اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حنیف

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاشمو کردم برای ذبح اسماعیل اما...

جلوه های دنیایی دستمو سست کرده چاقو از دستم افتاده...

باز دچار شک شدم 

تردید امان از تردید....

البته تردید شاید نه ترجیح حرف دلم به فرمان هو...

نمیدونم هیچی نمیدونم.

میشه این دلو ازم بگیری؟؟؟

خسته شدم از دست این دل

 

یا نبی الله ...

ای ابراهیم بزرگ خدا...

ای خلیل الله....

ای بت شکن...

تشنه ی جرعه ای از ایمان راسخ ات هستم 

من مسلمان حبیب مان محمد(ص) هستم

بیا و به آبروی رحمت للعالمین رسول جان محمد مصطفی (ص)کمی به این لب های خشکیده آب برسان

بیا و یاریم کن در شکستن بت های زندگی ام

 

۱۱:۳۶
لوسی می
۲۲ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۸

آمییییییین ^_^

عیدت مبارک :)

پاسخ :

^_^
عید شما و گل پسرا و اقای مستر هم ان شالله مبارک
پیر شین به پای هم :))
یا زهرا
۲۲ مرداد ۹۸ , ۱۳:۴۴

حالا خوبه تردیده...نرسه به ترجیح صلوات:))

آقای گوارا
۲۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۴

واقعا برای امام شدن چه امتحان های سختی داد ابراهیم ، اول زن و بچش رو تو بیابونِ بی آب و علف رها کرد . بعد گفتن بعد از سال ها برو بچه ات را ببین و ذبح کن ... چه دلی داشت ابراهیم ...

پاسخ :

و من چقدر عاشق این ابراهیمم...
بنده بود بنده محض...
عاشق بود عاشق محض...
اسماعیل ذبح کرد برای معشوقش
ما چه کردیم برای معشوقمان؟؟
MIS _REIHANE
۲۳ مرداد ۹۸ , ۰۳:۰۱

عیدت مبارکککککککککک((((((:

پی نوشت:دیروز یه موسی کو تقی دیدم رو کابل برق روبروی خونمون.مال تو حالش چطوره؟

پاسخ :

صدبرابر مبارک خودت :)))

به ملکوت اعلی پیوست :((((((((((((((((((
آلاء ..
۲۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۰

عید مبارک عزیزم طاعات قبول

پاسخ :

برای شمام مبارکا باشه
کرور کرور عیدی بگیری در این ایام خجسته :))
قاسم صفایی نژاد
۲۳ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۸

نمیدونم فرزند دارید یا نه. آدم خودشو بکشه راحت‌تره تا فرزندش رو!

پاسخ :

مادر نشدم...ولی ذره ای از عشق به فرزند رو شاید درک کنم
و قابل تصور نیست کار ابراهیم بزرگ
عجب پیامبری است...
عجب امامی است...
عجب بنده ای....
MIS _REIHANE
۲۴ مرداد ۹۸ , ۰۳:۱۸

اخی عزیزم)))))): خاکش کردی؟!

پاسخ :

:(((
نه بابا مگه دلم میومد
نمدونم چیکارش کردن من اصلا نزدیک نشدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan