اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

رزمندگی

بسم الله الرحمن الرحیم

یامحمدابن علی یا باقرالعلوم

کاش من هم میتونستم در خط مقدم مبارزه علیه کرونا بجنگم

کاش من هم میتونستم برای مردم عزیز سرزمینم ذوب بشم 

کاش من هم در راه سلامت و جان مردم سرزمینم بمیرم

.

.

.

دل پری از وزارت بهداشتی که خودم جزئی ازون هستم دارم

دل پری از بعضی سیاست ها و بی تدبیری ها که با جان مردم بازی میکنه دارم

دل پری از داغانی این سیستم که خودم هم جزئی ازون هستم دارم

 

#جنگ جنگ تا پیروزی

#خدا با ماست

#پیروزی از آن ماست

#همه چیز دست خداوتحت اراده اوست

#قوی باشیم و متوکل

#کرونا راشکست میدهیم

#کرونا کوچک تر از اراده ماست

#دوستتون دارم مردم مسلمان سرزمینم

 

۲۱:۱۷
mr point
۰۵ اسفند ۹۸ , ۲۱:۲۲

امید به آینده و مقاومت :)

پاسخ :

تا وقتی پشتمون به خدا گرم باشه نه بنده های ضعیف خدا قطعا پیروزیم
اردیبهشت ..
۰۵ اسفند ۹۸ , ۲۱:۳۲

ان شاء الله خیلی زود کرونا ریشه کن میشه

پاسخ :

به حول و قوه الهی ان شاالله...
مدیون زهرا سلام الله علیها
۰۵ اسفند ۹۸ , ۲۳:۱۹

‍ پیامبر اکرم (ص )

رجب ماه بارش رحمت الهى است  خداوند در این ماه رحمت خود را بربندگانش فرو مى ریزد
عیون اخبارالرضا (علیه السلام) ج۲ص۷۱

 حلول ماه رجب مبارک شیعیان امیرالمومنین باد

///////

ان شاءالله همه فتنه ها و ابتلائات و مشکلات به پایان برسه

 

پاسخ :

رجب برای من بوی بابا علی جان رو به همراه داره...
چقدر رجب مبارکه 

+ان شاالله به فضل رحمت خداوند بزرگ و مهربان 
آلاء ..
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۰:۲۵

وضعیت عجیب قمر در عقربه... 

تا می از خونه در نیایم بیرون؟! 

پاسخ :

اوهوم:(
بهتره حالا حالا ها برای کارهای غیر ضروری بیرون نرید
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۱:۲۷

میدونی، درد از کرونا نیست. درد از نوع وحشتناک سرایتش نیست. درد از بی تدبیری هست. من گاهی واقعا فکر میکنم مسیولین هدفشون کشتن مردم هست.

۱. با دیر اعلام کردن و نفی کردنش جان چندین انسان و پزشک را گرفتن

۲. با نبستن مرز به سوی چینی ها (هواپیمایی ماهان) ویروس را وارد کردن

۳. الان خود مردم میخوان از خودشون حفاظت کنن هیچی ندارن. ماسک نیست. الکل نیست. ژل ضد عفونی نیست. راست و دروغش را نمیدونم. ولی گویا همش فرستاده میشه چین.

۴. مرکبات کمیاب شده! زنجبیل گیر نمیاد. خوب آخه من الان چی کار کنم؟

 

خوب من چطوری از خودم حفاظت کنم؟ شهر شما الکل گیر میاد؟ اگر آره، شاید ازت بخوام برام بخری و هزینش را برات واریز کنم و برام پست کنی. آخه من چطوری ضد عفونی کنم؟؟؟ :(

 

روز به روز نفرتم از مسیولین بیشتر میشه. از همون اول هرم بگیر تا حلقه های بعدش

پاسخ :

هدفشون که کشتن مردم نیست اما واقعا وزارت بهداشتمون تواناییی لازم رو نداره.نه اینکه متخصصای قوی نداره نه اتفاقا جامعه پزشکی و بهداشتیمون خیلی سری تو سرا دارن ولی مدیریت و برنامه هامون صفر افتضاح...
1-این رو که میگن دیر اعلام نکردن الله اعلم
2-قبول دارم اینو قبول دارم...اما شبکه خبر میگفت این ویروس با ورود غیر قانونی اتباع پاکستانی و افغانی و چینی وارد کشور شده نه نبستن مرزها
اما باز هم باید مرزها بسته میشد بنظرم
3-دیروز مرکز ما ماسک و ژل توزیع میکردند ولی خودم که سه چعار روز پیش از داروخونه خواستم بگیرم گفت یه دونه دیگه بیشتر ندارم با قیمت 15000تومن درحالی که 2500هست
وچون خودم احتمال میدادم کرونا دارم رفتم بگیرم وگرنه تو این اوضاع نمیرفتم چون ماسک میگن زیاد موثر نیست و عمر مفیدش برای فیلتر دارها 10 ساعته فقط
4-واقعا؟ :( همش به علت هجوم مردم و ترس ترس وترس و ترس و انبار کردن هست وگرنه مگه چه خبره؟هنوز چند وقته که این ویروس اومده؟که اینجور کمیاب بشه؟


نمیدونم عزیزم من از قبل الکل داشتم و اصلا نرفتم بیرون چون مثلا خودم رو به علت سفر به قم قرنطینه کردم
با همون آب و صابون مایع ویروس از روی سطوح میره الکل هم کار خاصی نمیکنه فقط موقتا فعالیت رو متوقف میکنه
الکل و ژل ضد عفونی برای وقتی خوبه که آب و مایع در دسترس نیست و به جای آلوذه دست زدی
اگر امکانش رو داری که از خونه بیرون نری به الکل نیازی نداری

اصلا نگران نباش جدی میگم این ویروس اصلا وحشتناک نیست عادی مثل قبل زندگی کن و بهش فکر نکن فقط بیشتر بهداشتو رعایت کن
مرگ و زندگی دست خداست
همه چیز دست خداست
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۲:۲۵

چی بگم والا. یکی از نشانه های دروغ گوییشون درصد فوتی در ایران و کل جهان هست. در کل جهان ۲ درصد. در ایران ۲۰ درصد.  خوب نشون میده آمار ایران مشکل داره. نمیان بگن چند نفر واقعا درگیر هستند.

 

یا متاسفانه مردم اونقدر به حال خودشون رها شدن که مریض میشن، ناقل میشن، انتقال میدن، خوب میشن، و هیچ کسی نمیفهمه!

پاسخ :

یک متخصص اپیدمیولوژی میگفت چون کیت های ما فعلا کمه و فقط در تهران موجود هست و طول میکشه تا جواب به سایر شهر ها برسه نمیتونیم تعداد مبتلا ها رو واقعی اعلام کنیم وگرنه قطعا مبتلا های بیشتری وجود دارند و آمار مرگ ومیر ما خیلی بیشتر نیست .
و واقعا خیلی ها خفیف مثل سرماخوردگی گرفتن و خوب شدن
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۷

یعنی من به هر داروخانه ای میدونستم رفتم برا خرید الکل. (دسته در خونه، کف سالن و .... اینا را باید ضد عفونی کرد دیگه)  ندارن.

حرف سر احتکار یا خرید بی رویه مردم نیستا. قبلا درصد استفاده اگر ۱۰ درصد بوده الان شده ۱۰۰ درصد.

خوب کم میاد

 

بعد ما هنوز پرواز به جین داریم که این مواد را براشون ببره.

خوب من نمیدونم این چه معنایی جز این داره که جون ایرانی برامون مهم نیست. فعلا داریم با چین مراوده میکنیم. ایرانی ها به درک

پاسخ :

خب وایتکس که دارید؟با وایتکس ضد عفونی کنید
با اینکه منظور من میوه و زنجبیل بود که چرا یهو کم شده ولی ماسک و مواد ضد عفونی هم احتکار میشه همین امروز گفت کلی ماسک و مواد احتکار شده کشف شده که بلافاصله در مراکز درمانی توزیع شده


اینی که میگی رو اصلا جایی نشنیدم وشک دارم درست باشه
ریحانه
۰۷ اسفند ۹۸ , ۱۲:۳۲

آقا من اصلا از کل کل کردن با تو خوشم میاد. حال میده. اجازه کل کل بیشتر میدی؟

 

ببین سطر آخر نوشتی:  دوستتون دارم مردم مسلمان سرزمینم

 

یعنی غیر مسلمونا رو دوست نداری؟ مسیحیا؟یهودیا؟ یا هر دین دیگه ای؟ یعنی من اگه هم آیین و هم دین تو نباشم دوستم نداری؟

پاسخ :

من به مامانم بگم دوستت دارم یعنی آقاجونمو دوست ندارم؟
عشقم کشید بگم مردم مسلمان سرزمینم
:)
ریحانه
۰۷ اسفند ۹۸ , ۱۹:۴۱

بووووس

 

خوشم میاد سر به سرت بزارم :*****

 

ولی همه را دوست بدار. 

پاسخ :

خوشت نیاد لطفا من بی اعصابما :)

به جان خودم همه را دوست دارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan