اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بخشش،لازم نیست اعدامش کنید

بسم الله الرحمن الرحیم

روز بعد از اون (کلیک)ماجرا مجبور بودم به همه ۷ تا مراقب سلامتم زنگ بزنم بگم پنجشنبه مرکز جلسه داریم تشریف بیارید

وقتی به اون مراقب داستان قبلی زنگ زدم سلام کردم فقط و گفتم تشریف بیارید

احوال پرسی کرد و کلی عذر خواهی که من نمدونستم شما دختر آقای ****هستید

تروخدا ببخشید من خیلی عذر میخوام همون شب رفتم پیش یارو و گفتم اگه راست میگی مشخصات گوشی رو بگو و طرف مونده چی بگه...کلی تهدیدش کردم و اصلا اجازه ندادم به شما زنگ بزنه

با اینکه عذر خواهیش از سر ترس بود اما خیلی خوب جوابش رو دادم و خدافظی‌


به هیچکدوم از همکارام و مراقب سلامت هام و حتی های بومی های اون منطقه نمنگفتم من دختر آقای **** هستم و هرکدومشون که اتفاقی متوجه میشن کلی تعجب میکنن و میان پیشم و رفتارشون ازین رو به اون رو میشه...

و متاسفم برای این تفکرشون و اذیت میشم از نگاه های سنگین بعدش

عزت دست خداست و بس


+من اصلا پست مخالف نداشتم اگرم بوده برا یکی دوتا پست اونم یک مخالف یا دوتا

پست قبلی ۵ مخالف داشت و برام سوال پیش اومد

میشه علل مخالفتون رو لطف بفرمایید؟

۱۲:۵۲
گوارا
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۳
حالا واقعا شما دختر کی هستید ماهم خودمونو جمع و جور کنیم ؟ [لبخند]

پاسخ :

یه آدم معمولی مثل همه آدم ها :)
آبی آسمانی
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۰
شش امین مخالف به خاطر اینه که چرا ایتا؟!
تلگرام که بهتره...

پاسخ :

همین ایتا رو ازم نگیرن صلوات :)
ایتا فرقی با تلگرام نداره
ریحانه
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۳:۲۴
ما اهل ایتا نیستیم تلگرام تنها بماند!
ما اهل ایتا نیستیم خلاصه. البته من هنوز رای منفی ندادم.

پاسخ :

فرزندم شما چون وب نداری اصلا نمیتونی رای منفی بدی گلم :))))
راستی تلگرام رو گوشیم فک نکنم نصب بشه
حالا چه تعصبی رو تلگرام دارین
چه فرقی داره؟همشون مث همن
yasna sadat
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۱
پس بخیر گذشت اون ماجرا؟

پاسخ :

اوهوم
خیلی بخیر گذشت الحمدلله
ولی یه شنانه روز بهم فشار روحی روانی وارد کرد
roga ..
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۴
ولی من فکر میکنم اگه میومد جلو و چرت و پرتاش میگف و بعد ضایع میشد  خیلی بهتر بود. تهمتزدن که راحته وشما خیلی راحت میتونستین اثبات کنین .
بازم خدلروشکر تموم شد 

پاسخ :

اره ولی من تاب اثبات کردن تو شرایط روحی الانم نداشتم
و چند لیتر وسطش اشک میرختم تا اثبات بشه
هم ابروم میرف بابت اشکها هم چند لیتر اشکم سر هیچی حروم 
خخحخخخ
:))))
roga ..
۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۹:۴۹
هااا منم قبلا همینجوری بودم الان یک قدم پیش رفت کردم بغض میکنم ولی گریه نهههه :) 
اونقدر دوست دارم سفت و سخت و جدی باشم :) 

پاسخ :

دقیقا
منم خیلی پیشرفت کردما اصلا مثل قبل اشک دم مشک نیستم
اما شرایط بد روحی فعلیم دوباره حساسم کرده
ان شاالله درست میشه :)
ریحانه
۱۱ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۸
بزرگترین تفاوت ایتا با تلگرام اینه که عالم و آدم تلگرام دارن و با نصبش با همه حرف میزنی. 

لطفا نگو همه بیان ایتا نصب کنن چون من که نمیتونم به ادمهایی که خارج از ایران زندگی میکنن بگم داداش برو اپلیکیشن وطنی ما رو نصب کن :)))

ایراد بعدی (که اثبات نمیشه کرد فقط در ذهنه منه و شایدم اشتباه باشه) اینه که ایتا و امثالهم اعتمادی بهشون نیست و جاسوس افزار میباشند.

پاسخ :

ههههههه دقیقا
ینی هیشکی از دوستام ایتا نداشت وقتی نصب کردم برهووووت
تا به سه تاشون پیام دادم اگه مشتتاق ارتباط با منید ایتا نصب کنید
طفلی ها نصب کردن و خفه شدیم بس که حرف زدیم و خبر جدید به من دادن
آخه تو تلگرام گروه کلاسمون هنوز پابرجاست 
اما تو این مدت که من هیچ پیام رسانی نداشتم گاهی با زنگ و پیام با بچه ها در ارتباط بودم
و از کلی خبر بی خبر مونده بودم
ولی سرعت ایتا و حتی شکل و ابزار هاش مث تلگرامه منکه فرقی بین ایتا و تل تا الان حس نکردم
مگه ما چی میگیم بر فرض محال که جاسوسی هم باشه بذار جاسوسی کنن ببینم چی گیرشون میاد
بعدم یه عرقی هم رو اپلیکیشن وطنی داشته باشی بد نیستا اینقد خارجی پسند و خارجی پرست نباشیم
منکه عمرا تلگرام نصب کنم به نطرم این مقاومت برای حفظ تلگرام تا حدودی خز هم شده:)))
سَ بو
۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۰:۳۲
هر وقت بهت گفتن دختر آقای فلانی بگوو من دختر بی بی هستم

پاسخ :

خب دختر بابا هم هستم دیگه :))
بی بی ...
کاش دختر خوبی باشم براش :((
MIS _REIHANE
۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۹
سلام دختر بابا!
خلاصه که خوب کاریش کردی(:

پاسخ :

و علیکه سلام ریحانه جان!
قربانت :))
سَ بو
۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۸
باباتم پسر بی بی هستش خب😁😁

پاسخ :

هوم آره خب 😊
همه مون بچه های بی بی هستیم ...

ریحانه
۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۰
ببین حرف سر خارجی پسند نیست. من نصف همکارهام کلا خارجین. یا با فیس بوک یا با تلگرام و اسکایپ در تماسیم. پس به هر جهت باید تلگرام رو داشته باشم. 

پاسخ :

خو یه نسخه ایرانیشم در کنارش نصب کن
برای کسایی که تلگرام ندارن
تلگرام به مشکل خورده برا بعضیا یا کار نمیکنه یا رو گوشیشون نصب نمیشه
ریحانه
۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۰
واتس آپ دارم برا کسایی که تلگرام ندارن.
پشت این ایتا و امثالهم پولهای بیت المال هست  که دادن اقازاده جونشون که مثلا ایتا بسازه. من که اندازه سهم خودم راضی نیستم. چیزی که وجود داره نیازی به ساختن نداره اونم با پول بیت المال

پاسخ :

پشت واتس اپ و تلگرام چیه؟
مگر شبکه های اجتماعی با توجه به تعداد کاربراشون کسب درآمد نمیکنن
یعنی راضی هستی این درامد بره تو جیب اجنبی ولی تو جیب پیامرسانی که از بیت المال ساخته شده نره؟
میدونی اینجا من از چی لجم میگیره
اینکه یه نفر اونروز اومده بهم میگه خاک بر سر کسایی که میرن کربلا و حج!
پولشونو میریزن تو حلقوم این عربا
درحالی که خودش هیچی کاری برای وطنش نمیکنه
همه چیزاش مارک و خارجی و میگه اکر پول داشته باشم همش میرم کشورای اروپایی
چه برسه به پیام رسان !!!
یکی نیست بگه پس راجع به سفر و زیارت مردمم اضحار نظر نکن
خب این پیامرسان هم باید ملیش کنیم کم کم
اونم پیام رسانی که خوبه واقعا و بنجل نیست

آلاء ..
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۰:۰۲
خیلی وقته پست های بیان و نمیخونم پست قبل هم خوندم ربطش و با این پست نفهمیدم😣
به هرحال انگار دیر رسیدم ته دیگشم خوردن
من فقط ایتا دارم الان با اینستاگرام😊

پاسخ :

پست قبلی نه قبلیش :))
همون اول پست لینکشو روی کلمه کلیک گذاشتم که :))
کانالم که چرت و پرت میگم
ولی اگه بخوای آیدیم رو تو ایتا بهت بگم؟
آلاء ..
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۰:۱۴
من یه بار ای دی کانال یه بنده خدا رو گرفتم از اونجا که خیلی اهل کانال نیستم کانال و بعد از دوسه ماه حذف کردم نگم برات که سر همون قضیه رابطش و با من بکل قطع کرد!!!!!!!

پاسخ :

عه؟
اتفاقا من به یکی از بچه ها گفتم چرت و پرت هایی که میگم لایق خوندنت نیست
حذف کن
اونم گفت نه بابا عمرا حذف کنم
منم گفتم پس وقتی احساس کردم دارم زیادی شورشو در میارم خودم حذفت میکنم :)))
ایدی ایتابهت میدم کلا رفیق باشیم😊
رزمنده ..
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۳:۲۸
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عیدتون مبارک


پس شما هم ژن برتر بودید و لو نمیدادید(لبخند)

موافق و مخالف هم ممکنه وجود داشته باشه دیگه...وگرنه که اگه قرار بود همه موافق باشند، باید می گفتید "نظر مثبتتون چیه؟"

گر چه بنده، از همین جا اعلام می کنم مخالف نبودم...و یادم نیست موافق هم بودم یا نه؟(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم

نه بابا ژن برتر چیه؟؟؟
پدر من یه آدم معمولی ان
اقازاده هم نیستیم

اخه اینهمه مخالف تا حالا نداشتم!!!
گفتم شاید واقعا کار بدیه؟؟؟

یاعلی
ریحانه
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۳:۴۳
مشکل ایتا و پیام رسان های داخلی امنیتش هست. من دلم میخواد هر از گاهی ۴ تا فحش به بعضیا بدم. دلم نمیخواد بیان بندازنم تو زندان و صد تا بلا سرم بیارن!

موضوع بعدی که حمایت از پیام رسان رو گفتی، ببین واتس آپ یا تلگرام یا ... استارت آپهایی بوده که طرف باهوش بوده و ساخته و توی رقابت با هزاران پیام رسان زنده موندن. چون خوب بودن. باباهاشونم نیومدن بقیه پیام رسان ها رو فیلتر کنن که مردم مجبور شن مال اینا رو نصب کنن.

من اگه از پیام رسان داخلی حمایت کنم یعنی گفتم دمتون گرم که فیلتر کردین. من مجبور شدم بیام نصب کنم و کردم. بیا. تو بردی.
نه. ایشون اگر میخوان موفق باشن برن پیام رسانی بسازن که اولا امنیت داشته باشه و گوگل پلی تاییدش کنه. ثانیا بتونه با واتساپ و تلگرام رقابت کنه. اینطوری همه ایران که هیچی، همه دنیا نصبش میکنن و سودش هزاران برابر زمانی هست که یک ایرانی را به زور و فیلتر کردن مجبورش کنن نصب کنه.
خلاصه که بله، دنیا دنیای رقابت شده. بهتره آقازاده ها دست از اموال مملکت بشورند! و با فیلتر و مسخره بازی خودشون رو به سود نرسونن.

در مورد ادامه حرفات باهات موافقم. میفهمم چی میگی. حرفت درسته.

پاسخ :

مطمعن باش به خاطر چارتا فوحش نمیان بگیرنت من تضمین میدم
آخه اینقد فوحش تو همین پیامرسانای ایرانی دیدم ...
کاش یکم ماهم روحیه ژاپنی ها و چینی هارو داشتیم کاش...
یعنی انقد لج داری که مقاومت میکنی رو نداشتن پیامرسان ملی؟؟
الان امنیت تلگرام رو تو چی تعریف میکنی؟؟؟وقتی سرورش اون ور آبه چه امنیتی؟؟
امنیت ینی فقط دست خودی ها به اطلاعات سریمون نرسه؟؟
هرکشوری دنبال سود خودشه و این طبیعیه حالا ما هم پیام رسان ساختیم شاید به خوبی اونا نباشه ولی اگر حمایت بشه خوب میشه
ایتا هم الان خیلی خوبه واقعا در حد تلگرام هست
خیلی وقت پیشا شنیدم مردم روسیه خودشون تلگرام رو تا حدودی فیلتر کردن( نه همشون)...
الان آقا زاده ها و پول شویی و گند زدنشون به مملکت ربطی به حمایت از کالای ملی نداره
برن بمیرن اون آقازاده های شکم پرور که هیچ وقت شکم گرسنه رو درک نمیکنند
اما هرکسی که ادعای وطن پرستی داره نباید از روی لج بازی بایه جناح و گروه به کشور و مردم خودش لطمه بزنه

اوم اره کسایی راجب بعضی چیزا اطهار نظر میکنن که نه سر پیارن نه دم پیاز

سر گشته
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۱
سلام
خب حقیقتش من اگر می دونستم دیگران بخاطر ایتا بودنش مخالفت کردن موافقت میکردم.
در مورد حمایت از پیام رسان ایرانی و ... و صحبت هاتون با شما موافقم منتها مخالفتم به خاطر این بود که چرا شبکه های اجتماعی رو به بلاگ ترجیح میدید؟
واقعا سطح ارتباطات و کیفیت ارتباط و مطالب اینجا خیلی بهتر از هر پیام رسان اجتماعی ای هست. اصولا وقتی چیزی خیلی دم دست باشه چیزی که توش قرار میدیم کم ارزش تر میشه. آدم وقتی میخواد یک چیزی اینجا بنویسه ممکنه در اون لحظه نتونه یا دسترسی نداشته باشه و مجبوره بگذاره برای بعد و این خودش هیجان و احساس رو کمتر می کنه باعث میشه آدم با فکر بیشتری تصمیم بگیره. و معایب و محاسن دیگه ای که وجود داره و الان به فکرم نمیرسه.
البته می دونم شما هم با این حرفا مخالفت ندارید و احتمالا میخواید اون کانال رو در کنار وبلاگ داشته باشید ولی خب تجربه نشون داده هر کس رفته سراغ فضای شبکه های اجتماعی به مرور از کمیت و کیفیت حضورش در بلاگ کم شده.

پاسخ :

سلام علیکم
شبکه ی اجتماعی ترجیحی بر وبلاگ عزیزم نیست
وراحت میتونم اونو بزارم کنار...
ولی اینجا رو نه
علتش هم آدمای اینجا و مطالب نابشون هست
اما به لحاظ دم دست بودن اینجا هم برام خیلی دم دسته و من حداقل روز در میان مطلب میذاشتم که شورش دراومده بود
جهت احترام به دنبال کننده هام و حفظ وبلاگم خواستم مطالب دلنوشته وروزانه نوشت و پرچونگی ها رو در کانال بزارم فقط همین
ممنونم بابت وقتی که گذاشتید
ریحانه
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۱
لج بازی نیست گلم. من چون میدونم پشت پرده این پیام رسان چه خبره نصبش نمیکنم. چون در جریاناتش بودم تا حدودی.

به هر جهت، دنیا دنیای رقابت هست. خوبش کنن بدون تحریم کردن تا برنده بشن.

در ضمن ۴ تا فحش مثال بود. من دلم نمیخواد یه سری بدونن هر ثانیه کجا هستم و چی میگم و چی کار میکنم و تو موبایلم چی ها دارم و چی مینویسم و چی پاک میکنم. دلم نمیخواد.

خیلی دلشون میخواد ملت وطن پرست بشن؟ خوب اول اعتماد مردم رو جلب کنن. من شخصا به شدت بی اعتمادم. به اندازه کافی هم از وطن پرستیمون ضربه دیدیم. حالا نوبت خودشونه.

والا!

پاسخ :

منم تا حدودی حرفات رو قبول دارم
و از ناشفافی ها و بعضی دروغ هایی که به ملت میگن ناراحتم و حتی بحثم میکنم در این زمینه با خیلی ها
اما از خودی خوردن رو ترجیح میدن تا از اجنبی خوردن
تلگرام هم که داشته باشی یه عده دیگه میدونن تو موبایلت چیکار میکنی...

من به دل اونا کار ندارم ولی دل خودم بهم میگه هم مسلمانم هم ایرانی
و همین اسلام عزیزم به من میگه حب الوطن من الایمان
پس فارغ از هر جناح و سیاستی به وطنم عشق میورزم
وبا عقل معاش مبارزه میکنم که همه چیز رو فقط در نفع شخصی و مادیات میبینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan