اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پویش موثر ترین وبلاگ ها

بسم الله الرحمن الرحیم

توضیحات مربوط به پویش:(کلیک)و(کلیک)

به دنبال حقیقت

یک عقلانیت و استدلال درستی پشت نوشته هایشان است

یک از دل برآمدنی پشت نوشته هایشان است

شاید متن آنچنانی ننویسند اما تاثیر گذاری دارند در عین سادگی

الدین

وبلاگی گروهیست .با همه پست هایشان موافق نیستم اما دید عقلانی و منطقی شان را به مسائل دوست دارم.نقدهایشان به بعضی مسائل رایج جامعه درست است

صالحات

از مطالعاتشان در باره زنان مینویسند و به عنوان یک زن در جستجوی شناخت خودم وجایگاهم ایشون رو دنبال میکنم.فقط کاش بیشتر بنویسند.


 ن والقلم و ما یسطرون

مطالبشان همان قوه تفکر را در انسان به حرکت در می آورد.اما گاهی در حد من نیست و قلمبه سلمبه است:)


حسابرسی

وبلاگشان تلنگرهایی مداوم به من وارد میکرد تلنگرهایی از جنس حسابرسی.اکنون وبلاگشان را معلق کرده اند


در پرانتز: و اما از نسل اوی عزیزم (وبلاگ لحظه های ما برای هو)که وبلاگشون رو در بلاگفا نزدیک به ۵ سال هست میخونم خودم رو خیلی خیلی خیلی شبیه روحیات و هیجاناتش میدونم و با خیلی از پست هاش اشک ریختم.البته فرازو نشیب های زندگیش رو نداشته م و شاید صبوریش رو هم نداشته باشم.کسی که با نگاه قشنگش به همه چیز زندگی رو زیبا میکنه حتی در سخت ترین شرایط...هو و عشقی ناتمام در لحظه لحظه زندگیش موج میزنه.یک زن به معنای واقعی کلمه.بسیار بسیار تاثیر گرفته ام و با اینکه ندیدمش دوستش دارم انگار میشناسمش.

مهم:خواندن وبلاگش را توسط آقایون حرام اعلام کرده و محیطی کاملا زنانه است




۰۰:۰۰
آلاء ..
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۰:۰۹
من همه وبلاگ هایی که میرم و نظر میذارم و دوست دارم:)
ولی وبلاگی که بگم موثر بوده برام نه همچین وبلاگی و بهش برنخوردم:)

پاسخ :

من هم تقریبا همه وبلاگ هایی که سر میزنم دوست دارم:)
اما این پویش برای معرفی و شناخت وبلاگ های موثر و هدف داره نه صرفا دوست داشتن
لوسی می
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۰:۱۸
لحظه‌های ما برای او رو خیلی قبلها میخوندم:)
فکر میکنم از معدودهای بلاگفاست که پابرجا مونده :)
خدا حفظشون کنه.

پاسخ :

اعجوبه ای هست :)
الان دیگه یه دختر ناز داره و خیلی کم مینویسه
لوسی می
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۰:۲۴
چند سالش بود؟ میدونی؟

پاسخ :

فکر کنم الان ۲۸ یا ۲۹ ساله باشه
ریحانه اسم دخترشون:))))))
آمار دیگه خواستین در خدمتیم:)
لوسی می
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۰:۳۰
من فقط سنشو خواستما! آمارهای اضافه رو خودت داری میدی 😂😅

پاسخ :

بیا خوبی کن:))
آلاء ..
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۰:۳۱
به این وبلاگ هایی که لینکاشون گذاشته میشه میرم جذاب نیستن بران

پاسخ :

:))
خو واسه هرکی یه چیزی جذابه
سلیقه ها متفاوته
بستگی به دیدگاه و هدف انسان ازوبلاگ خوندن داره:)
ریحانه
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۱:۴۲
منم چندتا وبلاگ که دوست دارم:
تیلو تیلو:   نگاه قشنگ و پر از مهربونیش به زندگی. اونقدر مهربونه که با نوشته هاش مهربونی را تمرین میکنم.
meslehichkass.blogsky.com

ر مثل رسیدن:  وااای فوق العاده هست شخصیت این دختر. استقاماش. صبوریش. تلاشش. واقعا شخصیت والایی داره.

rozaneeh.blogsky.com
۷ دقیقه: شخصیت متفاوتی با من داره و خیلی رک و راحت مینویسه. برای همین برام جذابه و میخونمش.
http://7min.blogsky.com


پاسخ :

زدی تو خط بلاگ اسکای:)
خو چندتا تو بیان معرفی کن:)
ممنونم عزیزم بابت معرفی
سرباز کوچولو ...
۲۰ اسفند ۹۷ , ۰۹:۳۲
من که بخاطر کنکور درست وبلاگا رو دنبال نکردم :(

پاسخ :

به زن داداش خودم:)
پس چی؟بشین درستو بخون فرزندم تو وبلاگا نچرخ
سرباز کوچولو ...
۲۰ اسفند ۹۷ , ۱۱:۱۰
ههههه خوبی خواهر شوهر جونم :)
چشم چشم 

پاسخ :

قربانت:)
بی بلا زن داداش حرف گوش کنم:)
سید جواد
۲۰ اسفند ۹۷ , ۱۶:۲۹
یعنی ببین چقدر جامعۀ حزب الله حقیر شده
که ما وبلاگ موثرش شناخته میشیم

پاسخ :

"نه به خود تخریبی"
اختیار دارین شما از بندگان برگزیده خدا هستین
سید جواد
۲۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۲
آره من اصلا حضرت نوحم
بیایید بریم سوار کشتی شیم :/

پاسخ :

"نه به خود پیامبر بینی"

تسنیم ‌‌
۳۱ فروردين ۹۸ , ۱۸:۲۹
منظورتون از وبلاگ حسابرسی ایشونه؟

پاسخ :

آری خودشونن
مگه حسابرسی دیگه ای جز ایشون هست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan