اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حال نوشت

بسم الله القاصم الجبارین

با خودم  گفتم اگر انسان ها ارزش درد دل کردن داشتند علی از بی کسی بعد از فاطمه اش با چاه سخن نمیگفت

گفتم مثل همیشه مهر بردهانم مبزنم و سکوت میکنم و سکوتـــــــــــــــــــــــــــ

با خودم گفتم درس بگیر از زبانی که گشودی و تاوانی که دادی

در عمل انجام شده ای بالاجبار مجبور شدم با یک نفر از بندگان خدا حرف بزنم

خیلی سرد و کلی حرف زدم...آنقدر باهوش و ماهر بود که از زیر زبان من کلی چیز بکشد

آنقدر ماهرانه در همان بدو صحبت از طرف من حرف زد که واقعا در دلم بابت این مهارتش تحسینش کردم

حتی حالت های چهره ام را به خوبی موشکافی میکرد

با اینکه میفهمیدم در حال خام شدنم اما دوست داشتم به این خام شدن تن بدهم چرا که هرچه بیشتر جلو میرفتیم من احساس بهتری داشتم

سوال هایی که میپرسید جواب هایی که در نهایت صداقت بدون هیچ پنهان کاری میدادم همانند مورفینی قوی اثر میکرد

با سوال هایی که پرسید و جواب هایی که شنید راز هایی از من رو بازگو کرد که در دلم براش کف زدم

البته من به هیچ مورفین و مسکن و آرامبخشی وابسته نخواهم شد مقاومت بدنم اونقدر بالا رفته اونقدر روحم در اثر سوهان ها صیقل دیده که به هیچ چیز به هیچ کس جز خدای فاطمه امید نداره...

اما این اجبار به حکم الخیر فی ما وقع ....برایم خیر خواهد داشت ان شاالله

موقتا باید با مسکن های موقتی سرپا بمانم تا بهبودی زخم ها

لحطه شماری میکنم برای آن روز که زخم ها التیام پیدا کردند و دنیا خواب را به چشمان من نخواهد دید

ان الله مع الصابرین

.

.

.

صبور نیستم ولی حس میکنم دست های خدا رو که بنده ای گناهکار چون من رو به آغوش کشیده

همینطور که سیل زده های سیستان رو توی هوای سرد به آغوش کشیده

 

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

خداوندا چشم های مرا در این زمانه آخر در این موج فتنه ها و تزویر ها باز کن قلبم را استوار و محکم و مطمعن قرار بده

به من رحم کن

 

 

۲۲:۵۵
بانوی مومن
۲۳ دی ۹۸ , ۰۰:۰۰

عزیزم قاصم الجبارین درسته

پاسخ :

عزیزم اصلاح شد .ممنونم

ریحانه
۲۴ دی ۹۸ , ۲۲:۵۰

مشاوره رفته بودی یا خواستگار بود؟ 

پاسخ :

:)
ریحانه
۲۵ دی ۹۸ , ۱۱:۵۴

کم کار شدیا. معمولا در این مواقع  پست زیاد میزاشتی. همیشه پستهای مناسبتی تبریک و تسلیت داشتی. ولی این چند روزه بعد از سردار سلیمانی هیچ...

 

یه ذره دل و دل کنم؟

۲۰۰ میلیون یورو برای دوماه برای حفاظت امنیت مرزی و برون مرزی

هیچ و صرفا کمکهای مردمی برای حافظت امنیت درون مرزی (سیستان و بلوچستان و هزاران اتقاق دیگه)

 

کلیر نکردن آسمان و فاجعه هواپیما. هیچ مستندی از ایرانیهای هواپیما پخش نشد. چرا هزاران مستند از سردار سلیمانی و دختر و خانوادش تونستن پخش کنن. از اینا چرا نخواستن؟ غم هر دو سنگین بود. ولی مسافران هواپیما مظلوم وافع شدند ...

 

داغ بر داغ میگذارن. این صحبت های زینب ابوطالبی چی بود؟ اینه نمای یک زن مسلمان عاقل؟ وای بر تو زن. وای بر تو که دل یک ملت را خون کردی. ببین تو زندگیت چی میشه ... فقط ببین

پاسخ :

کم کار؟
کم کار نشدم خواهر دهانم رو فعلا دوختم تا مبادا حرف اشتباهی بزنم


منم دارم درد میکشم
منم داغ دیدم
منم معترضم به برخی چیز ها
منم نقد دارم
به صداسیمای نامرد
به برخی مسئولین
به حرف های پرتناقض
اما فقط نقد
من همچنان پای اعتقاداتم هستم همچنان ...
واشک های تمساح  اون روباه زرد 
و اغتشاشات غیر منطقی و دور از عقل یه عده رو محکوم میکنم


در مورد زینب ابوطالبی هم اطلاعاتی نداشتم وقتی گفتی رفتم سرچ کردم پایین سایت تو یه کلیپ یه توضیحی داده ببین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan