اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بدون عنوان

بسم رب الزهرا سلام الله علیها

دیشب  نزدیک ده بار این مداحی رو پلی کردم و صداشون زدم از ته ته قلبم و با چشای پف کرده خوابیدم

 

 


دریافت

یقین دارم صدامو شنیدن مطمعنم ...

یه حس ناامید طور افسرده طور حال خراب اعصاب خورد کن همراهمه که دور کردن این حس از اراده من خارجه...

 

برنامه عملیاتی که مونده...

کارگاه اپیک که باید بزارم...

فایلی که باید آمارشو از سال94 دربیارم

کلی کار که با تعطیلات عقب افتاده...

اوه اوه برای خانومای بسیجی هم از طرف مرکز باید برم سخنرانی کنم

چقد زود آخر ماه شد باز باید آمار بفرستم که..:(

 

خونه ای که بخاطر حال ناخوب من نامرتبه...

باید یه دست به سر وصورت همه جا بکشم

 

باشگاه رو دیگه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

هم حسش نیست هم باید برم باید چون لازمه

 

کتاب هایی که تولیست انتطار خوندنه....

 

دلم میخواد دراز بکشم و هیچ کار نکنم و بیخیال همه چیز تو لاک خودم باشم و...

 

امااومدم اینجا که بگم نههههههههههههههههههههههه

هیچ چیز نمیتونه توان دختر زهرا رو به تحلیل ببره من میتونم من باید تا امشب برنامه عملیاتی هارو تموم کنم خونه رو هم مرتب کنم...

حال بد من دلیل نمیشه ول کنم وظایفم رو باید همه چی روبراه بشه باید

تازه وسط اینهمه باری که رو دوشمه باید اون تصمیم مهمه رو هم بگیرم تا دیر نشده

 

یـــــــــــــــــــازهـــــــــــــــــــــــــــــــــرا سلام الله علیها

 

 

۱۲:۲۸
آقای ‌‌میم
۲۲ شهریور ۹۸ , ۱۶:۰۸

ان شاء الله موفق میشید

من اون مداحی پویانفر رو دوست دارم

عشق یعنی به تو رسیدن

احتمالا شنیدینش

پاسخ :

ان شاالله...خیلی ممنونم...
بله خیلی شنیدمش
مدیون زهرا سلام الله علیها
۲۲ شهریور ۹۸ , ۲۳:۲۴

سلام عزاداریتون قبول

عالی بود....حال و هوای قشنگی داشت

یازهرا

یا حضرت مادر....

مادر یا ام ابیها....

پاسخ :

و علیکم السلام
همچنین بزرگوار
آره منم دوست داشتم مخصوصا اونجاش که میگه
توی غریبی تو اوج غم ها مدد میگیرم از نام زهرا...
یا
محتاجم به یک نخ چادر نمازش...
Parad ox
۲۳ شهریور ۹۸ , ۰۱:۰۵

چقدر بند آخر دوست داشتنیه :)  چیزی که من زیاد دیدم ، همین شکست ناپذیری آدم هاییه که به چیزهای شکست ناپذیر اعتقاد و ایمان دارن :) انشالله موفق باشین

پاسخ :

و چقدر همیشه انرژی مثبتتون رو روانه این وب میکنید
ممنونم
محمد برزین
۲۳ شهریور ۹۸ , ۰۷:۵۴

مداحیش قشنگ بود 

لطفا فونت متن رو بزرگتر بکنید 

پاسخ :

بله...
چشم
آقای گوارا
۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۱:۲۵

کاش منم می تونستم انقدر قوی باشم . 

 

+ لا حول و لا قوة الا بالله

پاسخ :

هستید...

اینها بیشتر ادای قوی ها رو درآوردنه
تجویز:ذکر من قوی ام من میتونم من باید
طبق جرقه ای که خودتون ایجادکردید
حالا تحویل بگیرید
یا زهرا
۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۳:۱۰

چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است....

 

+یه دوستام محرم میرفت هیئت آقای نریمانی«تو اصفهانه:)» بعد یه شب دیدم اومده بود یه هیئت دیگه گفتم چرا نرفتی همونجا؟گف از بس گریه میکردم با مداحیاش کور میشدم دیگه نمیرم :))))

پاسخ :

به خانوم شاعر...

+ههههه توفیق اجباری بوده برا خودش:)
ناشناسِ پُر حرف!
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۲:۵۹

دستت درد نکنه مرسی:)

پاسخ :

قربانت :)
رزمنده ..
۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۴:۳۵

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

در این لحظات باید گفت:

"به تعدادی مرغ، برای گریستن به حال و روزمان نیازمندیم"(لبخند)

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ :

سلام علیکم

گریستن هم به حال ما فایده نداره اونم مرغ!:)

فقط خدا
فقط خدا

یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan