخ :

من و ایتا
شما و همه
MIS _REIHANE
۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۲۸
سلامن علیکم
خدا نصیب نکنه ایشالا اینجور چیزارو واسه کسی.مخصوصن خانم.
حالا امروز چی شد؟

پاسخ :

و علیکم السلام
اوهوم آره خیلی بده قلبم اومد تو حلقم
به غلط کردم افتادن
چنان ضایه شدن
کنج دنج
۱۲ مرداد ۹۸ , ۲۱:۲۸
نترس خواهر، 
فوق فوق فوقش از این شهر کوچ می کنید می روید ساکن مشهد می شید :)

پاسخ :

خدا از دهنت بشنفه خواهر جان
ینی میشه کنار سلطانم باشم برای همیشه؟؟
کنج دنج
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۵:۰۸

کنارشی، کنارته، همین الان حتی:)

شما دعا کن ما بریم قم ما هم دعا می کنی مشما بری مشهد :)

الته أریدُ أن لا أریدُ؛ هر چی خدا بخواهد؛ 

کنج دنج
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۵:۰۹

کنارشی، کنارته، همین الان حتی:)

شما دعا کن ما بریم قم ما هم دعا می کنیم شما بری مشهد :)

البته أریدُ أن لا أریدُ؛

هر چی خدا بخواهد :)



 

پاسخ :

اگر حس هامون رو از این دنیا بکنیم هم بوشو میفهمیم هم حسش میکنیم
اما چه کنم که بسته پایم؟
بسته گناهانی که رگ گردنمو گروگان گرفتند :(
ان شاالله زائر خواهر سلطان بشی به زودی خواهر جان
کنج دنج
۲۰ مرداد ۹۸ , ۰۸:۴۰

از این دنیا بکنیم + خوب درس خوندن :) المعرفة بذ المشاهدة :)

 

نمیشه مجاور بشم؟ :) هم مجاور هم زائر 

پاسخ :

خوب درس خوندن؟
درس بندگی؟

چرا نشه ؟این خواهر برادر اونقدر کریم اند اونقدر کریم اند که حتی محال هارو ممکن میکنن... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan