اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

لاف

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ز دلبری نتوان لاف زد به آسانی

هزار نکته در این کار هست تا دانی

 

 

خدایا آخر عاقبتمون رو ختم به خیر کن

 

 

+وقتی گیفت سبز عیدیت رو آویزون از ماشین شون میبینی:)

۲۰:۰۳
yasna sadat
۰۴ شهریور ۹۸ , ۲۰:۰۵

آمین...

پاسخ :

:)
اردیبهشت ..
۰۴ شهریور ۹۸ , ۲۲:۰۲

سلام جانان 

الهی آمین

پاسخ :

و علیک السلام عزیزم :)

یا زهرا
۰۴ شهریور ۹۸ , ۲۲:۲۴

به همنشینی رندان سری فرودآور

که گنجهاست در این بی سری و سامانی

+کاش لاف زدنامون به واقعیت بدل شه:))

پاسخ :

به عمل کار برآید به سخندانی نیست


الهی آمین
سالار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۰۷:۲۸

لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ

عشقبازان چنین مستحق هجراننــــــد

 

آمین یا رب العالمین

 

+ حکایتش را بگویید!!!

پاسخ :

چنین مستحق هجرانند :(((((((((((


+هیچی تا سوار ماشین شدم دیدم گیفتم از جلو شیشه ماشین آویزونه
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۵ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۸

خدا خودش به هممون رحم کنه

پاسخ :

بسم الله الرحمن الرحیم

او هم رحمان است هم رحیم
هم جبار هم انتقام گیرنده


کاش لایق رحیمیت خدا که خاص بندگان نور چشمیشه بشیم
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۳

چی شده!

یعنی به زور ازت گرفتن؟ یا دزدیدن؟ یا چی؟

پاسخ :

اون گیفت هایی که عکسشو گذاشته بودم تو پست قبل
دیروز که تو ماشین یه بنده خدایی نشستم دیدم با پول داخلش از آینه جلو ماشین آویزونه
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۶

اهان ذوق کردی که هدیتو استفاده کردن؟

پاسخ :

نه آنچنان ذوقی نکردم
ولی لبخند زدم که دوست داشتن عیدی مو
حتی میگفتن عطر رو هم استفاده نمیکنم
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۲

ما که عیدیتون رو سریع استفاده کردیم :) قبول باشه

اصلا عیدی شما سبب خیر شد :))

پاسخ :

قابلتون رو نداشت
قبول حضرتش...
الحمدلله:))
چه خیری؟چی شده؟
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۸

هیچی بازم عیدی گرفتیم بعدش :)

پاسخ :

عه پس راسته عیدی برکت داره :)))
اونم عیدی من

الــــــــــــــــکــــی
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۳

هوم راسته

پاسخ :

حیف سالی یه بار بیشتر عیدی نمیدم
وگرنه چه بهشتی میشد این دنیا...
:)))
یا زهرا
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۱:۳۱

اصن این عیدی که دادی خیلی پر برکته هرچی زنگ میزنم پیام میدم مگه تموم میشه؟:))))

پاسخ :

عزیز دلم:))))
دیگه اینقد چاخانم نکنین :)
محمد برزین
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۵

بیت جالبی بود 

 

 

پاسخ :

بله آقا حافظ کلا خوب شعر میگفتن :)
آب‌گینه موسوی
۰۶ شهریور ۹۸ , ۲۰:۳۶

ازقضا لاف زدن بسی آسان و فراوان است! :)

سلام! :)

پاسخ :

بح بح...
بح بح ببین کی اینجاس؟؟
چشمون رو روشن کردی اول صبحی سید جان.دختر عمو جان:)
بلی و من نمونه بارز لاف زن ها هستم:(
علیک سلام :)
Parad ox
۰۶ شهریور ۹۸ , ۲۲:۳۱

از اون بیت شعرایی بود که باید قاب کنیم بزنیم به دیوار :)

پاسخ :

هوم بله
که هر وقت خواستیم نطق کنیم برای یکی که تو میدوون عمله و ما از بیرون داریم نگاه میکنیم شروع نکیم به لاف زدن
که خود ما شاید اگر جای اون باشیم ضعیف تر باشیم
با دیدن این بیت خودم رو لاف زن یافتم
الان در موقعیتی هستم که کم آوردم
در حالی که قبلا فکر میکردم قوی تر و صبور تر از این حرفام:(
جناب منزوی
۰۷ شهریور ۹۸ , ۱۳:۲۰

ما که دلبری بلد نیستیم :)

به پست قبلی رجوع کردم و متوجه شدم جریان چیه، هرکسی به طریقی از عیدی لذت میبره :)

پاسخ :

تجربه ثابت کرده اونایی که شکست نفسی میکنن خودشون ته بلد بودنن:)
بلی و چقدر امسال کیف داد بهم که با پول خود خودم به همه عیدی دادم
MIS _REIHANE
۰۸ شهریور ۹۸ , ۰۲:۴۴

لاف زنم لاف که تو راست کنی لاف مرا

ناز کنم ناز که من در نظرت معتبرم

خدایا!بیشتر از این بیشتری که الان هست دوسمون داشته باش!

بی بی نمیری کربلا امثال؟

پاسخ :

فک کنم بیشتر از این ممکن باشه اصلا بیشتر از این وجود نداره :)
اگر امام رئوف براتمو امضا کنن و حضرت ارباب بطلبن چرا که نه؟
خیلی دلتنگ دیار حبیبم :(
MIS _REIHANE
۰۸ شهریور ۹۸ , ۲۳:۳۷

ایشالا با خودکار بیک ابی امضا بزنن پا پرونده

اومدیم پای پیاده اقا!_میثم مطیعی

پاسخ :

چی؟
ابی کیه؟؟:))
MIS _REIHANE
۱۳ شهریور ۹۸ , ۰۳:۰۵

آبی(((:

میگم با خودکار بیک ابی امضا کنن

خودکار بیییک((:

پاسخ :

خودکار بیکو فهمیدم
آبی رو ابی نوشتی فک کردم ابی(مخفف ابراهیم)هست و شخص خاصی مد نظرته :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan