اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

لبخند میزنیم در هر شرایطی

بسم الله الرحمن الرحیم

باب جدیدی از رنج داره به روم باز میشه رنجی که تابه حال تجربه اش نکردم کاملا جدید...

رنجی که وقتی برای بقیه میدیدم سخت متاثر میشدم و یکی از دعاهام رفع این رنج برای همه بود اما اکنون برای خودم در حال اجرا شدن است

اما این دخترِبی بی اون دخترِبی بی سابق نیست

رنج ها پریشان و بیقرارش نمیکنه دچار ترس نمیشه

چون خدا رو قدرتمند و کافی میدونه و پشتش به نیروی بی نهایتی گرمه که دیگه این چیزا براش مهم نیست

وهمه رنج هارو مقدر او و از جانب او میدونه...

پس ناراحتی چرا؟؟ غصه چرا؟؟

آن هم بابت چیز هایی که خدا میفرستد؟کسی که از مادر از پدر از خودم به من مهربان تراست؟

ماهیت این دنیا با رنج هست این تمام شود نوبت بعدی و همچنان هست و هست

پس باید لبخند زد به رنج ها و برایشان بال گشود


پروردگارا نه اینکه من بابت تحمل رنج ها دارم لطف میکنم و نیازمند رحمتت نیستم

نه من همچنان گدا مسلکانه بندگی میکنم و هر چه از جانبت برسد نکوست

نه اینکه بگم من چیزی نمیخوام و هر کاری بکنم فقط برای خودته نه اتفاقا میخوام خیلی چیزا هم میخوام و بابت این تغییر نگاه بابت این بال گشودن ازت چیزهای زیادی میخواما :)

ومن آنچنان خوشحالم بابت این رنج هایی که میفرستی و رشدم میدهی :))

و لنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین" (بقره:۱۵۵)


+رفتار کارکنان مرکز بامن ازین رو به اون رو شده و علتش برام مبهمه!

اول خیلی تحویلم میگرفتند بعد دیدند من هی از اتاقم بیرون نمیرم باهشون هر حرفی بزنم

کلا سرد شدند و گاهی عزت نفسم رو شکستند

حتی نیروی خدماتش گاهی تحقیرم کرد

اما الان دوباره مثل روز اول شدند


+قلبم شرحه شرحه است از وقتی از حرم آمده ام کاش همیشه مجاورت باشم

به خودتان قسم وقتی در حرمم از عمرم حساب نمیشود....


پی نوشت:کلی حرف درونم انباشته شده بود برای بیان احساسات اکنونم ولی باز زبانم الکن است و اصلا از این پست راضی نیستم...ببخشید



۱۸:۵۸
MIS _REIHANE
۰۹ تیر ۹۸ , ۱۹:۲۲
بی بی.دعا کن برم کربلا.

پاسخ :

الان کربلا رو از کجا آوردی ؟:)

دست رو دلوم نزار که خونه
کنار پنجره فولاد اللهم ارزقنا حرم فقط میگفتم
سبو ....
۰۹ تیر ۹۸ , ۱۹:۴۸
سلام ممنون بابت هدیه تولد خوبی که بهم دادی
تو خیلی خوبی دختر بی بی ان شاالله همش اتفاقای خوب برات بیفته

پاسخ :

سلام علیک
کاری نکردم عزیزم خوشحالم که خوشحال شدی :)))
عه وا خجالتمون نده خواهر جان خوبی از خودته
ممنونم
آلاء ..
۰۹ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۷
فکر نمیکنم همه رنج ها از خدا باشه
ما ادم ها به هم رحم نمیکنیم

پاسخ :

همون رنج هایی که از انسان های دیگه یا حتی بدی های خودمون بهمون میرسه بازم مقدر خداست
برای رشد برای کفاره برای هرچی که خودش بدونه
یا زهرا
۰۹ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۹
:)
بیخیالشون بابا!اونا چه بهت محل بزارن چه نزارن مهم اینه که تو برای خودت ارزش قائلی،هر حرفی رو نمیزنی و هر رفتاری رو انجام نمیدی چون خودت رو با ارزش تر از اینا میدونی....
هرکسی هررفتاری داره نشونه ی شخصیت و سطح تفکرشه
پس بیخیاااااااااااااااااااال:))

پاسخ :

:)
الان باز دارنزیادی محل میذارن آخه!
چرا اینجورین ؟!!!
اصن فازشون نامعلومه
MIS _REIHANE
۰۹ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۹
به قران چشام در اومده پای گریه و جیغ زدن.
کاش بریم این اربعین.یا امام رضا.خودت قسمت کن.
امین.

پاسخ :

اخی عزییییییزم
دیگه خیلی هم خودتو اذیت نکن ان شاالله هرچی خیره روزیت میشه :)
آلاء ..
۱۰ تیر ۹۸ , ۰۰:۰۶
فکر میکنم این اعتقادات غلطمونه که همه اشتباهاتمون و بندازیم گردن خدا و بار حودمون و سبک کنیم
منم یه مدت این اعتقاد و داشتم ولی الان نظرم عوض شده

پاسخ :

من نه انداختم گردن خدا نه بار اشتباهات رو سبک کردم!
ببین میگن بعضی رنج ها و بعضی بیماری ها کفاره گناهان خودمونه خب پس خودمون باعثش شدیم ولی کی این رو مقدر کرده ؟خدا
البته به نفعمون هست
یا خداوند برای امتحان بنده هاش مثلا میاد یه بچه معلول به یه خانواده میده
خب این رنج داره ولی بازم میتونه به نفعشون باشه باعث رشدشون بشه 
یا یه نفر بدون اینکه اختیاری داشته باشه در خانواده ای به دنیا میاد که پدرش معتاده مادرش رهاش کرده خب این باعثش خودشه؟نه خدا اینطور خواسته
اینها همه مقدر خداست 
و از هرکس باتوجه به شرایطش وظایفی رو میخواد
آقای گوارا
۱۰ تیر ۹۸ , ۰۷:۰۴
آتشی شعله ی نفرت افروخت
تا مگر عشق پایان پذیرد
غافل از اینکه او مثل ققنوس
تازه در شعله ها جان بگیرد

پاسخ :

کمی دیر آمدی ای عشق اما باز با این حال 
 اگر چیزی از این غارت‌زده باقیست غارت کن  
رزمنده ..
۱۰ تیر ۹۸ , ۱۰:۳۰
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


به حاشیه ها توجه نکنید...سرتون به کار خودتون گرم باشه...احترام اونها را نگه دارید ولو بی ادب باشند....
مطمئن باشید تسلیم میشن....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم

تعجب منم از همینه که دوباره با من خوب شدن 
اگر چه رفتار من دقیقا مثل روز اوله 
به همه سلام میکنم 
از همه خدافظی میکنم 
اما اونها بعد دیدن مثل اینکه من باهشون متفاوتم به زور جواب سلاممو میدادن مخصوصا نیرو خدماتش که سلام میکردم جواب نمیداد
‌کولر اتاقمو روشن نمیکرد
اما الان باز ازین رو به اون رو شدند زودتر از من بخوان برن صدا میزنن خانوم فلانی خدافظ !!!
یعنی ماذا فازا اند هر دفه یه جورن :))
آلاء ..
۱۱ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۲
این حرفت که گفتی
همون رنج هایی که از انسان های دیگه یا حتی بدی های خودمون بهمون میرسه بازم مقدر خداست

این و گفتم قبول ندارم
پست اخرم کامل توضیح دادم

پاسخ :

چطور میتونه مقدر خدا نباشه؟؟؟
وقتی برگی بی اذنش به زمین نمیوفته؟؟
میدونی بعصی هاش جزو سنت ها و قانونای خداست
مثلا کسی که قطع رحم میکنه عمرش کوتاه میشه
خب این سنت و مقدر خداست دیگه
ولی خودمون باعثش میشیم
آلاء ..
۱۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۴۰
خدا مگه نوفته هر خیری به شما برسد از من است و هر شری برسد از خودتان
اینکه یه ادم به ما ظلم کنه باعث و بانیش خدا نیست
ادم ها مسول اشتباهات خودشونن 
من بدی ادم هارو از جانب خدا نمیبینم از رحمانیت خدا به دوره این برداشت

پاسخ :

بازم تاکید میکنم باعث و بانیش خدا نیست
اما مقدر و سنت خداست
 شما قطع رحم کنی سنت خداست عمرت کم بشه این یعنی خدا رحیم نیست؟هست 
آلاء ..
۱۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۳۸
اول اول گفتی اون رنجی که از انسان های دیگه میرسه از خداست
دو روزم بحث کنیم من این حرف و قبول نخواهم کرد
خطاهای هیچکس و نباید پای خدا نوشت اینطور عقاید فقط مارو از خدا دورتر میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan