اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

وقتی پا در کفش دکتر میکنم

بسم الله الرحمن الرحیم

من و دکتر رفتیم یه خانه بهداشت ایشون برا ویزیت منم برا کارای خودم

یه مریض اومد پیششون من صداشو میشنیدم

علائم تب مالت داشت به نظرم

ولی دکتر براش نوار قلب نوشت و دفترچه شو میخواست بده که بره

من با خودم گفتم الان برم بگم دکتر جان براش آزمایش تب مالتم بنویس قشنگ میچسبونتم به دیوار جلو مریضم بگم خیلی ضایس اقتدار دکتر میاد پایین

اما دلمم نیومد هیچی نگم

خیلی عادی انگار چیزی نشنیدم رفتم گفتم خانوم دکتر تو جلسه دیروز گفتن اینجا چون تب مالت زیاده موارد مشکوک رو آزمایش بنویسیم 

اونم بایه حالت ناراحتی گفت نگران نباش تب مالت از زیر دست من میس نمیشه

سرمو تکون دادم و رفتم قسمت خودم

ولی بازم صداشون میومد دکتر دفترچه رو گرفت و آزمایش نوشت براش

مریض هم هی تاکیید میکرد دکتر تب مالت برام نوشتی؟

دکتر گفت ازمایش خون برات نوشتم برو دیگه

باز گفت خب تب مالتم توش هست؟

دکتر گفت بلهههههههههه برووووووووو


یعنی مطمعنم با توجه به علائمش ۹۹ درصد تب مالت داره

واینچنین نخود هر آشی میشویم


 +یَا رَبِّ وَ لاَ تَرُدَّنِی فِی سُوءٍ اسْتَنْقَذْتَنِی مِنْهُ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ

 پروردگارا، و در ورطه بدیهایی که از آنها نجاتم دادی باز مگردان، ای پروردگار جهانیان. 

هنوز عطر ابوحمزه و بوی خوش رمضان میپیچد در فضای زندگی...

باورش برایم سخت است رمضان مارا ترک کرده باشد

۲۲:۳۴
محسن خطیبی فر
۱۱ تیر ۹۸ , ۲۳:۳۸
سلام
این روایت رفتارهاییه ک کم داریم در روابط کاری‌مون و در واقع نهی از منکر محسوب می‌شه در ادبیات دینی، اما ن مهم می‌دونیم‌ش و ن مهارتی در انجام‌ش داریم متاسفانه :(

پاسخ :

سلام علیک
این بیشتر امر به معروف بود تا نهی از منکر :)
بله درست میفرمایید مهارت میخواد انجام این کار
که من یکی خداییش ندارم ،:(
صامد حمزه
۱۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۲۳
چقدر ناجوانمردانه حق ماه رمضان را ضایع کردم

اما هنوز دلم شاد یه ابو حمزه ای بود که خوندم

پاسخ :

ابو حمزه کلا میچسبه به آدم بس که مضامین بینظیری داره
ولی انگار تو ماه رمضون همه چی فرق میکنه حتی ابو حمزه
MIS _REIHANE
۱۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۲۵
سلام.منم امروز بلاخره یه بار از اعتقاداتم دفاع کردم.درمورد ابروی مومن بود.خدایا.به هممون کمک کن.

پاسخ :

سلام ریحانه :)
درود برتو 
محمد برزین
۱۲ تیر ۹۸ , ۰۷:۲۱
سلام 
خداخیرتون بده 

پاسخ :

سلام علیکم
کاری نکردم
ممنونم
رزمنده ..
۱۲ تیر ۹۸ , ۱۰:۱۸
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


بنده جای شما بودم این کار را نمی کردم...بلکه با یه تلفن به دکتر، مطلبو می رسوندم...
علتش هم این نبود که دکتر را بخوام ضایع کنم...نه...علتش اینه که برخی به شدت تلقینی هستند و همین که متوجه بشن یه مریضی ای گرفتند از پا می افتند...تازه چه برسه به این مریضی های این چنینی....

این بنده خدا هم، با تاکیدی که کرده معلومه که ترسیده...
به نظرم کار خوبی نکردید...
باشد که تجربه شود(لبخند)


دکتری می شناسم که ایشون، اگه طرف رو به موت هم باشه، بهش مثلا میگه ببین یه سرما خوردی، همین...البته تموم اون مراحل را انجام میده ها...ولی بدون اینکه مریض متوجه بشه که اوضاعش داغونه...

برای همین هم بیشتر بیمارانی که پیشش میرن، همیشه شاد و خوشحال از اتاقش بیرون میان(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
اگر همون لحظه نمیگفتم مریض میس میشد
و پیداکردن دوباره اش سخت بود


سرطان که نداشت برادر یه تب مالت داشت احتمالا که تو اون منطقه مث نقل و نباته و آندمیک هست تقریبا برا همین زیاد نترسیده بود 
بعدم روز بعد آزمایش میده و درنهایت میفهمید  برا یه روز فاصله میداشتم بره و درد بکشه ؟؟
ممنونم بابت تذکرات 
یاعلی مدد
یا زهرا
۱۲ تیر ۹۸ , ۱۰:۴۴
پیش دکتر چیکار میکردی!!!؟

پاسخ :

هیچی رفته بودم دور هم خوش بگدرونیم  :|  :))

تیم سیاری که میریم برا پایش یکیش دکتره که میاد ویزیت
آقای گوارا
۱۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۳۰
+ ...

پاسخ :

۰۰۰
مردی بنام شقایق ...
۱۲ تیر ۹۸ , ۱۶:۳۰
سلام

مالت مگه اینا نیست که تو ماءالشعیره؟!!!

پاسخ :

سلام علیک

:)))
این همه تب مالت گفتم یه بار ذهنم نرفته پیش ماالشعیر 

صهــ ـبـا
۱۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۶
تشریف بیارین کفشای ما رو هم یه تستی بکنین خانوم! [لبخند]

ولی واقعا این چیزا ناراحت کننده نیست. لااقل سمت ما اینجوریه. بین اینترنا و استاجرا این چیزا زیاده که من ارشدم و تو کوچیکی و تو کار من دخالت نکن. ولی ماها خیلی راحت از هم سوال میکنیم یا ایرادای همدیگه رو به هم میگیم. البته دور از چشم مریضا...
من خودم امروز یادم رفته بود واسه یه بچه ای که شب ادراری داشت چی بنویسم. چون کلیه هاش سالم بودن. اصلا هر چی به مغزم فشار میاوردم یادم نمیومد چه دارویی با چه دوزی. گوشیمم که ساده بود و نمیتونستم سرچ کنم. خدا خیرش بده. متخصص قلبمون اومد نجاتم داد از اون وضعیت [لبخند]

پاسخ :

عه وا نهههه اختیار دارین ما همچین جسارتا نمیکنیم
اره یه موضوع طبیعیه من خودم سوتی که میدم خوشحال میشم کسی کمکم کنه
اما بعضیا ناراحت میشن و گاهی حق دارن 
من قصد ناراحت کردنشون رو نداشتم برا همین سعی کردم غیر مستقیم بگم 

سالار
۱۳ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۱
سادات خانم روز دختر را به شمای گرامی تبریک می گویم.
انشااله سعادتمندی را در هر دو سرای بچشی...

پاسخ :

وایییی خیلی ممنونم خیلی ممنونم تشکرجات
همچنین شما:)
صهــ ـبـا
۱۴ تیر ۹۸ , ۱۹:۰۴
ولی من بی تعارف گفتم. آدم باید افتخار کنه که یه سیده خانم پا تو کفشش بکنه... تبرک میشه کفشامون [لبخند]

پاسخ :

عه وا خجالتمان ندهید (آیکون سرخ و سفید شدن)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan