اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

دختر شجاع

بسم الله الرحمن الرحیم

یه گروه تلگرامی به غیر از گروه کلاسمون داشتیم که یکی ازاستادا هم عضو بودن برای سوال و ابهامی اگر باشه...

امتحان استاد مربوطه رو دادیم که به شدت سوال ها نا مانوس بود برای همه

بعد تو گروه یکی از بچه ها اومد و گفت: امتحان رو گند زدم ؛ البته من مودبانه اش رو نوشتم:))) 

بعد شروع کرد به استاد تیکه انداختن، مثلا : عجب عقده ای بوده که همچین سوالایی آورده به اینم میگن استاد؟؟؟حیف اسم استاد واسه همچین آدمایی

من که دیدم داره همچین چیزایی میگه یه جیغ کشیدم رفتم پی ویش که عزیز من مگر نمیدونی استاد تو این گروه هست؟بدبخت شدی بدو برو ماسمالیش کن

گویا چهل نفر دیگه هم همزمان با من رفته بودن پی ویش

اونم جواب همه مونو تو گروه گذاشت که لطفا اینقدر به پی وی من مراجعه نکنین خودم میدونم استاد هستن...تییییش

فکر کنم استاد انداختش...

ولی عجب جرات و سر نترسی داشت دمش گرم و سرش پر می باد

*عاقا یه سوال همه پسرا تو سن ۱۶ سالگی عشق مو هستند.آسید علی ما از خواب که پامیشه صورتشو نشسته اول موهاشو درست میکنه.موهای کنار سرش کوتاهه وسط سرش بلند هی مدیر مدرسه شون گیر میده میره نیم سانت کوتاه میکنه تا هفته بعد که نیم سانته بلند بشه و گیر بعدی...هر چی هم پدر گرامی میگن برو قشنگ کوتاه کن فایده نداره

۱۳:۱۸
آقای بیدل
۱۴ دی ۹۷ , ۱۴:۵۳
من ک یادم نمیاد اصلا عشق مو بوده باشم :) کلا بابام باماشین میزد از ته 😀

پاسخ :

خان داداش ما که تا حالا موهاشو با ماشین نزده
غیر از دوران طفولیت که اختیاری نداشت
ناشناس
۱۴ دی ۹۷ , ۱۴:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ******

پاسخ :

عه من نگفتم که بی ادبی نشه اونوقت شما زارت میاین همون واژه رو میگین؟؟؟
عجبا!!!
ناشناس
۱۴ دی ۹۷ , ۱۵:۰۷
اینا دیگه طبیعی شده

پاسخ :

تو وبلاگ طبیعیش نکنید لطفا
ابوالفضل ...
۱۴ دی ۹۷ , ۱۵:۲۰
ای ول به شهامتش... هرچند منم ازین کارا کردم ولی خب باید بیدل باشی و هیچ برات مهم نباشه تا حس رضایت بهت دست بده ازین جسور بازی‌ها...

آره بابا طبیعیه.

پاسخ :

یعنی من عاشق اون بشر بودم.یه ریلکسیه خاصی داشت.هیچی براش مطرح نبود
خون سررررررد خون سرررررررد
من نهایت جسور بازی و اعتماد به نفسم این بود که نخونده میرفتم سر امتحان...
طبیعیه؟اینجا این جور واژه ها هنوز طبیعی نشده ها!
ابوالفضل ...
۱۴ دی ۹۷ , ۱۵:۳۸
نه طبیعی برای داداشت بود.

پاسخ :

آهان...فک کردم واسه اون واژه میگین
خدا کنه از سرش بیفته من آرزو دارم  داداشم قیافه اش مثبت باشه دوست ندارم سوسول باشه.
یعنی گوشیش پر مدل مویه
یه بار موهای وسط سرش اینقدر بلند بود که واسش فرانسوی بافتم
ناصر دوستعلی
۱۴ دی ۹۷ , ۱۵:۳۸
:)

پاسخ :

گاهی به خونسردیش حسودیم میشد:)
ابوالفضل ...
۱۴ دی ۹۷ , ۱۵:۵۴
زیاد گیر بدین بهش بدتر لج می‌کنه. 

پاسخ :

نه بابا گیر نمیدیم...
فقط آقا جان گاهی گیر کغ میدن که واسه خالی نبودن عریضه خوبه
raha banoo
۱۴ دی ۹۷ , ۱۶:۵۰
چه شهامتی خوشمان آمد:)
سن بلوغ و جلب توجهه درست میشه

پاسخ :

ماهم بسیار خوشمان آمد:)
جلب توجه که کرده بچمون همین الان چندتا خواستگار داره:)))
حمیدرضا ش.آ
۱۴ دی ۹۷ , ۱۶:۵۰
بله چیز عادیه در این سن به مو و زیبایی توجه داشتن ممکنه که این ادامه پیدا کنه و درش نهادینه بشه...
فکر نکنم چیز بدی باشه...

پاسخ :

بد که نیست اما انقدر که ژل و مل و ازینجور چیزا میزنه به موهاش میترسم موهای شهلاش بریزه...
بعدم خواهر و هزار آرزو دوست داشتم قیافش برادرانه باشه تا سوسولانه
ولی اصلا بهش گیر نمیدم و واسه خندش خروسی هم براش درست میکنم حتی
حمیدرضا ش.آ
۱۴ دی ۹۷ , ۱۷:۲۵
احسنت واقعا که دست مریزاد...

پاسخ :

ممنان بابت دلگرمی...
... به دنبال حقیقت ...
۱۴ دی ۹۷ , ۲۰:۳۶
برادر نعمت است
خواهر نعمت تر!

خدا حفظ تان کناد

++ دم هم کلاسی تون گرم از بابت شهامت
اما خدشه دار کردن حرمت استاد رو نمی پسندم..البته بستگی داره به استادش!

پاسخ :

واااای داغ دلم تازه شد...خواهر نعمتی که ندارم و همیشه به مامان جان و خاله جان ها حسودیم میشه...
تشکر مندم از شما
+دمش گرم سرش پر می باد
نه واقعا راست میگفت استادی برازنداش نبود
سوال هاشم علمی نبود محض خراب شدن نمره همه بود
ابوالفضل ...
۱۴ دی ۹۷ , ۲۱:۰۵
مشهدی هستی؟!!!
آخه گیر کق 😂😂😂

پاسخ :

چوقوکا خبر دارتون کردن ما بچه محل امام رضاییم؟؟؟
بعدم گیر کغ
ابوالفضل ...
۱۴ دی ۹۷ , ۲۱:۳۲
باشه کغ 😁
و البته چغوک !!!
نه! یگ دنه موسی کو تقی گفتش😂

پاسخ :

رفتم سرچ کردم ببینم درست میگین دیدم بله حق با شماست چغوک
:))))
بانوی عاشق
۱۵ دی ۹۷ , ۰۷:۱۲
آره عزیزم طبیعیه
بعد به جایی میرسه که فقط ی دست ب موهاش میکشه و میره ی درس و کار و زندگیش

پاسخ :

گمون نکنم علاقه خاصی به مو و مدل مو داره
پسر خاله ام پسر عمه ام تقریبا همسنش هستند ولی مثل سید علی ما نیستند
یعنی یکی سر زده بیاد خونمون سید علی رو با زیر شلواری و اون موهای فوکولی ببینه از خنده میمیره حتی تو خونه هم موهاش مرتبه :)))

miranda //
۱۵ دی ۹۷ , ۱۳:۳۴
وااای ما هم یه استاد فیزیک داریم که اصلا درست و حسابی درس نمیده که هیچ...امتحانم میگیره در حد ناسا😐
بعد بهش میگیم استاد خیلی سخت بود کلی ذوق میکنه😒😒😒
به نظرت فازش چیه؟؟؟؟

پاسخ :

ما استادهای باحالمون بیشتر پزشک بودن که هم خوب درس میدادند هم امتحانشون علمی بود حتی استاد ژنتیکمون رییس دانشگاه بود که امتحانشو ۱۹ شدم با اینکه درس سختی بود ولی چون خوب درس میداد و سوالاشم در حد لالیگا نبود خوب شدم
اما تا دلت بخواد استادم داشتیم که ازش سوال میپرسی بلد نیست بعد سوالاشو نمیدونی از کجای جزوه می یاره!
واقعا ماذا فازا؟منم نیدونم:(
ناسا رو خوب اومدی خیلی خندیدم:)))
miranda //
۱۵ دی ۹۷ , ۱۵:۲۶
😂😂😂

ولی جدا خوش به حالتون

پاسخ :

نصف استادامون خوب بودن
نصف دیگه پوستمونو کندن
اقلیما ...
۱۵ دی ۹۷ , ۲۰:۱۰
شجاع نبوده،نترس بوده:))
بنظرم شجاعت یه ویژگی مثبته و نمیشه برای کار بی ادبانه ی ایشون به کار بردش:))

پسرها تو هرسنی عشق مو هستن،سربازی رفتنشون خودش یه تراژدی تمام عیاره:))))

پاسخ :

بلی با جان و دل میپذیرم :)
من دختر شجاع رو برای هم آوایی با پسر شجاع(کارتون معروف)برای تیتر انتخاب کردم:))
خان داداش ما بره سربازی دق میکنه:(
سرباز کوچولو ...
۱۶ دی ۹۷ , ۰۰:۱۱
چه باحال شجاعتش خوب بود البته یکم. باید احترام نگه داشت 
وای منم داداش میخوام:((

پاسخ :

اخترام رو موافقم:)))
عزیزم من فقط دادلش دارم اونم دوتا میخوای یکیشو تقدیم کنم؟
آلاء ..
۱۶ دی ۹۷ , ۰۰:۱۶
جرات نیست واقعا بی ادبیِ
حالم بهم میخوره از این رفتارا الان که گفتید دلم خواست گیرش بیارم بزنم لهش کنم 
تا این حد بدم میاد از این حرکات
یادمه یکی بعد امتحان به استادش بی ادبی کرده بود استاد هم شکایت کرده بود خواستن بازداشتش کنن دیگه ریش گرو گذاشتن و نذاشتن سو سابقه بشه براش
اما اگه من استاد بشم و شاگردم بی ادبی کنه قطعا شکایت میکنم و کوتاه هم نمیام

پاسخ :

عزیزم ولی روحیه من با روحیه شما متفاوته...
اون استاد اخلاق های خاصی داشت دانشجو رو تحقیر میکرد اگر سوال میپرسید ازش.امتحانش هم اصلا مبنی بر درس های سر کلاس و مطالب جزوه نبود...
حق اعتراض رو هم بسته بود
به نظر من اون هم کلاسی ما خیلی هم کارش درست بود که بدون در نظر گرفتن افتادن ازاین درس حرفشو زد و اعتراضشو به گوش استاد رسوند.با بی ادبی مخالفم اما کارش درست بود
آلاء ..
۱۶ دی ۹۷ , ۰۰:۳۶
با رفتار مسالمت امیز موافق ترم☺☺☺☺
کاش میشد تو همون گروه همه محترمانه نظرشون و بگن و سر کلاس هم محترمانه به رفتار استاد اعتراض کنن

پاسخ :

اصلا استاد متطقی نبود قبلا خیلی به نوع تدریس و امتحاناش اعتراض کرده بودیم که بدترم شده بودو شانس بد ما چندین ترم باهش داشتیم.
چند بار به آموزش و ...اعتراض کردیم که اصلا واسه ما نزارنش ولی بی فایده بود.
یه بار من رو پوش سفید نبرده بودم کارآموزی گفت نمره کم میکنم گفتم باشه استاد هرجور مایلید جاگذاشتم از قصد نبود.ولی مگه ولم میکرد کل اونروز رو بهم تیکه انداخت تا چند هفته بعد هم میگفت تو دانشجو نیستی اگر میبودی روپوشتو جا نمیذاشتی:(((

سرباز کوچولو ...
۱۶ دی ۹۷ , ۰۲:۱۹
ارهههههه یکیش برا من یکیشم برا خودت تشکرااات

پاسخ :

باجه.الساعه تقدیم میشه:))
سرباز کوچولو ...
۱۶ دی ۹۷ , ۱۱:۴۶
فداااااتممممما😍😍

پاسخ :

عزیییییزمی😘😘😘
dinon.ir
۱۹ دی ۹۷ , ۱۵:۴۶
سلام مایل هستید جهت افرایش رنکینگ الکسا و بهبود نمایش سایت ها با هم تبادل بنر داشته باشیم؟
سایت ما با آدرس Dinon.ir و دارای رتبه الکسای 1.200.000 می باشد.
همچنین در صورتی که شما موافق باشید بنر تبلیغاتی سایت شما به صورت کاملا رایگان طراحی و در سایت دینون نمایش داده می شود.
ما منتظر پاسخ شما هستیم.
با تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan