اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حرف های همین الان یهویی

بسم الله الرحمن الرحیم


+هیچکدوم از همکارام رو دوست ندارم و به راننده حس خیلی بدی دارم حسم داره به تنفر نزدیک میشه و حس تنفر یکی از سخت ترین حس های دنیاست:(

گل بوده به سبزه نیز آراسته شده به زور جانشین مرکزم گذاشتن و هی با بارننده باید برم این ور اون ور...

من ازین مرکز میییییییییرم

+مدتی هست که از تصمیم تسلیم بودنم میگذره و برکاتی داشته بر روح و روانم و حتی جسمم کاش به مرحله ای برسم که دیگه هیچ شکی برای انتخاب و تصمیمم نمونه و دلم راضی باشه و هی شور نزنه و نگرون نشه

+باید جلو زبونم رو گاهی بگیرم و سعه صدر رو در وجودم نهادینه کنم حتی اگه حق با من باشه

+باید جهان بینی و نگرشم رو تغییر بدم باید دنیای بهتری بسازم تا آخرت بهتری داشته باشم اگر اینجا احساس بدبختی کنم اونجا هم بدبختم پس یاعلی

پی نوشت:آیتم ها مجزا ازیکدیگرند


۱۳:۱۸
بهار دخت
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۲۳
سیده جان موفق باشی
عاقبتت بخیر

پاسخ :

ممنونم بهاردخترجان
همچنین عزیزم
نباتِ خدا
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۲۴
سلاااام :)
حس نفرت واقعا کنترلش سخته ولی خیلی اذیتت میکنه ولی خودت تو جمله آخر خیلی کامل و قشنگ گفتی :)
واقعا تسلیم خواست خدا بودن آرامش فوق العاده ایبه آدم میده :)

پاسخ :

سلام علیک:)
خیلی حس تنفر آدمو ازپادرمیاره:(
تسلیم تقدیر و خواست خدا بندگی خاصی میخواد ان شاالله دراین تصمیم پایدارباشم
هم میهن
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۳۸

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

حمدان مقدم
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۴۸
موفق باشید

پاسخ :

خیلی ممنونم
اقلیما ...
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۲
بذار یک ماه بگذره لااقل ،بعد غر غر کن :)))
یهو که آدم با همه چی سازگار نمیشه دخترم:))

پاسخ :

خب چیکار کنم یه جوری ان:(
اصلا باهشون نمیتونم ارتباط برقرار کنم نه به خاطر تفاوت اعتقادات چون ازین قبیل دوست ها زیاد داشتم اما یه جوری رفتار میکنند که ناراحتم میکنند
رزمنده ..
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۷
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


صلاح مملکت خویش خسروان دانند...


عاقببتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیک
الان منظور شما چی بودآیا؟
bahar :)
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۴
مگه باید از همکارها خوشت بیاد عزیز جان ؟
سعی کن به این موضوع فکر نکنی 
زمانی می رفتم کلاس خیاطی از همه متنفر بودم ://
ولی فقط به خیاطی و دوختن و ....مشغول بودم 
البته نمیدونم محیط کارت چه جوریه :|

پاسخ :

بحث اینه که احساس میکنم با رفتارشون دارن عزت نفسم رو میبرن زیرسوال
واینکه جایی باشم که نتونم ارتباط خوبی بابقیه داشته باشم برام زجرآوره
این یکی از اخلاقای بدمه وگرنه چیکار به اونا داری برو کارتو بکن دیگه اه
رزمنده ..
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۵
مجددا سلام عرض شد...

عارضم خدمت شما که منظورم این بود هر جور خودتون صلاح می دونید...چون تعریف اون محل را ما فقط می شنویم اما این شمائید که اونجا حضور دارید...بنابراین قابل قیاس نیست...این یک

دوم اینکه هر کس بسته به شرایطی که داره، تصمیم می گیره...ممکنه مثلا یه نفر دیگه بره اونجا، خیلی هم راضی باشه اما برای شما، امکان پذیر نیست...چون خصوصیت اخلاقی شما متفاوته...

بنابراین این شمائید که بهتر می تونید در این خصوص تصمیم بگیرید...

همه اینها خلاصه میشد تو اون ضرب المثل(لبخند)
یه بار خواستم منبر نرم ها(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

مجدد سلام علیک
آره کارشناس قبلی خیلی راضی بود ازاینجا چون اخلاقش بامن متفاوت بود
بازم تاکید میکنم من کاری به اعتقادت دینی شون ندارم اخلاقشون رو نمیپسندم:((
مجازید برای ما هروقت نظر داشتید درحد منبر برید اگر زحمتی برای خود شما نباشه
یاعلی
بهار دخت
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۶
:))

پاسخ :

^_^
آقای گوارا
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۲
سلام
تو انتخاب و تصمیم های سخت توسل به امام رضا جواب میده

پاسخ :

سلام علیک
این تصمیم مال الان نیست خیلی وقته درگیرشم و هربار توسل کردم به حضرت سلطان گوش شنوایی نداشتم برای شنیدن...
که تصمیم به تسلیم گرفتم و ان شاالله خواست آقا هم همین باشه
دچارِ فیش‌نگار
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۱۶
الان کدوم آیتم رو داری کار میکنی؟ 😏

پاسخ :

همه رو دیگه:)
ریحانه
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۸
یک ماه برو بعد بگو نمیخوام. به این فکر کن که ۵۰ درصد جای بعدی بدتر از اینجا هست. 
تو پر قو بزرگ شدیا :)))) (با توجه به بچه اول بودنت حس حق به جانبی داری در همه موارد. تو پاسخ هات هم دیدم و نمیتونی منکر شی. پس به حس حق به جانبیت شک کن. یه کم دندون رو جیگر بزار) 

پاسخ :

ای خواهر جان کجا بودی صبوری هامو ببینی
انقدر روحم تواین زندگی دچار تنش شده که باورت نمیشه
ببخشیدا اما حق به جانب بودن رو برای شماهم متصورم به دلایلی:))
صهــ ـبـا
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۶:۵۲
سلام
من هر وقت پیش مادرشوهرم از شرایطم گله میکنم ، بهم میگن همه جا آسمون یک رنگه [لبخند]
خلاصه فضای جامعه تقریبا همینطوره. مراقب روحتون باشین تو این فضاها...
ما هم دورادور دعاتون میکنیم اگه قابل باشیم... [لبخند]

پاسخ :

سلام علیک و رحمت
دوری راه هم مزید برنارضایتی ازاین مرکز شده و برای جابهجایی ان شاالله اقدام میکنم که اگر صلاح باشه جابه جامیشیم شایدفرجی حاصل شد:)
وای چقد خوبه که دوستایی مثل شما دارم که با کیلومترها فاصله دعاگویند 
الحمدلله
وممنونم:)

آلاء ..
۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۲:۴۹
هرچی خیره برات پیش بیاد الهی
منم حاضرم بیکار باشم تا جایی باشم که هیچیش با روخیاتم سازگار نیست

پاسخ :

قربانت:)
امروز زنگ زدم برا جابه جایی تا خدا چه خواهد
علی کشاورز
۳۱ خرداد ۹۸ , ۰۰:۱۸
سلام
نبودم مدتی من در بیان
دیگه وبلاگها هم فراموش کردم

پاسخ :

سلام علیکم
من همونم که عاشق دعا کمیل بودم شناختین؟
وفرت و فرت قالب عوض میکرد

علی کشاورز
۳۱ خرداد ۹۸ , ۰۹:۲۴
خب به همون جا زنگ بزن
اگه قبول کنند که می‌کنند یه روز دیگه برید مصاحبه بدید.

پاسخ :

الان دیر نشده؟مصاحبه ۲۳ام بود
باشه ممنون حتما شنبه زنگ میزنم خیلی دلم میسوزه اگه نرم:(
علی کشاورز
۳۱ خرداد ۹۸ , ۰۹:۳۶
 زنگ بزن
ان شاءالله حله

پاسخ :

دلم که روشن نیست چون جامعه الزهرا خیلی سختگیره 
ولی هرچه خدا خواهد همان میشود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan