اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

سردارِ آزمون

بسم الله الرحمن الرحیم

اول برام دعا نمائید لطفا🙏 

عرض کنم خدمت با سعادتون که من امروز آزمون دادم

دور بودن از فضای تحصیلی رو بیش از چند ماه نتونستم تحمل کنم

کلا بدن اینجانب مقاومت زیادی در برابر آزمون و امتحان نشون میده...

من اگه چیزی رو دوست داشته باشم و بهش علاقه مند باشم با جون و دل میخونم اما امان از درس ها و کتاب های اجباری...

واسه کنکورم نخوندم فقط زیست رو به علت علاقه شدیدم میخوندم و بااسترپتوکوکوس نومونیا و نوکلوئوتید و جزایر لانگرهانس زندگی کردم

دوبار دیگه هم آزمون مهم داشتم یکی ورودی نمونه دولتی مقطع راهنمایی یکی هم دبیرستان که اوناروهم نخوندم

ولی هرسه تا رو قبول شدم

یکی نیست بگه یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک حالا به خاطر گل روی شما سه بار جستی ملخک آخر به دستی ملخک:)

برا این آزمون فقط سه تا از منابعش رو خوندم اونم چون دوستشون داشتم

چشمتون روز بد نبینه رفتم دیدم یه مشت بچه درس خون اومدن آزمون بدن جزوه به دست همشم هی سوال میپرسیدن یعنی خورد وسط برجک اعتماد به نفس ما...

اگر قبول شدم که میام میگم چه آزمونی بوده اگرم که نه شتر دیدین ندیدین:)


پ.ن:من خواب دوتا بلاگر رو همش میبینم اصلا هم بهشون فکر نکردم که بیان تو خوابم.آخه چرا؟


۱۶:۴۷
ریحانه
۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۷
ایشالله که بهترینها پیش بیاد.
بابا برن تو کسب و کار. درس تا کی آیا؟

پاسخ :

کسب و کار که همه هم کلاسیام رفتن طرح به جز منو یکی دیکه از دوستام...
کار فعلا صلاح نیست
جواب کامنت قبلیتو میدم سرفرصت:)
نـــای دل
۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۳
ان شاالله که خیره..
و قبول میشید..

پاسخ :

خدا از دهنتون بشنوه:)
مچکرم
جناب قدح
۱۰ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۶
سلام :)
ان شاءالله موفق باشین .

پاسخ :

سلام علیک:)
خیلی ممنونم
فرشته ی روی زمین
۱۰ اسفند ۹۷ , ۲۱:۲۸
انشاءالله که قبول میشی ♡_♡
زندگی با زیست♡_♡ اما اسم  باکتریها و قارچهارو میبینم تن و بدنم میلرزه بس که خوندمشون  : ))  پ.ن: بعضیاشون اسمهای باکلاسی داشتن مثل ریزوپوس استولونیفر : )  یکی از همکلاسیامم اسم بچشو میخواست بذاره تریکودینا : |

پاسخ :

قربانت:*
من علاوه بر دبیرستان تو دانشگاهم کلی انگل منگل و باکتری و قارچ خوندیم:)
واقعا اسماشون یه کلاس خاصی به آدم میده مخصوصا وقتی که یه نفر اصلا نخونده باشه اینارو:)))
هیتروفیس هیتروفیس هم خیلی باحاله یه بار که تازه اینو درس داده بودن به دوستم گفتم آمنه آمنه ازون موقع به طفلگی میگن انگل:(
raha banoo
۱۱ اسفند ۹۷ , ۰۰:۱۲
ان شا الله هرچی خیره و خیرت تو این باشه که قبول بشی:دی

پاسخ :

ان شاالله
واقعا اصراری بر قبولی در این آزمون ندارم
هرچی صلاحه
ممنونم خواهر:)
سوته دلان
۱۱ اسفند ۹۷ , ۰۰:۵۸
ان‌شاءالله اگه خیری درش هست قبول شین... :)

پاسخ :

بله خیر دنبال همین خیرم
:)
ممنونم عزیزم عاقبتتون بخیر
اردیبهشت ..
۱۱ اسفند ۹۷ , ۰۵:۳۳
سلام عزیزم 
ان شاء الله موفق باشی.

پاسخ :

سلام علیک عزیز دل
مچکرم گلم
محمد برزین
۱۱ اسفند ۹۷ , ۰۹:۰۵
سلام 
آن شاءالله این رو هم عبور میکنید با بهترین نتیجه 
برای کدوم مقطع ؟ 

پاسخ :

سلام علیکم
خیلی ممنونم
یه کارشناسی که داریم گفتیم یکی دیگه هم بگیریم ولی کلا این کارشناسی با اون کارشناسی که دارم از زمین تا آسمون فرق میکنه
... به دنبال حقیقت ...
۱۱ اسفند ۹۷ , ۱۰:۱۴
و عسی ان تحبوا شیء و هو شر لکم

ان شاءالله هر چی خیره همون بشه

پاسخ :

منم دنبال همینم 
اصلا اصرار ندارم قبول شم
خانواده هم مخالف بودن 
تا خیر و مصلحت خدا چی باشه
خیلی ممنون

سرباز کوچولو ...
۱۱ اسفند ۹۷ , ۱۰:۳۸
ان شإالله قبولی عزیزم 🌼😍

پاسخ :

هرچی خیره
ان شاالله نتیجه ای رقم بخوره که برای من بهتره
حتی اگر قبول نشم
مرسی عزیزم:*
سرباز کوچولو ...
۱۱ اسفند ۹۷ , ۱۰:۵۷
آره درسته خواهری 💙

پاسخ :

پَ نَ پَ
فکر کردی من اشتباه هم میگم:)
محمد برزین
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۱:۵۵
بگذار مسجد باز باشد 
حتی بدون نماز جماعتش 
حتی بدون آدمهایش
گاهی پرنده ای پناه می آورد و گاهی دل شکسته ای، شکسته های دلش را آنجا جستجو میکند... 

خودتان اهل صلاحید اما نوشتن را رها نکنید.

پاسخ :

تشبیه تان در مورد مسجد و بنده گمان میکنم درست نباشد
من برای  یکسری تغییرات میروم  برای اینکه اینجا تصورات راجع به من درست نیست و من لایق این تصورات و نگاهشان نیستم
و ان شاالله باز خواهم گشت
از لطفتان سپاس گزارم
دلابانو
۱۹ اسفند ۹۷ , ۱۲:۵۳
حدس میزنم آزمون جامعه دادی:)
ان شاالله که هرچی خیرته دختر مهربون:*

پاسخ :

هرچیزی ممکن داره:)))
ممنونم عزیزم😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan