اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حالِ خراب

بسم الله الرحمن الرحیم

از بی با تو بودن خسته ام

کاش بمیرم ...

" أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء"


۰۸:۰۰
سیدحمید مشتاقی نیا
۰۸ دی ۹۷ , ۰۹:۱۸
سلام
ما بی صاحب نیستیم در مشکلات و غم ها و ... همیشه راهی هست پشت و پناه داریم
ان بعدالعسر یسرا
موفق باشید

پاسخ :

سلام علیکم
حال خراب من از بی پشت و پناهی نیست از بی صاحبی نیست 
از خودم از نمک نشناسیم از بی لیاقتیم برای بندگی خدایی چون او از عنایات بی دریغ و بی نهایتش و ناسپاسی من 
از بی با اوبودن از شکستن قلب حضرت از همه منیات و..‌خسته ام
چه فایده دارد بودن چون منی که جز شرمندگی چیزی ندارد خیلی دورم خیلی
حال خراب را چه چاره ایست جز خودشان ولی حتی روی رفتن هم ندارم
ممنونم از شما
سرباز کوچولو ...
۰۸ دی ۹۷ , ۱۲:۱۹
نبینم حال بدتو دختر بی بی 
اگه الان پیشت بودم دستمو می‌گذاشتم رو قلبت و میخوندم  أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ (همیشه با دوستام حال هر کی بده این کارو میکنیم)

پاسخ :

ممنونم عزیزم
ذکر خدا از راه دور رسید
برام دعا کن دعا کن که محتاجم که محتاجم
سرباز کوچولو ...
۰۸ دی ۹۷ , ۱۲:۳۹
چشم
به شرط لیاقت 

پاسخ :

ممنونم
عاقبتت بخیر ان شاءالله
آقای بیدل
۰۸ دی ۹۷ , ۱۳:۰۸
واقعا چکار میشه کرد ... :(

پاسخ :

باز هم باید به آغوش خودش باز گردیم و یاعلی گویان ادامه دهیم ...
این را میدانم اگر صدبار توبه شکستی باز آی...
اما این بار حال خراب اجازه رفتن به آغوشش را نمیدهد
اومهربان تر از آن است که بدی من را ببیند ولی من نمیدانم چه شده که برعکس همیشه نمیتوانم به دامان مادری اش برگردم...
انقدر اوضاع وخیم است و حال خراب
کاکتوس :)
۰۸ دی ۹۷ , ۱۳:۳۲
حالت خوب عزیزم 

پاسخ :

درد من طبیب من دوای من خدای من...
خودش حالمو خوب میکنه مهربون و بخشنده است
ممنونم عزیز دل
کاکتوس :)
۰۸ دی ۹۷ , ۱۴:۳۲
:)

پاسخ :

:))
raha banoo
۰۸ دی ۹۷ , ۱۵:۱۱
باورت نمیشه....منم به افسردگی این درد دچار شدم شدید
دارم ریشه یابی میکنم که چی شد که این شد؟:(((

پاسخ :

باورم میشه...
خوشا بحالت من از ریشه یابی هم عاجزم...
حالم خراااااب
اما میدونم موقتیه نماز که میخواندم بسم الله الرحمن الرحیم با گفتن الرحمن الرحیم اشک در چشمانم حلقه زد و با گفتن الرحمن الرحیم سوره حمد اشک جاری شد...
همینکه میزاره برم در خونش خیییلیه ولی دیگه آخه چقد؟؟؟
ناصر دوستعلی
۰۸ دی ۹۷ , ۱۵:۱۸
سلام
وقت بخیر

به سوالی که تو پست حمام آخر پرسیده بودید
پاسخ داده شد
کیمیا رو ببینید!

التماس دعا
یاعلی مدد

پاسخ :

سلام علیکم
اوقات بخیر
خداوند به شما خیر عطا کند 
ممنونم
یاعلی
نـــای دل
۰۹ دی ۹۷ , ۱۵:۲۴

در استرس چه شب‌ها که صبح شان گم شد / چه روزها که گرفتار روز هـفتم شد

چه قدر هفته پر از شنبه شد، به جمعه رسید / و جمعه روز تـفرّج برای مردم شد

پاسخ :

یعقوب ترین چشم دنیا قسمت ما باد
 چون یوسف گمگشته ی ما یوسف زهراست . . .  
Parad ox
۰۹ دی ۹۷ , ۱۹:۴۹
حال دلتون خوب و خدا پشت و پناهتون ... :) 

پاسخ :

مهربانی تان مستدام مچکرم:)
حق یارتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan