اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

اللهم عظم بلائی

بسم الله قاصم الجبارین

چندروزی حالم بهتر بود همه پیج های غزه رو آنفالو کردم تصویری نمیدیدم اما بازم دلم میجوشید

دیشب که استوری دوستانم رو دیدم که دارن غزه رو به شدت بمباران میکنند واینترنت اونجا رو قطع کردن ...

رئوف خواب بود دلم رفت پبش بچه های اونجا که امشب به جای خواب تو بغل مادراشون میلرزن و جون میدن 

ساعت یک شب بود صبح زود باید میرفتم سرکار اما نمیتونستم بخوابم تسبیحم رو برداشتم و آیه اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ رو گفتم و گفتم ...

امروز صبح رفتم تو اینستا اسم آقای مومن و اقای صالح رو که هروروز کلی استوری و پست از غزه میذاشتن سرچ کردم ببینم واقعا نتشون قطع شده یا ان شاالله این خبر دروغه...

دیدم هیچ استوری از صبح نذاشتن قلبم ریخت ...

خدایا خودت رحم کن خدایا صاحبمون رو برسون😭😭😭

۱۰:۳۲
مهدی
۰۶ آبان ۰۲ , ۱۰:۵۴

وقتی ار حماس حمایت می کردنین و بعدش شیرینی می دادین فکر همچین روز هایی را نمی کردین !؟

فکر خیلی چیزهای دیگه را هنوز نمی کنید . . . .

پاسخ :

شمادیگه چی میگی؟
والا من نه از حماس حمایت کردم نه شیرینی دادم گرچه قلبا خوشحال شدم چراکه نباید دربرابر ظلم ساکت موند چراکه حماس خواست ذره ای از انتقام ۷۰سال ظلم رو بگیره.
اما این وحشی گری اونها حتی اگه حمله حماس ناحق بوده هیچ توجیهی نداره و قلب همه انسان ها اگر انسان باشند به درد میاد همه خط قرمز هارو رد کردند وبه جای نبرد با حماس دارن با زن و بچه ها میجنگن
واین با سیره حضرت موسی و دین یهود در تناقض هست
آرمیتا گراوند
۰۶ آبان ۰۲ , ۱۴:۱۱

امیدوارم ما هم بتونیم ذره ای از انتقام این 43 سال را از شما بگیریم

پاسخ :

از من؟
آرمیتا گراوند
۰۶ آبان ۰۲ , ۱۶:۱۴

از شما نه ، از اونهایی که 43 سال هست که دارند ظلم می کنند

پاسخ :

خب چه ربطی به من واین پست داشت؟! 
آقای گوارا (بیدل)
۰۸ آبان ۰۲ , ۰۶:۵۷

خانم دختر بی بی تبریک می گم :)

صفحه شما رو حتی برعنداز ها هم رصد می کنند :)))

 

+ آقا: به ارادۀ الهی این طوفان به پیروزی کامل فلسطین ختم میشه ان شاالله ... [و این خون ها، هَدَر نخواهد شد ... ]

پاسخ :

:)))
وبلاگی که سه سال متروکه بوده الانم مخاطبی نداره خیلی عجیب غریب بود این نظرات.
+ان شاالله
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۱۵ آبان ۰۲ , ۲۰:۳۲

یعنی باور کنیم که مهدی، همون آرمیتا گراوند نیست؟ :))))

پاسخ :

نه:)))))
بذار برم آیدیشونو نگا کنم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan