اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عجبا

بسم الله الرحمن الرحیم

محل کارمو دوست ندارم:(

منی که با کلی ذوق و شوق رفتم بد جور خورده تو برجکم

 

به خانوم دکتر پیام دادم:

+سلام فلانی ام (هم اسمم رو نوشتم هم فامیل)شماره فلانی رو لطف میکنید؟

_سلام (اسم کوچیکم)جان بجا نیاوردم

+کارشناس جدیدمرکزم دیگه :)

_کارشناس کجا؟

+فلان جا

_فکر کنم اشتباه گرفتی عزیزم

+مگه شما خانوم دکتر فلانی نیستین؟

_نه گلم من نه خانومم نه دکتر

من هیچ من نگاه:|

خب برادر شما که نه سر پیازی نه ته پیاز چرا هی سوال میپرسی و کشش میدی؟؟؟؟

اولش با خودم گفتم هووووف چرا  خانوم دکتر اینجوری میکنه!!!مگه میشه اینقد *** باشه که  فامیلیم رو حتی بجا نیاره وقتی روزی هزاربار صدام میکنه

نتیجه اخلاقی:زود قضاوت نکنیم وگرنه میریم جهندم


۲۳:۵۵
سبو ....
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۲:۲۵
برو کار میکن مگووو کار چیست ببین من بیکار شدم 

پاسخ :

خو من بیکاری رو هم دوست ندارم
اما اینجا رو هم دوست ندارم
جدی بیکار شدی؟؟؟عی بابا
پس دیگه گوشی هم نمیتونی بخری 

سبو ....
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۲:۵۲
گوشی خریدم خخخخخ
خیلی سخته بیکاری 

پاسخ :

پس شغل شریف بابا پولداری را برگزیده ای:)
اوممم سخته ولی کار در محل دوست نداشتنی هم سخته
عرفان ...
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۸
درباره محل کار میشه بیشتر توضیح بدید؟

پاسخ :

یک مکان دولتی با چند کارمند ...
پراز حس های دوست نداشتنی بر ای من

سبو ....
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۰
نه بابا 
بابام بهم پونصد تومن داد گفت بیشتر از این برا گوشی نمیدم چون میدونم دوباره یا گم میکنی یا میدی به دزد 
یه پروژه ای کار کرده بودم بعد یک سال تازه دو ماه بود پولش رو ریخته بودن به حسابم پونصد بابا رو رفتم باهاش تفریح از پول پروژه گوشی خریدم

پاسخ :

آفرین به تو میگن دخمر نمونه بابا :))

MIS _REIHANE
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۲
بی بی مثه اینکه دیگه سیم اخره دیگه.خسته شدی رفته.ها؟
وبت خوشکل شده.نارنجی قشنگه

پاسخ :

ههههه
کیو دیدی با به هفته سر کار رفتن خسته شده باشه؟؟؟!!!!
البته بین خودمون باشه بخاطر خستگی نیست اونجارو دوست ندارم دعا کن انتقالم بدن یه جا دیگه
مرسیییی چشای شما خوشگله
عرفان ...
۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۴
حالا حقوقش خوبه؟🤔

پاسخ :

خوووووب 
نسبت به بقیه کارمندا و صفر کیلومتر بودنم خداییش خوبه
لوسی می
۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۱:۰۳
وااای من اگر بودم دااااغ میکردم ولی الان خیلی بهت خندیدم😂😂😂😂😂

پاسخ :

منم هی لجم میگرفت چرا خانوم دکتر اینجوری میکنه میدونه عجله دارم خودش گفت پیام بده باز الان شوخیش گرفته!!!
که کاشف به عمل اومد رقم آخر شماررو اشتباه زدم و اون بنده خدا هم بیکار بوده سوال جواب میکرده از من
نباتِ خدا
۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۱:۱۶
سلام عزیزم :) ان شالله که انتقالت میدن :) این روزاهم میگذره دیگه،سعی کن با این دیدگاه که محل کارت دوره و خب یه مقدار معذبی بهش نگاه نکنی بلکه نکات مثبتش رو ببینی و سعی کنی لذت ببری تا کمتر اذیت بشی :)

پاسخ :

سلام نبات جون:)
آره من میتونیم بیشترین لذت رو از کارم ببرم من میتونم از بدترین شرایط به بهترین نحو استفاده کنم ان شاالله...توکل به خدا
ممنووووونم ازت
ناشناس
۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۱:۲۴
قطعا سخته ولی اگر صبر کنید خیر و برکت زیادی داره ان شاءالله
ولی باز خودتون باید بهتر از همه تشخیص بدید که سودش بیشتره یا ضررش

پاسخ :

تشخیص و تصمیم سخت ترین کار دنیایه حتی سخت تر از کار معدن...والا
توکل به خدا
تا خدا چه خواهد
سالار
۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۷:۴۱
سلام و صبح بخیر
این فضای اجتماعی یه محیطِ اداری است.
در محیط اداری با مقیاس های کوچک وضعیت روابط متقابل اجتماعی اینگونه است.
حتی اگر به یه مرکز دیگری هم بروید،نوع روابط به یه کم بالا و پایین اینگونه است.
با پیگیری باید به محیط های متوسط یا بزرگ بروید،مثلا شبکه بهداشت شهرستان. اونوقت نوع روابط در در این مقیاس ها ،رنگ اداری به خود می گیرند و بیشتر برخوردها از جنس کار و کارشناسی خواهد بود...

پاسخ :

سلام و عصر بخیر

میتونستم کار غیر مرتبط با رشتمم برم داخل دانشگاه یا بیمارستان اما دوست نداشتم
کار اصلی من که با رشته ام مرتبطه یکی همینه یکی هم کار بالینی که کلاس کاریش پایین تره اما بیشتر دوست دارم.
شاید درخواست بدم پستمو عوض کنن
مـارﮮ :)
۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۸:۱۴
شاید بعد یه مدت جا افتادی و دوسش داشتی
من وقتی وارد محل کار جدیدم شدم روز اول ساعت کاریم که تموم شد کل راه و گریه کنان تا خونه برگشتم
اما الان یک ساله اینجام و خدا رو شکر خیلی راضیم 

پاسخ :

آره راس میگی فکر میکنم حق با توئه و کم کم حسم مثبت شه:)
نیما انقلابی
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۰:۰۸
سلام
دقیقا

پاسخ :

سلام علیک دقیقا چی دقیقا؟؟؟
چه عجب پیام خصوصی ندادید!! آخه وقتی پیامتون خصوصی هست قابلیت جواب دادن نداره چون آدرس ندارید
مردی بنام شقایق ...
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۰:۳۰
سلام

خخخخخخخخخخخخخخخخ

چه برادر پایه ای :)))))

پاسخ :

علیک سلام
از برادارای علاف و بیکار تشریف داشتن فکر کنید میپرسه کارشنلس کجا؟
بعد میگه نه خانومم نه دکترم
دلم میخواست بعدش پیام بدم خب کووووووفت که این کارو نکردم 
یا زهرا
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۲۶
خب آخه ما داریم توی یه جامعه ای زندگی میکنیم که همه جور آدمی و همه جور سلیقه و رفتاری توش دیده میشه،اگه حقوقت خوبه توی وضع الان بگیر بشین سرجات سعی کن کنار بیای باهاش:)
هرجای دیگه ایم که بری همه جور آدمی هست،بعدشم هنر اینه توی جاهایی که خیلی از شخصیتت دوره بتونی دووم بیاری و تاثیر نپذیری!(چه کلمه ای شد)
+فقط اون گلم گفتنش :ا دختره کی بودی تو؟؟؟

پاسخ :

ینی بشینم؟!
باشه چشممم من نشستم:)
خوبه بری رو منبر یکم نصیحتم کنی ملایی هستی برا خودت
+:|
فرشته ی روی زمین
۲۷ خرداد ۹۸ , ۲۰:۴۶
خیلی خندیدم  : )))))))) 
در عرض چند دقیقه همه ی اطلاعاتتو گرفت و شما فقط فهمیدی نه خانومه نه دکتر : )))

پاسخ :

دقیقا:)))
اگه همینجوری پیش میرفت شاید مجبورم میکرد برای اثبات اینکه کیم شناسنامه و ابلاغیه مو براش بفرستم بعدم بگه نه خانومم نه دکتر:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan