اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عروس بی بی

به نام خدای غریب نواز

امروز قلبم را دل پراز زخمم را با یادتان با زیارتتان آرام کردید

ای شاهزاده رم که شاهزادگی سرزمین پهناور رم برایتان بی ارزش تراز ذره بود و شدید شاهزاده قلب پسر رسول خدا شدید عروس بی بی دوعالم...

چقدر زیباست بانو که بی بی عروسی برای پسرش برگزیند که اصلا مسلمان نیست

اما در مسلمانی گوی سبقت را از زنان عالم ربوده است

شما با عروس بی بی شدن از غریبی درآمدید

بانو دختر بی بی دارد از غریبی میمیرد نگاه مادرانه تان کافیست برای تمام درد های بی درمانش

راستی بانو چه شد که شدید برگزیده چه شد که شدید مادر ولی خدا چه شد که شدید عروس بی بی؟؟

 

السلام علیک یا ام ربیع الانام و صاحب صمصام

 

عالَم به نزد حضرت مهدی ادب کند

مهدی خودش به محضر مادر مؤدب است

 

+لازم میدونم بار دیگه ازاین تریبون اعلام شکر گزاری کنم برای شغل سراسر از عشقم دراین شغل بیشتر از همیشه احساس مفید بودن میکنم ماجراهای عجیب و غریبی هم که به وفور در حال اتفاق افتادنه رو سر فرصت با شما به اشتراک خواهم گذاشت

ولله الحمد...

 

۱۶:۳۱
اردیبهشت ..
۲۲ آذر ۹۸ , ۱۸:۳۹

سلام گلی 

خوبی؟

معلمی؟

پاسخ :

وسلام ورحمت خدا برتو.الحمدلله...نه عزیزم معلم نیستم ولی وقتی سرکارم همش عشق دریافت میکنم وعشق میورزم من درمحل کارم علاوه برجسم آدم ها باروحشون درارتباطم...البته شغل من میطلبه که هرروز آموزش بذارم وهفته ای یک باربرم مدارس برای آموزش پس شغل من ترکیبی ازهمه جذابیت هاست:‏)‏
Saboo ..
۲۲ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۴

سلااااام خوبی 

چه خبر

پاسخ :

سلااام به روی ماهت استاد جان؛الحمدلله شکر هنوز نفس میکشم و زانو هام به زمین نرسیدن...
اردیبهشت ..
۲۲ آذر ۹۸ , ۲۰:۰۳

خداروشکر که از شغلت راضی هستی.خیلی خوبه

پاسخ :

ان شاالله که امانتدار باشم وشکرگزار،ممنونم عزیز دلم
ناصر دوستعلی
۲۲ آذر ۹۸ , ۲۳:۳۱

سلام

 

چه عجب ما یک نفر رو دیدیم که از شغلش راضی باشه

خب شکر خدا

برای دیگرون هم دعا کنید که 

شغل مناسب‌شون گیرشون بیاد

 

یاعلی

پاسخ :

سلام علیکم؛بله خدا خوب دروتخته رو باهم جور کرده انقدر روحیه من به کارم نزدیکه که وقتی سرکارم هیچکدوم ازغم هام جرات نزدیک شدن به من روندارند...وقتی سرکارمم خود واقعیمم خداروشکر...ان شاالله همه عاقبت بخیر بشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan