اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

دلبسته یاران خراسانی خویشم

بسم الله الرحمن الرحیم

دلم هوای دیدنش را داشت.نمیدانم زمان چطور گذشت وچگونه به در خانه اش رسیدم.

-ای پسر رسول خدا درخواستی داشتم.در دعاهایتان یادی هم از ما بنمایید.

-فکر میکنی به یادتان نیستیم و فراموشتان میکنیم؟

-میدانم که نه اما...

-هر وقت خواستی بفهمی چقدر به یادتان هستیم ببین چقدر خودت به یاد ما هستی...

                                         ***
از امروز باید با خودم عهد ببندم نباید لحظه ای فراموشش کنم.

اصول کافی ج 4 ص469
۱۴:۱۲
سرباز کوچولو ...
۲۸ آذر ۹۷ , ۱۴:۳۶
التماس خیلی دعا دختر بی بی 

پاسخ :

محتاج خیلی دعا سرباز کوچولو
جمله بندی رو عشق است:))
ناصر دوستعلی
۲۸ آذر ۹۷ , ۱۵:۲۱
خجالت‌زده‌ایم

:(

پاسخ :

جامی غرق خجالت مانده
بر جبین آب خجالت رانده
نـــای دل
۲۸ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۷
باید به حضرت عرض کرد که شرمنده ایم به فکر همه هستیم الا شما...

پاسخ :

خیلی بی معرفتیم خیلی...
البته خودمو عرض میکنم
ناشناس
۲۸ آذر ۹۷ , ۲۰:۱۰
لحظه ای فراموشش نمیکنم.
ممنونم خواهرم

پاسخ :

حضرت سلطان پشت و پناهتون
نمیدونم شما خواهرید یا برادر ولی خواهش میکنم جناب ناشناس
ناشناس
۲۸ آذر ۹۷ , ۲۲:۱۵
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

پاسخ :

السلام علیک یا امام الرئوف یا ابالحسن روحی و نفسی لک الفداه
عه چرا داره آمار ناشناس ها میره بالا؟
نکنه ازون خواننده خاموشا هستین؟
ناشناس
۲۸ آذر ۹۷ , ۲۲:۴۶
آره از خاموش هام

پاسخ :

آهان ممنون که روشن شدید(برای لحظه ای) و وبلاگ مارا منور نمودید
پیروز و سربلند باشید
سو جی
۳۰ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۴
الهی چراغ دلت همیشه به یاد دوست روشن باشه دختر بی بی
سوز زمستونو و بلندی این شبو خوب گرم می کنه این چراغ

پاسخ :

یاد یار اگر باشه اگر این معرفت و عشق باشه اگر تبدیل بشه به نصرت کل عمر که بماند کل زندگی در دنیا و آخرت رو منور میکنه...
فعلا که من زبانا داد میزنم که عاشقم آنقدر میگویم آنقدر خودم را به عاشقی میزنم تا تبدیل به عمل شود ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan