اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

قدیم السلطان

بسم رب الرئوف

آری قدیم السطان ...

شما از همان قدیم قدیم ها که هنوز من نبودم سلطان قلبم بودید

معلوم نبود آقا اگر نداشتمتان اگر سلطانیتان نبود چه بلایی بر سر مملکت قلبم می آمد...

آقا شما وعده داده اید سه جا به نزدمان بیایید اما شما که تمام عمر  کنار مایید؟؟؟

که  برایم فقط سلطان نیستید پدر مادر خواهر برادر رفیق امام و همه کسید

 به وجد می آیم که از خاندان موسوی ام

به وجد می آیم وقتی عموجان خطابتان میکنم

اما همیشه زیر بار این دین بوده ام و شرمنده

کاش رخصت دهید و صورتم  فرش قدومتان شود...

 

آقا با تمام دهان ها و تمام سلول های عالم میلادتان را تبریک میگویم سایه لطفتان بر سر عالم تا به ابد مستدام

 

بساط شاه و گدا در کنار هم پهن است

کنار جای تو جایی که داشتم دارم

 

همان گدای قدیمی که داشتی داری

همان امام رضایی که داشتم دارم

 

حرم نگو , عتبات است , تو حسین منی

هنوز کرببلایی که داشتم دارم

 

۱۵:۱۴
جناب قدح
۲۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۶
سلام :)
مبارکه ان شاءالله

پاسخ :

سلام علیکم
ان شاالله عیدی های خوبی بگیرید
نا دم
۲۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۰
سلام
چقده این عید ها سخته حق مطلب رو ادا کردن، خدا رو شکر که داریمشون..
الهی عیدیای خوب خوب بگیری عزیز، عید شما مبارک

پاسخ :

و علیک السلام خواهر جان :)
منکه میخوام بمیرم از ذوق وقتی به وجودشون در زندگیم فکر میکنم 
اگر نداشتمشون واقعا تا الان دووم نمی آوردم
الهیییی صدبرابر بهترشو به شما عیدی بدن
نـــــــNedaـــــــدا
۲۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۰
عالی

پاسخ :

مث گل قالی
رئوف ..
۲۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۲
آفرین و احسنت.
خییییلی خوب نوشتید.

نسب موسوی تان را قدر بدانید...

پاسخ :

خیلی موتوشکریم
ولی خوب نبود انصافا نظر لطف شماست

آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار به نام من دیوانه زدند
شاکریم اما شرمنده:((
محسن خطیبی فر
۲۱ تیر ۹۸ , ۱۹:۵۷
سلام
چ دل‌نوشته خوب و بکری: -حظ بردم؛ ممنون. عیدت مبارک سیده خانم.

پاسخ :

و علیکم السلام
نظر لطف شماست خیلی ممنان هستم
عید شمام مبارک ان شاالله
فاطمه فاطمی
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۱
:(
دلم کبوترانه بی قرار گنبدش شده...

پاسخ :

:((
منم...

قربون اون دلت فاطمه جان
آقای گوارا
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۰۵
رو به روت بی اختیار دوباره زانو بزنم ،
میون گریه بگم غریب و در به در منم ،
تو رو شاهد بگیرم که با خدا حرف بزنی ،
می دونم که دست رد تو به سینم نمی زنی ...

پاسخ :

من بی دل آمدم که تو دلدار من شوی 
 غمدیده آمدم که تو غمخوار من شوی  

التماس ۲آ پیش عمو جان....
اقلیما ...
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۴
به به مبارکا باشه 
بهترین عیدی ها رو بگیری ان شاء الله⁦^_^⁩😘

پاسخ :

اقلیما جان در راستای اون سکوتت پست بذار اما نظرم نذاشتی نذاشتی برا ما وقتت ارزشمند تره :))
صد برابر بهتر ان شاالله سلطان سریر ارتضا بهت بدن ^_^
سعید بیگی
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۲:۴۱
سلام عالی! سپاس!!

پاسخ :

سلام علیکم
عالی خواندید
ممنان!
سـ ـلاله ی زهــ ـرا(س)
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۸:۴۱
خدایی راجب کلیپ نظر نداستید؟
من کلی خندیدم آخه چه وضع دست زدنه خخخخخ
محمد برزین
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۹:۲۴
نمی توانم باور کنم که اگر یک بار به شما سر بزنم سه بار به دیدار این کمترین می آیید.
یک بار که با شوق بیایی زندگی ات می شود امام رضا 
آن وقت امام هست و شما ... 
این نظر شخصی منه 

پاسخ :

واقعا همینطوره
کل زندگیمون شده امام رضا همش هستن حضورشون رو حس میکنم 
بارها شده شرتیط زیارت نبوده تا گفتم آقا حرم معجزه شده و رفتم این یعنی اقا به آدم بدای درگاهشم نگاه میکنن
آبی آسمانی
۲۳ تیر ۹۸ , ۰۰:۰۳
عیدتون مبارک...

پاسخ :

عید شما بیشتر...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan