اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

نور و لکه سیاه

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

مشهد-نیشابور-سبزوار-شاهرود-تهران-قم

السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر

مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم برادر و خواهر جان

جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور

خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن در این مسیر سراسر مهر

ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟

۰۸:۴۱
آلاء ..
۲۱ بهمن ۹۸ , ۰۹:۱۴

دلم رفت برای این خواهر و برادر 

پاسخ :

و دل من...

هر چه دارم ازین خواهر برادر دارم
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۱ بهمن ۹۸ , ۰۹:۲۸

آه، یا امام رئوف....

 

خیلی برام دعاکن،خیلی

پاسخ :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

حتما عزیزم حتما
شمام دعا کن در دریای لطف ذوب بشه این بدخلقی و سنگیتم
دچارِ فیش‌نگار
۲۱ بهمن ۹۸ , ۱۰:۲۷

تا مشکتو تو آب زدی
موج‌های دریا شد آروم

 


تا رو به ساحل اومدی
بغضی نشست توی گلوم

پاسخ :

چو عاشق میشدم گفتم که بردم گوهر مقصود
نداستم که این دریا چه موج خون فشان دارد
نا دم
۲۱ بهمن ۹۸ , ۱۱:۰۱

سلام

یعنی الان شما تو راه قمی؟ درست وقتی من قراره تو راه برگشتت باشم؟ 

تا کی قم‌هستین؟

پاسخ :

سلام و رحمت خدا به روی ماه شما
بلی تو راه قمم :)
شوما تو راه مشهدی؟:)
25 ام ان شاالله از قم راه میفتیم 
مشتاق دیدارتونم

سفرت به خیر اما...
برسان سلام مارا
محمدرضا مهدیزاده
۲۱ بهمن ۹۸ , ۱۳:۳۱

سلام ، لطفاً ما رو هم دعا کنید :)

پاسخ :

سلام علیکم
به روی چشم
ریحانه
۲۱ بهمن ۹۸ , ۲۲:۳۰

تعه! حالام که داری میری قم داری غر میزنی. نمیرفتی یه جور دیگه غر میزدی. کلا در حال غر زدنی. غرغرو :)))

پاسخ :

عه بابا...از دست خودمونم نمتونیم غر بزنیم؟؟مگه زندگی بدون غر جریان داره اصن؟
:)
من بااینکه مطمعنم مقصر نبودم و ناراحتی بدخلقی که کردم کاملا طبیعی بود و حق با من اما میام میگم حق ندارم حق ندارم بدخلقی کنم تو این مسیر حتی اگر سرمو ببرن بزارن رو سینه ام حق ندارم تو مسیر خواهر برادر مهربون نامهربون باشم

آب‌گینه موسوی
۲۲ بهمن ۹۸ , ۱۳:۲۲

التماسِ دعا...

چقدر دلم برای بانو تنگ شده... 

پاسخ :

به روی چشم سید جان
بانو به دل تنگت نیگا کنه عزیزم
اردیبهشت ..
۲۲ بهمن ۹۸ , ۱۸:۳۴

سلام عزیزم 

زیارتت قبول ان شاء الله.التماس دعا دارم برای خواهرم.

 

مرسی از فوق العاده ای که گذاشتی اون گوشه وبلاگت.ماهی رو توی تنگ انداختی و به پیشواز بهار رفتی :-)

پاسخ :

سلام به روی ماهت
به روی چشم حتما

:)
قابل شوما رو نداره...
بیشتر حال الانم مدنظرم بود تا بهار 
ریحانه
۲۳ بهمن ۹۸ , ۰۰:۱۴

هاااا. پس یکی حرصت داده.  بابا سرشو بکوبون تو طاق ۴ تا داد هم بزن. بگو ادم باش. تماااام :)))

پاسخ :

این حد از خشونت حتی برام قابل تصور نیست :)
ریحانه
۲۳ بهمن ۹۸ , ۰۰:۲۴

تو راه برگشت کسی حرصت داد بزن لهش کن. بگو رفتیم، رسیدیم، حرم رفتیم ... آدم نشدی؟  حالا همچین میزنم پس کلت بلکه آدم شی!!!

پاسخ :

خدا نکوشت خخخخ
:))
اردیبهشت ..
۲۳ بهمن ۹۸ , ۰۰:۳۹

چشمت بی بلا.سلامت باشی الهی خواهر.

 

پاسخ :

قربانت عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan