اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تو که کیمیا فروشی نظری به قلب ما کن

                   "یامقلب القلوب والابصار هب لی قلبا یدنیه منک شوقه"

تو خونه بودیم غریبونه نشسته بودیم و زیارت باب حوائج، صاحب کشورمون بابای امام رضامونو زمزمه میکردیم 

حرم امام رضامونو با بغض نگاه میکردیم که چقدر خلوته که چقدر دلمون اونجاست که چقدر...

دست دلمون رو دادیم به پسر موسی ابن جعفر و سالمون رو تحویل گرفتیم

سالی که امسال سین مبارکی داشت...

سالی که امسال سلیمانی با حضور بیشتری داشت

تصاویری که تو حرم امام رضا شونه هاشون از شدت خلوص میلرزید رو برای صدمین بار دیدم 

کمتر از ذره ام ولی من اون حالو از خدا خواستم حال سلیمانی رو تو حرم امام رضا حالی که بلاخره حاجتشو بهش دادند حاجتی که سالها در انتظارش بود عاقبت بخیری به زیباترین حالت...

 

 

هی با خودم میگم یا کاش اصلا پام به بیان و وبلاگ باز نمیشد یا کاش این اتفاقا تو وبلاگ برام نمی افتاد اما از اونجایی که اهل فرار نیستم و قادر هستم به تفکیک همه چی ازهم و کنترل ذهنم و از همه مهم تر به قول سید گلپا توی قیدار خدا رفیق بازها رو بیشتر دوست داره و منم نمی‌خوام رفقایی مثل شما رو ازدست بدم همچنان هستم وگرنه از دست دادن اینجا برای من که به مراحل خاصی از عرفان:)رسیدم سخت نیست

 

 

اقلیمای عزیزم اومده یه صوت گذاشته برای تبریک سال نو منم جو گرفتم گفتم بزارم یادم اومد از پارسال که دعای مقلب القلوب رو با تجوید اصل عربی :) گذاشتم شونصد نفر اومدید و گفتید بردار و فلان و...

کنترل محسوسای خدایید دیگه چیکارتون کنم :) چشم امسالم نمی‌ذارم

 

 

وقتی هی بگی خط مقدم خط مقدم این میشه عاقبتت

روز تعطیل صبح علی الطلوع بیای سرکار :)

ولی مست بشی ازبوی شکوفه 

              

 

 

برادر حاج محمد، شهید زنده! دلم از دیشب آتیش گرفته وقتی گریه های یک مرد رو از قاب تلویزیون دیدم...

مردی که گریه هاش از سر ناتوانی نبود از سر احساس فراوان بود ولی همچنان مثل سرو ایستاده بود

دلم بیشتر  برای کوچکی خودم آتیش گرفته

چقدر راحت اسماعیل ذبح می‌کنی! 

 

اللهم بفاطمه وابیها و بعلها وبنیهاوسر المستودع فیها عجل لولیک الفرج

عجل لولیک الفرج

عجل لولیک الفرج

 

نود ونه تون پربرکت و مبارک ان شاالله 

۰۹:۴۹
آقای گوارا
۰۲ فروردين ۹۹ , ۱۰:۲۹

سال نو را به شما تبریک میگم ...

پاسخ :

منم سال نو و مبعث رحمت للعالمین رو تبریک عرض میکنم

اقای ‌ میم
۰۲ فروردين ۹۹ , ۱۳:۱۶

عیدتون مبارک

پاسخ :

عیدتون پربرکت
نا دم
۰۲ فروردين ۹۹ , ۱۴:۱۲

سلام عزیز

سال نوت مبارک، ان شاء الله تو جبهه‌ی این روزهات سربلند باشی و‌ مورد تایید آقا و‌صاحبمون...

ما رو‌هم از دعای خیرت بی نصیب نگذار

 

+ حاج محمد کی بود؟ متوجه نشدم... 

پاسخ :

سلام ورحمت خدا بر خواهر بزرگوارم
همچنین و خیلی خیلی ممنون بایت دعای قشگتون
ان شاالله هممون سربازای خوبی باشیم برای مولای عزیزمون

+همون طلبه جهاد گرقم
کسی که در خط مقدم مبارزه با کرونا جهاد میکرد و همسرو بچه های دوقلوش رو خدا ازش گرفت
رفت و یه گوشه بی صدا اشک ریخت و دوباره رفت برای جهاد
الله اکبر...
اقلیما ...
۰۲ فروردين ۹۹ , ۱۷:۱۳

سلام عزیزم

سال نو مبارک ،الهی که تو سال جدید هزارو سیصد و نود و نه تا اتفاق خوب برات بیفته⁦^_^⁩

 

اتفاقا کاش صوتی تبریک می گفتی ،اینجوری بیشتر می چسبید تبریکت⁦^_^⁩

پاسخ :

سلام ورحمت خدا براقلیمای مهربون
ای جان چه آرزوی خوبی
ان شاالله به حق رحمت للعالمین خداوند بهت یه دخمل بده اسمشم بذاری اسم دختر پیامبر:)))


خوذم که خیلی دوست مخصوصا وقتی صوتت رو شنیدم و کلی چسبید
اما نمیدونی که کنترلین محسوس محترم نمیذارن :))
پارسال یادته ؟؟نزدیک  ده نفر بهم دوستانه توصیه کردند بردارم من هم حرف گوش کن برداشتم البته خودمم عذاب وجدان داشتم

Saboo ..
۰۲ فروردين ۹۹ , ۲۳:۵۴

سال جدید مبارک 

رفیق

پاسخ :

مبارک خودتم باشه عزیییییزم
امشب از حضرت مادر بهترین عیدی هارو بگیری ان شالله
راستی اون پستتم خوندم وچقد خندیدم ولی وقت نکردم نظر بدارم
نا دم
۰۳ فروردين ۹۹ , ۰۰:۲۱

آها ، یاد ایشون نبودم، حاج آقا مداح... خدا صبرشون بده خیلی داغشون سنگین بود :(

این روزها خدا بین بنده هاش یه جلوه نمایی های خاصی می کنه... 

پاسخ :

خییییییلی:((((
انگار واقعا هرکه دراین بزم مقرب تراست جام بلا بیشترش میدهند
انـ ـــار
۰۴ فروردين ۹۹ , ۰۹:۲۶

آه از درد محمد مداح...

پاسخ :

من که از بیرون نگاه میکنم قلبم تیکه تیکه میشه چه برسه به محمد مداحی که...

قاسم صفایی نژاد
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۰:۱۶

سال نو مبارک

ان شالله عاقبت بخیر بشید

پاسخ :

سال 99 شما هم به مبارکی و برکت ان شاالله
خیلی ممنونم جناب دکتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan