اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

امام رضامی

بسم الله الرحمن الرحیم

 از دست صیاد روزگار ، آهو صفت می دوم و خود را به آغوشی می اندازم مهربانتر از آغوش مادر و از آنجا بوی خدا می آید،بوی علی ،بوی زهرا،حسن و بوی سیب،بوی حبیبم حسین ...

 امضا:کسی که با همه ی ریزنقشی اش در بیکران چشم شما جا نمیشود  


۰۸:۱۵
میرزا مهدی
۱۶ تیر ۹۸ , ۰۸:۵۶
سلام
کسی که با همه ریزنقشی اش در بیکران چشم شما جا نمیشود، از خودت بود؟

پاسخ :

سلام
انقد ضایع بود از خودم نیست؟
نباتِ خدا
۱۶ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۴
برای نبات هم دعا کن :) 

پاسخ :

چشم :)
mr point
۱۶ تیر ۹۸ , ۰۹:۵۰
پستتون خیلی قشنگ بود واقعا
وقتی میخوندم کیف کردم
رفتید زیارت امام رضا؟

پاسخ :

خیلی ممنونم
قبلا یه جایی شنیده بودم با این مضمون 
نه متاسفانه تو رویا خودم رو به آغوششون میرسونم
میرزا مهدی
۱۶ تیر ۹۸ , ۰۹:۵۹
خیلی قشنگ بود... اگر از خودت بود مریدت میشدم:)

پاسخ :

خخخخ
ما ازین ذوقا نداریم
سبو ....
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۵
بهتر از این؟که کسی لحظه پابوسی تو
نفس آخر خود را بکشد پا نشود

کاش تو حرمش برا همیشه گم بشم 

پاسخ :

به به


ای مهربان‎تر از پدر و مادر، ای امام!

رحمی بر این یتیم، یتیمی که سال هاست... 
سبو ....
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۸
.از درد کهنه ای که مداوا نمیشود
یا میشود گلایه کنم یا نمیشود

اینک سلام حضرت عیسی تر از مسیح
لطفت نگو که شامل ماها نمیشود

ای من فدای پنجره فولاد چشمهات
از بغض من چرا گرهی وا نمیشود؟

یوسف ترین عزیز !مرا تا خودت بخوان
هرچند این غریبه زلیخا نمیشود

امضا:کسی که با همه ی ریزنقشی اش
در بیکران چشم شما جا نمیشود
😉😉😉😉

پاسخ :

آره خودشه همین مصرع آخرشو فقط تو ذهنم مونده بود:))
شاعرش کیه؟
آقای میرزا میخوان مریدش شن
سبو ....
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۰:۲۰
مریم اخوان طاهری 
شاعرشه چقدر دلم تنگه یکی بهم گفت با حرفی که به امام رضا زدی دستت رو از دامن امام بریدی دلم لرزید میخوام پر بکشم بیام مشهد

پاسخ :

ممنون

دستت رو که نبردی چون امام نمیذاره دستت بریده شه حتی اگه تو بخوای آقا تنهات نمیذاره
اما به نظرم  اینجور حرف زدن با امام درست نیست قبلاهم بهت گفتم 
منبر برم باز؟؟:)
نا دم
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۶
سلام
چقدر این روزها حرم لازممم... دلم تنگ شده!

پاسخ :

سلام علیک
و ایضا من خیلی خیلی دلم برای خونه پدری حرم تنگ شده
ان شاالله روزیمون:)
ریحانه
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۳:۱۱
حالا شاید اون شاعر واقعا ریز نقش بوده. ولی جانم، شما که نیستی :))) تو بزن کسی که با این سایز هیکلش در چشم شما جا نمیشود :))

پاسخ :

ههههه :))))
فرزندم اینجا منظور فیزیک آدم نیست ریز نقش یعنی کوچیکی هیچی نبودن در برابر شما 
علی کشاورز
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۴:۰۷
من که الان حرم هستم :)

پاسخ :

شما که الان خوشبحالتون
مخصوص التماس دعا لطفا
سلام مارو به سلطان قلبمون برسونید
miranda //
۱۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۰۳
زیبا....

پاسخ :

مث خودت :)
اردیبهشت ..
۱۶ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۶
سلام بااحساس خانوم 
حرم رفتی یاد خواهرم باش عزیزم.
چقدرم عکست قشنگه

پاسخ :

علیک سلام اردیبعشت خانوم
چشم اگر لایق باشم
موتوچکرم
علی کشاورز
۱۷ تیر ۹۸ , ۰۴:۰۸
خرج داره :)

پاسخ :

مثلا؟؟
علی کشاورز
۱۷ تیر ۹۸ , ۰۸:۱۵
6037
به اندازه کرمتون بریزید به حساب

پاسخ :

عی بابا عی بابا

اصن این کرمی که قراره به شما بکنم خودم میرم حرم به صرفه تره که دلمم وا میشه
سجاد عبدی
۱۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۱
نگاه کریمانه حضرت شامل حالتون و حالمون

پاسخ :

الهی آمین
جناب قدح
۱۷ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۴
سلام :)
چقدر قشنگ بود ...

پاسخ :

سلام علیک
نطر لطف شماست
کامل از خودم نبود
محمد فرهمند
۱۷ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۸
بسیار زیبا بود

پاسخ :

خیلی موتوشکر
یا زهرا
۱۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۵۸
همه ی دوستای گروهمون که هرهفته جلسه داریم دارن میرن مشهد و من برای چندمین بار جامی مونم...
کاش میشد...
در سفره هرچه میرسد از سمت مشهد است
آری هر آنچه هست از آن سو بیاورند...

پاسخ :

عزییییزم

دلت رو راهی کن دلت رو حرم کن

دل‌ها که آرزوی امام رضا کنند 
گویا زیارت علی مرتضی کنند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan