اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

چهار آیتم

بسم الله الرحمن الرحیم

ازبی عنوانی هردری وری به ذهنم برسه میذارم اون بالا


و خانوم دکتری که با شلوار تو خونه ای میاد سر کار :) 

خداوکیلی چقد ریلکسه

+این گلدونارو برای حیاط رنگ کردم اصلا حال شمعدونی هایی که توشون کاشتم خوب نیست.شفای عاجل ان شاالله

                 

+من خیلی کمرو و مظلوم هستم شاید باورتون نشه

+وبلاگ عزیزم داره تبدیل میشه به روزانه نویسی و اصلا راضی نیستم:(

احساس میکنم داره به وبلاگم گند زده میشه


۱۳:۱۳
MIS _REIHANE
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۳:۲۷
منم با شلوار خونه ایی طرحدار میرم بیرون و کتابخونه.و افرین به دکتر.تاییدش میکنم.
گلدوا خوشرنگن^_^
من نمیدونم قبلن چی بوده وبلاگت حقیقتن ):  قبلن درمورد چی مینوشتی؟

پاسخ :

واقعا؟؟؟؟بابا شما ها دیگه کی هستین:))))
قربانت ^_^
وبلاگم قبلا هم روزانه نویسی داشت چیزای دیگم داشت اما نه دراین حد هرروز روزانه نویسی
رزمنده ..
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۳:۴۰
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


پس موندگار شدید(لبخند)

اینم برای خوب کردن حال شمعدونی ها
http://sabzaneh.com/11/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%DA%AF%D9%84-%D8%B4%D9%85%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
نه موندگار نشدم امروز زنگ زدم برا جابه جایی اگه بشه به امید خدا
ممنان بابت لینک
یاعلی ع
آقای گوارا
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۱
اگه جایی باشه برای تخلیه ذهن هم خوبه :)

پاسخ :

خب ذهن من تخلیه هاش تمومی نداره الان خودمو کلی کنترل میکنم روزی یه پست میذارم اگه کنترل نکنم میترکه وبلاگم
فاطمه فاطمی
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۴
شلوار تو خونه ای!!!!دکتر تو محل کار!!!!!!
+باورم نمیشه کمرو و مظلوم باشی

پاسخ :

منم خیای تعجب کردم :)
+  باور کن الان با کسایی که میشناسمشون خیلی راحتم البته یسری تعارفات هست ولی تو جمع غریبه اولش خیلی کم رو ام
مثلا با اینکه اینجا با شماها قشنگ راحت حرف میزنم حضوری ببینمتون اولش خیلی خجالتی ام اما بعدش سرتونو میخورم:)
آقای گوارا
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۲
وبلاگ بترکه بهتره تا کله ی شما ... !

پاسخ :

خندم گرفت به جملتون...
:)))))
آقای گوارا
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۶:۱۵
خنده بر بعضی از درد ها دواست :)

پاسخ :

بربعضی فقط :)
ممنون
لوسی می
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۷:۱۸
تو راحت بنویس هرکس مشکل داشته باشه نمیخونه! والا!

پاسخ :

خو از قشنگی و جذابیت وبلاگم کم نمیکنه؟ :)
انگار وبلاگ خیلی خفنی داشتم و الان ندارم ...چه اعتماد به سقفا!!!
لوسی می
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۹
فکر کنم من سکوت کنم بهتره :)))


+شوخی میکنم :دی
انگیزه‌ای داری برای جذاب نویسی؟ خب پس جذاب بنویس! 
ولی اینم یادت باشه که لازم نیست هدفمون از وبلاگ‌نویسی خیلی خاص و منطبق بر سایرین باشه! خودت باش همیشه :)
من یه مدت فقط غر میزدم تو وبم. اصلا انگیزه‌م از تاسیس وب غر زدن بود ولاغیر! والا بیشتر خواننده داشتم :)))
حالا این که شوخیه ولی واقعا اون موقع هدفم این بود. چه مشکلی داره آدم یه جا داشته باشه فقط غر بزنه؟ هرکی خواست میخونه هرکی هم نخواست نمیخونه و منم اصلا برام مهم نبود چند نفر میخونن و اتفاقا میخواستم که نخونن!
 ولی خب اگر انگیزه ی خاصی داری که تعداد بیشتری بیان و بخوننت و چیز خاصی بخوای بگی؛ خب در این صورت باید متناسب با هدفت بنویسی ولی لازم نیست وبلاگ هدف فاخر و وزین و خاصصصصی داشته باشه.این عقیده منه. بعضی وقتها من فقط دوست دارم اونایی که فقط روزانه‌نویسی میکنن چراغشون روشن باشه. روزانه‌نویسی یک رمان واقعیه :)

پاسخ :

خخخخخ :)))
+نه تروخدا جدی هم باشه:|  
اونوخ افسردگی وبلاگ داغان رو کجای دلم میذاشتم
میدونی بحث انگیزه نیست چون دارم بحث استعداد و نبوغه که ندارم
چیز خاص در حد من نیست واقعا، وگرنه کی بدش میاد :)خیلی کوچولیم برا چیز خاص
اتفاقا منم بعضی وبلاگای روزانه نویسو دوست دارم خیلی هم دوست دارم
ریحانه
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۲
تو وقت کردی یخده غر بزن :))))

یه روز بنده خوبی نیست. یه روز محیط کارش خوب نیست. یه روز وبلاگش خوب نیست. 


پاسخ :

با خودم گفتم الانه که ریحانه بیاد دعوام کنه:))
خو بعضی وقتا آدم غرش میاد دیگه 
بی عیب و نقصم که نیستم 
دعوام نکن دیگه...من گنا دالم
یا زهرا
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۶
+جون جون چه خانوم دکتری!دیگه الان تیپ بیرون و داخل خونه فرقی نداره که خواهر:)
_شمعدونیای منم همینجوری شدن کلا انگار بهار و تابستونو دوست ندارن چون توی زمستون خیلی گل داشت از من!!
+اگه تو مظلومی مظلوم کیه؟؟؟
_به نظر منکه خوبه وبت مگه چشه؟همش که نمیشه دلنوشته و مناجات گذاشت اینام خوبه:) من دوست دارم اینجوری بابـــــــــــــــــــــــــــــا

پاسخ :

+شلوار تو خونه ایش مشابه دامن شلواری بود گشاااااااد به رنگ خاکستری و نوار نارنجی:))
شلوار تو خونه ای داریم تا خونه ای این دیگه واقعا مال خونه بود:)
+من اینارو تازه قلمه زدم گذاشتم تو حیاط فک کنم گرما زده شدن:(
+تو :)
+عزیزم تو گوگول خودمی نظر لطفته منظورم دلنوشته و مناجات نبود منظورم مفید بودن وبلاگ بود

یا زهرا
۳۰ خرداد ۹۸ , ۲۰:۰۱
قشنگ بزارشون یر کولر یه شربت آبلیموی پر از یخم بده بهشون بخورن تا حااااااااال بیان:)

پاسخ :

نه رودل میکنن دیگه نمیرن تو حیاط هی میگن گرمه و ...
داستان درست نکن برا ما:)
ریحانه
۳۰ خرداد ۹۸ , ۲۰:۴۶
کلا که لحنم خیلی با ملاطفت و مهربوتی دخترکم.
ولی تو هم که روحیت اینقدر شاده، حداقل یه جوکی یه اتفاق شادی یه چیز خنده داری ته پستات بزار. بوس بوس

پاسخ :

بلی شما خیلی لطیف و مهربونی
فقط استعداد جوک گفتنم نداشتیم:((
موگوم شما همیشه از همه چی راضی هستی؟واقعا اگه اصن غر نمیزنی بوگو قصد عزدباج نداری؟زنی که غر نزنه زن نیست فرشته اس:*
یادت باشه ها همه آماری از من داری ولی هیچ آماری ازخودت دردست نیست
یالا بگو سن شغل تحصیلات ازدواج؟؟؟؟
جناب قدح
۳۱ خرداد ۹۸ , ۰۰:۲۸
سلام خانم دکتر :)
اینجا خونه ی خود شماست و هرجوری دوس داری توش بنویس ...
خیلیم خوبه

پاسخ :

سلام علیکم
مگه شما مارودکتر کنید وگرنه دکترم نشدیم:(
خیلی ممنونم 
محمدرضا مهدیزاده
۳۱ خرداد ۹۸ , ۰۱:۰۶
سلام ، چه گلدون های خوش رنگی *_* :)

پاسخ :

سلام علیکم
اول خیلی زشت و سیاه بودنا من خوشگلشون کردم من(مغرور و خودشیفته ام شدید)
ممنونم:)
ریحانه
۰۱ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۳
ترجیح میدم همون ناشناس باقی بمونم :) مرسی. به طور کلی یک خانم متاهل شاغل هستم.

پاسخ :

حالا انگار آماربده شناس میشه  !:))
الان از من که این همه آآمار داری ناشناسم بازم
باشه عزیزم هر جور راحتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan