اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بیکران پدر


بسم الله الرحمن الرحیم

یا علی علیه السلام

 

شنیده ام ابوترابید...پدر خاک...
و من نیز از خاک کمتر...
پس سلام حضرت پدر
و چه شیرین نبات نام پدر در جانم حل میشود
حلاوتی وصف ناپذیر
مرد شماره یک خدا، شنیده ام اینگونه با پرودگار سخن گفته اید:
خدایا! تو را چگونه بخوانم در حالی که بنده گناهکار تو هستم و چگونه تو را نخوانم در حالی که عاشق تو هستم...
آه پدر من نیز چگونه یک چاه دلتنگی و یک نخلستان زخم را نزد شما بیاورم در حالی که دختر ناخلف شما هستم و چگونه از دامان شما دوری گزینم در حالی که مجنون شما هستم...
زخم هایم فقط به دست پدری شما رفو میشوند.

 

اگر مادر شوم لالایی شبانه ام و داستان سرایی هایم فقط درباره شماست

داستان شهامت و شجاعتتان...

داستان مردانگی تان...

داستان یتیم نوازی تان...

داستان مظلومیت تان...

شعر های من برای فرزندانم فقط حول شماست پدر

پدر پدر پدر چه خوشبختی ازین بالاتر که پدری برای شیعیانت که باباعلی جان صدایت کنیم

لبیک یا علی

لبیک یا علی

لبیک یا علی


الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

بابی انت و امی و نفسی و مالی یا ابتاه

 

امضا کسی که باهمه ریز نقشی اش

در بیکران چشم شما جا نمیشود

 

عیدی میدیم :))

علتش سادات  بودنم نیست چون اگر سادات هم نبودم باباعلی جان باباعلی جانم بود(غیر مستقیم دارممیگم غیر ساداتم عیدی بدین یالا:)

به کسانی که ذیل این پست ذکر شریف و دلربای یا علی رو بنویسند.به قید قرعه ان شاالله...

کم و کیف عیدی و مقدارش رو بعدا اعلام میکنم:)

مقدار و تعداد زیاد نیست متاسفانه

وسع فعلا همینه با عرض شرمندگی

+من در حال آماده کردن  گیفت های عیدی برای غیر بیانی ها (عکس های کامل شده اش رو خواهم گذاشت)

 

عیدتون خیلی مبارک

یا علی علیه السلام


 

۱۷:۱۴
نا دم
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۴

سلام

به به مبارکا باشه، حیف دوریم وگرنه خودمون رو میرسوندیم برای دیدنتون....

 

یادش بخیر پارسال همین روزا تند تند داشتم عیدی آماده می کردم برای بچه ها، چون جشن تکلیف دخترم بود ... برای دخترا با نمد پیکسل درست کردم روش گلدوزی کرده بودم و نشان کتاب!  گل سر برای کوچولوها! برای بزرگترا هم گل بافته بودم زده بودم رو کش موی سر!  تزیینانمونم سبز سیدی و طلایی بود  :)

پاسخ :

و علیک السلام

ان شاالله از دست حضرت مادر عیدی بگیرید
کاش لایق باشیم یه روز زیارتتون کنیم :)

به جه مامان فعال و هنرمندی من دیگه پیر شدم حوصله خلاقیت ندارم!
سریع گیفت هارو دارم درست میکنم برا عید غدیر اماده باشه
مث قبلا دل و دماغ جینگول مینگول کردن ندارم :(((
البته مشکلات روحی داغونم علتشه
که اگه عید بابا نبود عمرا دست به این کارا میزدم دوست دارم دست ساز خودم باشه وگرنه از بیرونم میشه آماده کرد
مدیر سایت یک درآمد ایرانیان
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۷:۵۳

یک درآمد مناسب همه

آقای گوارا
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۹:۴۰

رفتین به پیشواز عید ؟ عید شما هم مبارک [لبخند]

یا علی !

پاسخ :

عیدِ دیگه همین الانشم هفته ولایت :)))
اما عیدی ها رو روز خود عید غدیر میدیم ان شاالله

به به!
یاعلی علیه السلام
فاطمه م_
۲۵ مرداد ۹۸ , ۲۱:۳۱

یا علی

 

پ. ن. من خودم عیدی بده‌ام ولی اینجور عیدی گرفتنم مزه‌ی خودشو داره :))

پاسخ :

به ای جانم به اسم دلربای بابا
یا علی علیه السلام

:))
نوش جانت فاطمه جانم
عین الف
۲۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۱۵

سلام علیکم

اعیاد گذشته و پیش‌رو بر شما مبارک!

یا علی

پاسخ :

و علیکم السلام
برشما نیز ان شاالله مبارک
عیدی بگیرید از دست حضرت مادر ان شاالله

یا علی علیه السلام
یا زهرا
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۱۰

یـــــــــــاعلـــــــــــــــی...

چقد باحال!اصن حالا که اینجور شد منم عیدی درست میکنم روز عید میدم به بر و بچ،کی گفته عیدی دادن فقط مال سیداس؟بابای ماهم آقا امیرالمومنینه:)

+به قول بابام:

ذکر دل بود یاعلی مدد

بی حد و عدد،یاعلی مدد

پاسخ :

یا علی علیه السلام

به تو میگن دختر خوب بابا :)
آورین روحمو شاد کردی دخترم
به هدفم رسوندی منو
بابا پشت و پناهت
علی علی
آبی آسمانی
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۰

یا علی(ع)

دست مرا بگیر یا مولا...

پاسخ :

یاعلی علیه السلام

ای امام بی بدیل و بی نظیر
یا امیرالمومنین دستم بگیر
محمد برزین
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۷:۵۵

عید بر شما مبارک 

امیدوارم عیدی ما خنده ای از سمت خانم حضرت زهرا سلام الله علیها باشه

پاسخ :

برشما نیز ان شاالله

ان شاالله...
عیدی مادی از جانب ما نمیخواین؟؟
ناقابله ولی دلمون خوشه به عیدی دادن برای ولایت بابا
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۲

سلام

ماهم عیدی میخایم

یاعلی :)

پاسخ :

و علیک السلام

چشم چشم
البته اگه قرعه به نامتون در بیاد :))

یاعلی علیه السلام
دچارِ فیش‌نگار
۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۱۷

یاعلی ما رو هم بدین

عیدتون مبروک و مفروش :)

پاسخ :

به وقتش اگه بخت یارتون بود چشم

عید شما نیز مبروک و مفروش ان شاالله
زینب
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۱

سلام سید خانوم . چی به ما کادو میدی ؟

خوش به حالت سیدیا خعلی خوبه خداییش

پاسخ :

سلام عزیزم
شما جون بخواه اگه ندادیم
:))
آقای ‌‌میم
۲۳ مهر ۹۸ , ۱۵:۱۹

برای من همیشه از حضرت علی علیه السلام مظلومیتش تو ذهنم میاد کسی که در راه عدالت قدم برداره مظلوم واقع میشه

پاسخ :

مظلوم مقتدر...
حضرت امیر مظلوم هستند ولی مقتدرند

آقای ‌‌میم
۲۳ مهر ۹۸ , ۱۸:۲۵

مظلوم مقتدر چه اصطلاح خوبی

کاش زودتر اینجا رو میخوندم:)

پاسخ :

شما لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan