اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

داشتیم؟ :)

بسم الله الرحمن الرحیم

کربلا!داشتیم؟

آخه الان وقت بسته شدن بود؟؟

اولین حقوقم رو قبل اینکه شاغل بشم نذر اومدن به تو کردم اینکه همون اول دست نگه داشتم و نیومدم برا این بود که گفتم بذار یه جور خاص بیام وقتی بیام که زندگیم به سروسامون رسیده و از بلاتکلیفی خلاص شدم و دست یکی دیگه رم بگیرم بیارم:)

اما همین دو سه روز پیش بود که گفتم شاید پدر منو همینجوری بیشتر میخواد بیخیال خاصی دلم تنگه  هنوز میخواستم همسفر جور کنم و آماده گذشتن از هفت خوان بشم که بسته شدی ...

باشه منم همچنان منتظر میمونم

که عشق میرسد و از راه و دلبخواه تو نیست

مهم عشقه که میرسه مهم خود خود عشقه نه دل من

 

دیدید گفتم باور کنید بچه های حسینید اصلا ابا عبدالله یعنی پدر بنده های خدا

تا اونروز گفتم پدر جانم تا گفتم دخترتم...

بدون هیچ برنامه ریزی قبلی کاملا یهویی خودم رو وسط دعای کمیل حرم دیدم و مداحی که همش میگفت الهی بالحسین...

خداراشکر

 

گفتم حالا که مشهد اومدم سعدی هم برم یه هدفون بخرم...

نمیدونم فقط من این مشکلو دارم یا شما هم بهش دچارید؟آقا هیچ هندزفری تو گوش من جا نمیشه یعنی تو گوش داداش کوچولوم جا میشه ها ولی تو گوش من نه همیشه به زور تو گوشم میکردم و بعد ذو دقبقه گوشم مترکید

وازونجایی که میخوام سلسله مباحث سخنرانی گوش کنم و العفاصی گوش کنم و حالشو ببرم و همچنین وقتی میرم باشگاه لهو لعبات به گوش مبارکم نرسه بعد از مدت ها دست به جیب شدم ویه هدفون خریدم

وقتی فروشنده میخواست هدفونو برام تست کنه یه آهنگ گذاشت که هی میگفت گیســـــــــووووو پریشاااااااان

آقا این رفت تو مخ ما مگه بیرون میرفت آخه یاد زهره افتادم که به من میگفت گیسو پریشان نکه گیسوانم پریشان باشه نه ولی میگفت منم بهش میگفتم زهره کچل نکه کچل باشه نه ولی میگفتم

هیچی دیگه اومدم دانلودش کردم یه بار گوشش کنم و پرونده اش بسته بشه خواستم برا شمام بزارم تو مخ شمام بره و اذهانتون مشوش بشه بعد دیدم آهنگه ته ته لهو لعبه و قشنگ میشه باهش بساط بوووق پهن کردگفتم موجبات لهو لعب شما رو فراهم نکنم بهتره

تو سعدی یه سرم پاساژ مهتاب زدم آقا این دانشجو ها ودانش آموزا که ووول میخوردن تو مغازه هاش بد جوری بوی ماه مهرو انداخت تو کله ی ما...

کاش میشد منم ارشد بخونم :(

۰۷:۳۴
آقای مهربان
۱۰ آذر ۹۸ , ۰۸:۴۰

سلام 

مگه راه بسته شده؟

پاسخ :

سلام علیکم.گویا رفتن کنسولگری مارو آتیش زدن
دچارِ فیش‌نگار
۱۰ آذر ۹۸ , ۰۹:۲۷

گیسو پریشان :)

پاسخ :

خدایا توبه
آلاء ..
۱۰ آذر ۹۸ , ۰۹:۵۱

من فکر اربعینِ سال بعدم☺️

ان شاءالله اغتشاش ها بخوابه.... 

ارشد بخون گلم، بخونی که چی بشه:) 

پاسخ :

اربعین که بحثش جداست...من ودوری از فضای پرشوروپرانرژی درس و دانشگاه محاله:‏)‏
دچارِ فیش‌نگار
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۰:۱۴

در راستای بازگرداندن اختلال مذکور به ذهن

و تکرار آن در زبان شما

پاسخ :

خو منم برا همین گفتم خدایا توبه 
هنوز داشتم میگفتم گیسو پریشان رو برنگردان که توبه نمودم
من بادی نیستم به این بیدا بلرزم این آهنگه رو هم فراموش کردم
آلاء ..
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۰:۲۴

اگه اغتشاش ها نخوابه و ناامن باشه اربعین هم نمیشه رفت

و همه این اغتشاش ها و اشوب ها بخاطر اربعین بلند شد سعی داشتن اربعینِ امسال و از بین ببرن 

پاسخ :

ها ازون لحاظ؟
ینی به جان خودم اگه اربعین سال دیگه بسته باشه و منم زنده باشم دیگه چقده طاقت بیارم انتظارو؟؟؟؟
البته که خدا در بزرگی وصف ناپذیره
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۴:۲۵

دیشب خواب دیدم رفتم مشهد :|

 

 

ان شالله که بزودی راه کربلا هم باز میشه :)

پاسخ :

ای جانم...
قبول باشه مشدی سادات...

ان شاالله...اللهم ارزقنا
سوته دلان
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۶:۳۳

سلام

والا چی بگم، خودمم قسمتم به رفتن نشده، هرچی خیره ان‌شاءالله...

تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد

 

+ من هنوز تبلیغ عالیس رو هم هضم نکردم! بسکه رو مخمه!

هی هم برمیداره کارگردانش ورژن جدید میسازه!

حالا گیسو پریشان پیشکش :)

 

پاسخ :

سلام علیک بر سوته دلان 
آقا من هروقت میبینمت یاد قیاس مع الفارق میفتم :)))


پس تو هم به درد من دچاری...
ینی بسکه این آهنگه تو ذهنم پلی شد هم خودم داشتم دیوانه میشدم هم بقیه رو دیوانه کردم

آقای مهربان
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۷:۴۴

کنسولگری که سهله، خودمونم آتیش بزنن میریم :)

مگه زمان داعش نبود؟

عباسیان با اون یل و کوپال نتونستن راه رو ببندن

خیره ان شاءالله 

پاسخ :

برادر وقتی مرز بسته اس چجور بریم؟؟
مگه طی الارض بلدید؟؟
به منم یاد بدید لدفا که طی الارض لازمم
مرز که باز شدنیه قطعا ولی من الان دلم خیلی تنگه
الخیر فی ما وقع
اقای ‌ میم
۱۱ آذر ۹۸ , ۰۲:۰۸

یه بنده خدایی میگفت عشقی که ناز نکنه عشق نیست عشق باید ناز کنه و معشوق نیاز اگه سریع به کربلا برسید که حال نمیده

پاسخ :

فک کنم اشتباه گفتیدا
عشق و معشوق تو یه گروهن و عاشق تو یه گروه دیگه
معشوق ناز میکنه و عاشق نیاز 
اما حسینی که معشوقه که عشقه با همه عشقا فرق داره
عشق ما معشوق ما اهل ناز نیست بلکه ناز عاشقشو میکشه اصلا معشوق ما خودش عاشق ماست
آقای مهربان
۱۱ آذر ۹۸ , ۰۸:۲۲

از یکی از دوستان که توی کار کاروان و اینان پرسیدم، مرز خسروی بازه. حج و زیارت فعلا نمیبره اما ازاد میشه رفت

پاسخ :

الحمدلله...خیلی ممنونم ازتون.باید لباس رزم بپوشم پس برای گذر از هفت خوان ودنبال یه همسفرپایه و مطمعن ومشت
دچارِ فیش‌نگار
۱۱ آذر ۹۸ , ۰۹:۴۴

کدوم آهنگه رو؟

پاسخ :

تازه میپرسید لیلی مرده یازن؟‏‏‏‏‏!‏
سوته دلان
۱۱ آذر ۹۸ , ۱۰:۴۹

قیاس مع الفارق؟! :)))))

 

پاسخ :

یعنی خدا بگم چیکارت نکنه بااین کلمه که سرزبون ما انداختی،باهرکی صحبت یابحثی میکردم میگفتم ببین قیاس مع الفارق نکنا اونم  میگفت وا چه ربطی داره؟منم میگفتم ای باباعجب قیاس مع الفارقی میکنی:‏)‏‏)‏
آقای گوارا
۱۱ آذر ۹۸ , ۱۰:۵۴

سلام

العفاصی چیه ؟

پاسخ :

سلام علیکم،عرضم به حضورتون که قاری ترتیل خوان مورد علاقه اینجانب
سوته دلان
۱۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۱۶

پس قدرت من از گیسو پریشون بیشتره؟! :))))))) 😂😂😂🤣🤣

 

پاسخ :

اختیار دارید گیسو پریشان پیش شوما لنگ میندازه :))
آب‌گینه موسوی
۱۱ آذر ۹۸ , ۱۵:۲۷

اوه؛ العفاصی...

آفرین به سلیقه‌ت دکتر جان!

منم یه مدّت اسیرش بودم. چه عالم داشتم... ترک کردم ولی. فهمیدم سنّیِ ناصبیه...

پاسخ :

الان از سلیقه خودت تعریفیدی یا من؟:)
راست میگی آبگینه؟؟منکه هرچی سرچ کردم ننوشته بود ناصبی!
اگه ناصبی باشه که عمرا گوشش کنم اصلا حیف اون صدا برا اون
حیف هنوز میخواستم با هدفون جدیدم و تلاوت العفاصی قرآن حفظ کنم:(
آب‌گینه موسوی
۱۱ آذر ۹۸ , ۱۵:۲۹

این قالبِ وبلاگِ منه که! یه لحظه فکر کردم، اومدم تو خونۀ خودم! :)

پاسخ :

دیگه ببخشید بابت سرقت قالبی :)
اختیار دارین شما صاب خونه خونه مام هستین خانوم معلم جان
آب‌گینه موسوی
۱۱ آذر ۹۸ , ۲۰:۰۲

:)

 

بله، مع الأسف!

پاسخ :

:)


:(
آب‌گینه موسوی
۱۱ آذر ۹۸ , ۲۰:۰۴

قربانت!

پاسخ :

زنده باشی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan