اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

روسیاهیش برام موند

بسم الله الرحمن الرحیم

بهم گفت میای با فلانی و فلانی شهادت حضرت زهرا رو بریم قم؟

همسفرهایی که درنظر گرفته بود رو راحت نبودم باهاشون تعلل کردم و بهش فهموندم زیاد مایل نیستم

اما پشیمون شدم گفتم دهه فاطمیه کنار فاطمه معصومه سعادت میخواد.چه فرقی داره با کی بری؟خجالت بکش برو و رزق سالتو بگیر

مگر همیشه نمیگی فاطمیه شروع سالمه؟چرا انقدر بی احساسی؟

رفتم سایت خونه معلم رزرو کنم نوشته بود از25ام سایت باز میشه...

25ام بعد از نماز صبح رفتم هنوز باز نشده بود

ظهر که از سر کار اومدم بازم رفتم ظرفیت تکمیل شده بود!

ظرفیت فقط برای اون چند روز مد نظر من ، اون چند روز فاطمیه تکمیل شده بود

درحالی که من نیمه شعبان که قم ذرحال منفجر شدنه تونستم دقیقه نود یک روز حداقل رزرو کنم

فهمیدم اشکال کار رو...

تعلل من...محرومم کرد
برای من خانه معلم مهم نیست من تو حرمم میخوابم اما بخاطر همسفرهام فقط باید اونجا رزرو بشه که هم هزینه اش خیلی زیاد نشه هم مرتب و تمییز باشه
تعظیلی دیگه ای که تو تقویم دیدم 22بهمن بود

کاش بانو من رو ببخشند  کاش محرومم نکنند

کاش از چشمشون نیفتم

.

.

.

جلوه ای کردی و زهرای پر از جذبه تو

تا قم آورد دل شاه خراسان شده را

خونه شما و رفیق رئوف خونه امید منه

و خونه شما بیشتر از بوی رفیق بوی حضرت مادر رو میده

شفاعتم کنید ای دختر ولی خدا ای خواهر ولی خدا ای عمه ولی خدا

مثل شه راه بده آهوی گریان شده را...

۱۴:۲۶
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۶ دی ۹۸ , ۱۴:۳۳

ان شاالله میطلبن :)

پاسخ :


گر قرار است جبین ش به قدومت نرسد
کافرش بیش نخوانیم مسلمان شده را

ان شاالله
:)
راحیل
۲۶ دی ۹۸ , ۱۶:۵۶

مارا کرمش داد زهر غصه نجات

پاسخ :

نیست گاهی هیچ راهی جز به شاهی رو زدن....
آقای گوارا
۲۶ دی ۹۸ , ۱۸:۲۶

حرم امام رضا هم فاطمیه صفای خودشو داره ...

پاسخ :

مگه حرم سلطانی که رفیق هم هست رئوف هم هست بدون صفا میشه؟؟؟
اما خواستیم فاطمیه کنار دختر واقعی فاطمه باشیم که بوی مادر رو میده
ولی محروم شدیم و پیش رفیق خودمون عشق میکنیم
الحمدلله رب العالمین
آلاء ..
۲۷ دی ۹۸ , ۱۰:۵۲

سخت نگیر

اونا مثل ما نیستن رئوف تر از اینان... 

پاسخ :

که اگر رئوف نبودند من انقدر میتونستم خودم رو لوس کنم؟و ننه من غریب ام بازی دربیارم؟
که اگر رئوف نبودند من رو باز امروز مهمون حرمشون نمیکردند
که اگر رئوف نبودند چرا به من نالایق اصلا نگاه کنند؟
دیوونه مهروبونی این خواهر برادر شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan