اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم

بسم الله الرحمن الرحیم

خواستم داغی مایعی را امتحان کنم...انگشت کوچکم را در درون مایع فرو بردم ...

انگار کل بدنم شعله ور شد پوست انگشتم به سرعت برگشت سوخت سوخت بوی سوختنش را حس کردم

پیاله آبی آوردم و انگشتم را درونش قرار دادم حتی لحظه ای نمیتوانستم انگشت را از آب سرد درون پیاله بیرون بیاورم هر جا که میرفتم پیاله همراهم

به یاد آتشی افتادم که حرارتش چند برابر حرارت آتش های این دنیاست به یاد آیات بیم دهنده به یاد ریگ های داغ و وعده های خداوند

با پروردگار عالم سخن گفتم که پروردگارا من ضعیف چطور طاقت بیاورم منی که تحمل سوختن یک انگشت را ندارم چطور تاب آن آتش های عظیم را بیاورم؟

دیدم بهترین سخن در این حالت مناجاتی است که بابا علی ع به کمیل آموخت:


یَا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنِی وَ رِقَّةَ جِلْدِی وَ دِقَّةَ عَظْمِی‏ یَا مَنْ بَدَأَ خَلْقِی وَ ذِکْرِی وَ تَرْبِیَتِی وَ بِرِّی وَ تَغْذِیَتِی هَبْنِی لاِبْتِدَاءِ کَرَمِکَ وَ سَالِفِ بِرِّکَ بِی‏ یَا إِلَهِی وَ سَیِّدِی وَ رَبِّی أَ تُرَاکَ مُعَذِّبِی بِنَارِکَ بَعْدَ تَوْحِیدِکَ‏ وَ بَعْدَ مَا انْطَوَى عَلَیْهِ قَلْبِی مِنْ مَعْرِفَتِکَ‏ وَ لَهِجَ بِهِ لِسَانِی مِنْ ذِکْرِکَ وَ اعْتَقَدَهُ ضَمِیرِی مِنْ حُبِّکَ‏ وَ بَعْدَ صِدْقِ اعْتِرَافِی وَ دُعَائِی خَاضِعاً لِرُبُوبِیَّتِکَ‏


پروردگارا! بر ناتوانى جسمم و نازکى پوستم و نرمى استخوانم رحم کن. اى که آغازگر آفرینش و یاد و پرورش و نیکى بر من و تغذیه ‏ام بوده ‏اى، اکنون مرا ببخش به همان کرم نخستت، و پیشینه احسانت بر من، اى خداى من و سرور و پروردگارم، آیا مرا به آتش دوزخ عذاب نمایى، پس از اقرار به یگانگی ات و پس از آنکه دلم از نور شناخت تو روشنى گرفت و زبانم در پرتو آن به ذکرت گویا گشت و پس از آنکه درونم از عشقت لبریز شد و پس از صداقت در اعتراف و درخواست خاضعانه ‏ام در برابر پروردگاری ات

بزرگواران:ملتمس دعایتان هستم...

۰۷:۳۲
سیدحمید مشتاقی نیا
۱۲ آذر ۹۷ , ۰۸:۰۱
ظاهرا سادات رو میندازن زمهریر

پاسخ :

سلام
زمهریر؟
کجا هست؟احتمالا بد تر باشه چون سادات گناه کار مستحق ترند به آتش
سیدحمید مشتاقی نیا
۱۲ آذر ۹۷ , ۰۸:۰۴
نه، یخه حسابی چیزی شبیه گوشت های منجمد برزیلی میشیم که الان دارن تو بازار عرضه میکنن

پاسخ :

خوبیش اینه که جمعمون جمعه وگرنه یخ زدن بهتر از سوختن نیست
ولی نمیدونم چرا آیات بیم دهنده همش از آتش میگه یخ زدن هم یه نوع عذاب بدیه
البته  من یخ زدن رو ترجیح میدم تا سوختن
آقای بیدل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۸
اصبر علی حر نارک ...
فکیف اصبر عن النظر الی کرامتک ...

پاسخ :

اللهم ان ادخلتنی النار اعلمت اهلها انی احبک (مناجات شعبانیه)
خدایا اگر من را در آتش جهنم بیندازی به اهل جهنم میگویم که خدایااااا من دوستت دارم
خدایا اگه منو در اتش جهنم بندازی، به اهل جهنم میگم که خدایا دوست دارم..

برگرفته شده از elaallah.blog.ir


اِلهی اِنْ اَدْخَلْتَنِی النَّارَ اَعْلَمْتُ اَهلَها اَنِّی اُحِبُّک(مناجات شعبانیه)

برگرفته شده از elaallah.blog.ir

raha banoo
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۸
متاسفانه درک و تصورم در این مورد خیلی پایینه...
بیشتر از اینکه از  آتشش بترسم...از این میترسم که اون دنیا جلوی خالقم خجالت بکشم...

پاسخ :

خواهر عزیزم بیا پای مناجات پدر بنشینیم
اتسلط النار علی وجوه خرت لعظمتک ساجده وبشکرک مادحه و...
تا میرسد به اینجا که
ما هکذا الظن بک ولا اخبرنا بفضلک عنک...
خود پدر دارد به ما یاد میدهد که دور از فضل خداست کسی را که جویای آمرزش و اقرار کننده به گناهانش است در آتش بسوزاند
در حقیقت ما از آتش نباید بترسیم از دوری محبوبمان باید بترسیم
خـامـوش ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۵۳
آره
فکرشو که میکنم دوری و خجالت از محبوب خیلی سخته 

پاسخ :

بلی بهشت را که میشود بدست آورد
ولی عاشقان برای بهشت کار نمیکنند برای وصال و رضایت است که جانشان راهم فدا میکنند
بالاترین مقام مقام رضایت است 

نـــای دل
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۸
چقدر خوبه این تلنگرها...

پاسخ :

تلنگر خوب است زمانی که به موقع باشد
... به دنبال حقیقت ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۷
تا خرمنت نسوزد
تشویش ما ندانی...


خدا رحم کند...

پاسخ :

مومن باید در خوف و رجا باشد این هم حدیثی امید بخش از رحمت للعالمین

 وَ الَّذِی بَعَثَنِی بِالْحَقِّ بَشِیراً لَا یُعَذِّبُ اللَّهُ بِالنَّارِ مُوَحِّداً أَبَداً
 

سوگند به آن کس که مرا نوید دهنده برانگیخت، خداوند هرگز یکتا پرست را در آتش عذاب ندهد.


اقلیما ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۱
خدا عاقبتمونو بخیر کنه:(

پاسخ :

آمین...
عربیشم بگم:)
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
... به دنبال حقیقت ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۵
یکتا پرست...

همین یه کلمه خیلی حرف سنگینیه و ما کلی ازش فاصله داریم...
اصلا
من از کجا عشق از کجا
سبحانهُ 
سبحانهُ...

پاسخ :

حق با شماست...
به فکر فرو رفتم...
آیا واقعا یکتا پرستم؟
بت های درونی و بیرونی ام پس چه؟؟؟؟
پناه بر خدا از شر شیطان رجیم و نفس
... به دنبال حقیقت ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۶
همین که یه دوست از سر دلسوزی حتی! به من میگه برو پیش استاد فلانی و بگو من از دوستان فلانی هستم تا هواتو داسته باشه به همون اندازه که برم و به همون اندازه ای که به رفتن و گفتنش فکر کنم از توحید فاصله دارم...مشرکم..مشرک
پناه بر خدا

حسبی الرازق من المرزوقین
دعا کنید ما رو لطفا

پاسخ :

حالم دگرگون شد...
یا رفیق من لا رفیق له...
ای رفیق رفیقتو دریاب نزار غیر خودت به کسی رو بزنه
محتاج دعاییم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan