اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

از کارم

به نام خالق زیبایی ها

همه مدارس رو تجربه کردم ابتدایی دخترانه و پسرانه شو دبیرستان دخترانه و پسرانشو (از راهنمایی فاکتور میگیرم)

اگه بخوام یه دسته بندی داشته باشم از نظر انرژی که میگیره و میزان شیطون بودن بچه ها:

1)مدرسه ابتدایی دخترانه=مدرسه دبیرستان پسرانه

2)مدرسه ابتدایی پسرانه=مدرسه دبیرستان دخترانه

بعد از مورد دو من یک عدد جنازه بودم یعنی نابود شدم یعنی من پر انرژی کم آوردم

دبیرستان پسرانه که کلا یه بار بیشتر نرفتم اون هم باالاجبار ولی خیلی خوب بودند منظم بدون هیچ شلوغ کاری

دبستان دخترانه ام که اصلا ماه فقط دلت میخواست همشونو بچلونی دسته به دسته با نظم و تربیب یک جا نشسته

اما اوه مای گاد از دبستان پسرانه

نعره هایی که همون بدو ورود به مدرسه معاون محترم میکشید تا این هارو کنترل و هدایت کنه که گاهی نعره جوابگو نبود و پس گردنی میزد

فک منم که سرویس کردند...

خانوم اجازه خوشبحالتون ناخوناتون بلنده به ما که اجازه نمیدن

خانوم اجازه ما اگر دندونامونو بهم بسابیم اشکال داره؟

خانوم اجازه ما آب دهنمونو قورت بدیم؟

خانوم اجازه چیکار کنیم قدمون بلند شه؟

خانوم اجازه دلمون درد کنه چیکار کنیم؟

خانوم اجازه انگشترتونو میتونیم ببینیم؟

و...

و دبیرستان دخترانه که منو همسن خودشون میدونستند و سریع دختر خاله شدند!یه سوالا میپرسیدند که من بر خودم لازم میدونستم در افق محو بشم!

دخترخالمم که تو همون مدرسه اس اسم منو بهشون گفته بود فکر کنید اسممو به اسم کوچیک صدا میزدند؟؟

تازه یکیشون گوشی درآورد با من عکس سلفی هم بگیره!!!!

ولی چقد خندیدیم به حدی که کم بود من دراز بکشم از شدت خنده

 

مدارس ابتدایی کلی با همکار عزیز دلم همراه بچه ها عکس گرفتیم شاید یکی دو تا شو براتون بعدا بزارم:)

 

الحمدلله رب العالمین

۱۶:۳۲
اردیبهشت ..
۰۱ دی ۹۸ , ۱۷:۴۱

:-)

سلام گلم.حالا شاید بعدا بیام ازت راهنمایی بگیرم راجع به کارت.

پاسخ :

سلام ودرود عزیزم.درخدمتم :‏)‏
سوته دلان
۰۲ دی ۹۸ , ۰۸:۱۸

فقط اون سوالای «خانوم اجازه» :)))

 

پاسخ :

یه عالمه خانوم اجازه رو سانسور کردم قابلیت پخش نداشت:‏)‏
آب‌گینه موسوی
۰۲ دی ۹۸ , ۱۰:۱۷

بچّه نیستن، گودزیلان! 

حالا تو رفتی یه روز، دو روز باهاشون سر و کار داشتی.  ماها که هر روز، نه ماه از سال باید باهاشون سر و کلّه بزنیم. :)

پاسخ :

خداصبرتون بده...آقا من حسودیم میشه به دانش آموزات که تو معلمشون هستی
آب‌گینه موسوی
۰۳ دی ۹۸ , ۱۹:۳۱

قربانت خانوم دکتر مهربان! لطف داری حتماً. ممنونم.

پاسخ :

جدی حسودیم میشه:)
آخه معلم ادبیاتای راهنمایی و دبیرستانم خیلی خشک بودند فقط استاد ادبیات دانشگاهمون عالی بودند من از اول تا آخر کلاساش دستم زیر چونه ام بود با یه لبخند ملیح:)
آب‌گینه موسوی
۰۵ دی ۹۸ , ۰۵:۴۱

عزیزم! :)

پاسخ :

😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan