اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یا طبیب القلوب

یا طبیب القلوب...

این روزها به قلبم زیاد فشار میاد

مردم سرزمینم این روزها حالشون خوب نیست غم دارند این روزها برای هرکس که غربالگری روان پرمیکنم با پرسیدن هرسوال اشک تو چشم هاشون حلقه میزنه و کافیه من ادامه بدم تا بغضشون بترکه و شروع کنن به حرف زدن

اما هم خودم حال روحی مساعدی ندارم و اگر بخوام حرف هاشون رو بشنوم داغون میشم هم بلد نیستم چی بهشون بگم تا آروم بشن چه راهکاری بدم برای مشکلشون...

وچقدر مردم در به در دنبال یکی میگردند که فقط گوش کنه فقط گوش کنه...

الهی بمیرم برای قلب های پر از دردشون اصلا حاضرم در دردهاشون شریک بشم ولی چیکار کنم؟وقتی نمیتونم تحمل کنم چیکار کنم؟وقتی کاری از دستم برنمیاد چی کارکنم؟

من مثل قبلا توانایی محرم اسرار شدن توانایی گوش شنوا برای درد دل ها رو ندارم من خیلی ضعیف شدم

سابقا گمان میکردم علم روان شناسی علم پرازریسک واشتباهه علمی که نمیشه خیلی روش حساب کرد علمی که همه جا جواب نمیده علمی که چندتا خارجی اومدن نظر دادن واصلا قابل مقایسه با علم پزشکی نیست چون روح و روان بسیار پیچیده تر از جسم هست

میدیدم وقتی باباعلی جان به زیبایی هرچه تمام تر1400سال پیش جوری از جسم وروح سخن میگه که روان شناسا تازه الان دارن به اون میرسن چه احتیاجی هست من برم سراغش؟

 

اما الان در مواجهه با مردم واقعا نمیدونم باید چیکار کنم تا خرابکاری نشه چجوری راهنماییشون کنم که ذره ای ،ذره ای کمکشون کنم

خیلی از مشکلات جسمی این روزها برمیگرده به روحشون رفتارهای عجیب و غریب بعضی بچه ها به نظرم ریشه اش برمیگرده به یسری عقده ها و مشکلات خانوادگیشون ...خوب میفهمم بچه ای که میاد و همه جا رو بهم میریزه و داروها رو پرت میکنه چقدر معصوم وبی گناهه و این یک مشکل روحی داره...

نمیدونم نظر دینم چی هست؟نمیدونم بابا علی چی میگه؟نمیدونم چی درسته چی غلط؟

فکر میکنم بالاجبار باید برم سراغش...سراغ روان شناسی

 

+شعر کنار وبلاگ باعث گریه ی عمیقی در من شد

اگر بشکند این ظرف سفالی...

چقدر ضعیفم و چقدر ظرف من کوچیکه و چقدر محتاجم به خدای صمد

قل هوالله احد

الله الصمد

ببخشش به خاطر امید هایی که به غیر تو بستم

درمان همه دردها کاش لب به سخن به غیر تو باز نمیکردم

۱۶:۲۸
آرانیک کالا واردکننده و فروشنده لپ تاپ استوک
۰۴ دی ۹۸ , ۱۷:۱۰

لپ تاپ های استوک جدید رسید. برای مشاهده لپ تاپ های جدید ما ، روی لینک زیر کلیک کنید.

 مشاهده لپ تاپ های استوک

دچارِ فیش‌نگار
۰۴ دی ۹۸ , ۱۸:۴۴

کاشا دلم اندازه دریای تو جا داشت

جا دارد اگر بشکند این ظرف سفالی

 

یه گریه عمیق لطفا

پاسخ :

اجازه بفرمایید این پست وارد فضای فان نشه لطفا
فضا سنگینه

:)
ناشناسِ پُر حرف!
۰۴ دی ۹۸ , ۱۹:۴۴

امیدوارم حال دلتون خیلی زود خوب بشه... 

پاسخ :

گرنگاهی به ما کند زهرا
درد مارا دوا کند زهرا


ممنونم عزیزم
آقای مهربان
۰۴ دی ۹۸ , ۲۰:۱۵

سلام 

علمی که معاد رو در نظر نگیره، برای انسانِ ابدی چه نیخه ی درستی میتونه بپیچه؟

آه ... که چقدر از خدا فاصله گرفتیم.

پاسخ :

وسلام ورحمت خدا برشما
وچقدر بعضی نظریه های همون معروفاشون خنده داره
دوای روح ما پیش خودشه
یا من اسمه دوا وذکره شفا

البته این روزها مجبورم برم سراغ علمی که بشر با عقل محدودش بهش رسیده
ذره ای هست از علم بی نهایت ولی چاره چیه؟

آه که چقدر دلم فقط خدا میخواد
اردیبهشت ..
۰۴ دی ۹۸ , ۲۱:۱۹

سلام 

خوبی باشی همیشه جانا 

پاسخ :

سلام و مهربونی خدابرتو
ممنونم عزیزم
اردیبهشت ..
۰۵ دی ۹۸ , ۱۵:۵۸

بدو بیا پستم رو یه نظر بده بانو :-)

پاسخ :

چشم اومدم اومدم:)
ریحانه
۰۵ دی ۹۸ , ۱۹:۰۲

آقا من فاز بعضی مسلمونا رو زیاد نمیفهمم. یه وبلاگ میخونم مال یه طلبه هست و ولایتی و .... کلا مشوق چند همسری هست. بعد من یه مطلب از خود آقای خامنه ای گذاشتم که صریحا با چند همسری مخالفت کرده بودن (بعد از جریان تبلیغ چندهمسری در تیزر تبلیغاتی، تظر ایشون را پرسیدن. منم جواب را برا این آقا فرستادم)

ولی کلا نمیدونم چرا روی نظر چند همسری همچنان تاکید دارن.

 

بعد یه وبلاگ دیگه میخونم طرف شغلش را نگفته، من حدس میزنم طلبه باشه بر اساس چیزایی که تعریف میکنه. یه زن و دوتا بچه داره. اینقدرررررررررررررر بی شعوره و بد در مورد همسرش حرف میزنه که نگو. بعد من کامنت ها رو هم میخونم میبینم آره همه دارن بهش میگن آخه فلان فلان شده یه زن با دوتا بچه که نمیتونه هر وقت تو میلت کشید برات چایی بیاره و ... بچه هاشم کوچیکن ها. یکی ۱ و اون یکی ۳.

 

خلاصه من نمیدونم چرا بیشعوری در این جماعت موج میزنه!  

پاسخ :

آقا منم راستش فازتو نفهمیدم الان این صوبتا به پست ربط داشت؟؟ :))

به نظرت برفرض چند نفر از یک قماش بیشعور باشند باید بیشعوری رو به کل اون جماعت اطلاق کرد؟؟
به نظرت دوره این حرفا نگذشته؟؟
این حرفا رو من قبلا زیاد میشنیدم ولی الان اینطور نیست که اشتباه چند نفر رو به کل جماعت مسلمونا نسبت بدن
اصلا مگه خودت جزو این جماعت نیستی؟جماعت مسلمونا؟؟
باید هرکس از ما سعی کنیم مایه زینت دینمون باشیم نه اینکه اشتباه چهار نفررو نسبت بدیم به کل این جماعت و هی بولدش کنیم که اینا اینجورین!!
ریحانه
۰۶ دی ۹۸ , ۲۰:۰۰

ربط نداشت. همین جوری دلم میخواست بیام بگم

 

من به کل جماعت اطلاق نکردم. کلمه بعضی را برای همین به کار بردم.  هاها. ندیدی ها

پاسخ :

هر چه میخواهد دل تنگ بگو ما سراپاگوشیم:))
منظورم جمله آخرت بود گلم
کلمه جماعت 
ریحانه
۰۸ دی ۹۸ , ۰۹:۳۷

منظور جماعتی بود که سر در گریبان قایم کرده اند و این رفتارهای زننده را دارند. جماعتی که ادعاشون گوش فلک را پر کرده ولی واقعا تبل تو خالی بیش نیستند.

پاسخ :

منم دل پری ازین مدعی ها دارم
منم از یسری مدهبی نماهای صدرنگ بدجور بدم میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan