اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

مرکز پلواری۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سوار ماشین مرکز شدیم برای بازدید چندجا ، من و خانوم همکار عقب آقای همکار باراننده جلو.

بعد از چند کیلومتری که رفتیم خانوم همکار خطاب به راننده:یه آهنگی چیزی بذار

آهنگ هاش خوب بود به لحاظ مجاز بودن و قشنگ بودن و داشتم گوش میکردم و بادیدن مناظر سرسبز لذت میبردم که دوباره خانوم همکار:این آهنگا چیه؟؟ازون آهنگ های خیلی شاد بزار!

راننده هم عوض کرد و یه آهنگ فک کنم از هایده مایده ای و یا یکی تو این مایه ها بود.

به خانوم همکار گفتم جان بی بی ت بگو عوض کنه؟؟؟چیه این؟؟؟

گفت:عه تو هم مث خانوم دکتر صدای زن گوش نمیکنی؟؟گفتم:هوووم

گفت:واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!

راننده عوضش کرد

رسیدیم به مقصد حیاطش اینقدر درخت داشت انقدر قشنگ بود که من مبهوت بودم یهو دیدم راننده و آقای همکار رفتن بابا پشت بوم و به سرعت برق دارن گیلاس میچینن و دولپی وارد دهان...

یهو دیدم عه خانوم همکارم رفت بالا و ...

سلفی گرفتن و به منم میگفتن بیابالا اگر اونا نبودن که قطعا میرفتم چون من عاشق دیوونه بازیم ولی نرفتم

قسمت ضایع ماجرا این بود که خانوم همکار در بالا رفتن مشکل نداشت اما نمیتونست پایین بیاد:)))

هیچی دیگه راننده هواشو داشت که بیاد پایین و اصلا یه وضعی...

میگم اینجا پلواریه نگین چرا ...فقط به فکر شیکمن!

پلواری که میدونین چیه دیگه؟


+ما ایرانو خیلی دوست داریم...خییییییییلی

برادر رامبد جوان برای تولد فرزندشون تشریف بردن کانادا خواستم در جریان باشید


۱۶:۱۹
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۲
آقا گیلاس کیلویی 20 تومنه
چرا جلوی ما اسمشو میاری؟؟؟؟

پاسخ :

اتفاقا آقای همکارم همینو میگفتن  تو جیبا و دهنشون رو پرکرده بودن:)))
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۵
برا شما ننداختن پایین از اون بالا؟ :)

پاسخ :

یکم پایین دست میرسید خوردم
اونا یه سطل هم جمع کرده بودن برا خونشون ازون سلطه تعارف کردند یه چندتا برداشتم...
اما ای کاش بیشتر برمیداشتم خییییییلی پشیمونم کیلو ۲۰ تووووومنننن
میم میم
۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۲
به نظرم نباید به زندگیِ شخصیِ دیگران کار داشت... (این درمورد رامبد و احوالاتش)
سلام
خوبی؟
یه بار رفته بودیم کوه(فقط یه بار تو عمرم) یه خانمی نسبتا چااااااااااق(نسبتا نه. چاق بود در حد اینکه میشد راحت بهش گفت "گامبو") هم با ما بود. یه جایی قرار بود از یه پرچین عبور کنیم. نتونست. کل گروه معطلش بودن. اما نتونست دیگه کار رسید به جایی که یه آقایی شد چهار پایه و یکی هم چشماشو بست و دستشو گرفت زیر پای گامـ خانمه و یکی هم از بالا دستشو گرفت کشید و یکی هم اونور بغلش کرد تا نیفته و آسیبی نبینه. خدا رو شکر فقط اون که چهار پایه شده بود، مُرد

پاسخ :

آخه من فکر میکنم این شخصی نباشه
بله اینکه یک آدم بخواد با کسی ازدواج کنه جدا بشه و خیلی مثال های دیگه آره این زندگی شخصیه اما اینکه یک آدم معروف و هنرمند کسی که دم از ایران بزنه از هویت و ملیت ایرانی از کالای ایرانی بعد بره فرنگ برای یک عمل ساده مثل زایمان پای  فقط زندگی  شخصی درمیون نیست
نمیدونم شایدم دارم اشتباه میکنم

سلام علیک ممنونم الحمدلله شکر شما خوبین؟
واییییی بنده خدا عجب آدم ایثارگرو جان فداییی بوده که حاضر شده چهار پایه شه دمش گرم بنده خدا رفته کوه تفریح کنه شهید شده:))))
آقای گوارا
۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۲
@میم میم
اینجا هم ولمون نمی کنی ؟! 😂

پاسخ :

:))
@آقای میم میم
ریحانه
۲۲ خرداد ۹۸ , ۲۰:۱۳
رامبد جوان کانادا رفته اونطور که من شنیدم. 
من با کار رامبد جوان موافقم. ادم میتونه عاشق ایران و مردم ایران باشه. برای ایران همه تلاشی بکنه. در عین حال واقع بین هم باشه. با پاسپورت ایرانی ادم هیچ کاری نمیتونه بکنه. یه سفارت بری ادم رو به غلط کردن میندازن از بس باید پول بدی و کارهای اداری فوق العاده اذیت کننده سفارت. به نظرم خیلی کار خوبی کرده.

من خودم آمریکا را ول کردم برکشتم ایران برای کشورم که دوست دارم درستش کنم. اما قطعا اگر شانسش را داشته باشم نمیخوام اینجا زایمان کنم تا فرزندم دو تابعیتی باشه و اذیت هایی که من شدم رو نداشته باشه.

پاسخ :

واییییی دلم چقد خندیدم
باور کن تو ذهنم کانادا بود ولی نمیدونم چرا وقتی نوشتم تبدیل شده به ایتالیا:)))
اینکه یه نفر از ایرانی بودنش ناراحت باشه و به خاطر یسری محدودیت ها بخواد بره خارج از کشور زندگی کنه یا ایرانو فقط به صورت تئوری دوست داره اما منافع خودش که بیاد وسط وقتی کشور بهش احتیاج داره بره  یه بحث هست که دوست داره اصن خوشش نمیاد خب این بااینکه خوب نیست اما بلاخره موضوع شخصیه...
اما وقتی یه نفر در رسانه ملی همش عرق ایرانی بودن داره همش ایران ایران میکنه و افتخار میکنه به ایرانی بودنش برای بچش این افتخارو نخواد یه جوریه خیلی تضاد حس میشه بین حرفاش و عملش ...
مث اون مسئولینی که هی میگن مرگ بر آمریکا و دعوت نیکنن ماهم بگیم ولی زن و بچشون اونجان و فقط آمریکا برای ملت مظلوم اَخه
قضیه شما فرق داره با رامبد 
پاسخ به نظر هلناز هم تکمیل کننده حرفامه
ریحانه
۲۲ خرداد ۹۸ , ۲۰:۱۷
به افایون و خانوم همکار میگفتی من چادرم رو پهن میکنم شما بتکونین. بعد گیلاسا رو بر میداشتی برا خودت.

اقا صدا خواننده زن که برا زن حرام نیست! مرد نباید گوش بده.
تو با خیال راحت گوش بده. شعرای هایده اغلب قشنگن. اتفاقا من عاشق اهنگ های قدیمیم. این حدیدا که دوبس دوبسشون زیاد شده را دوست ندارم.

پاسخ :

آره میشد فقط حیف که من وقتی میفهمم باید چیکار کنم که دیر شده:))))
الان که دیگه اون گیلاسای خوشرنگ آبدار گنده رو ازدست دادم:((((
منم دوپس دوپس دوست ندارم و حتی آهنگ مجاز بی محتوا...
کامنت پست قبلتم جواب دادما
لوسی می
۲۲ خرداد ۹۸ , ۲۳:۵۸
آقا ایتالیا بود یا کانادا؟ :))

و اینکه مقصد کجا بود که اموالشو غارت کردن آخه؟ ای بابا!

پاسخ :

خخخخ
کانادا به ریحانه هم گفتم تو ذهنم کانادا بود ولی اینکه چرا ایتالیا تایپ کردم جای بسی تعجب داره:))
مقصد یه جایی بود که زیر نظر مرکز مابود و باید پایش میکردیم
درختا مال همون مسئول اونجا بود
سوته دلان
۲۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۱۶
همه چیز به حرف قشنگه! تو عمل مهمه که درجا می‌زنیم!

پاسخ :

یعنی لجم میگیره لجم میگیره
خودمم زیاد حرف میزنم و عمل نمیکنم
از خودمم لجم میگیره
سبو ....
۲۳ خرداد ۹۸ , ۰۶:۴۷
یه بار یه آقایی که بهش میگفتن خاستگار باهاش حرف میزدم بحث موسیقی گوش دادن پیش اومد گفت عاشق صدای زنم گفتم وا صدای زن که برای شما اقایون حرومه گفت نه من که صدای همه زنی گوش نمیدم فقط سیمابینا گفتم این خواهرمون صداشون استثنا شده هیچی نگفت دیگه یه دونه خواننده زن میشناسم اونم یادگاری اون جلسست 
رامبد جوان اینا رو ول کن کیلو چندن اصن نباید به این جماعت اهمیت داد همون بهتر بذار اینا نباشند

پاسخ :

وااا عجب خاستگارایی داری خواهر:))
خو ردش نمیکردی تا با بقبه خواننده هام آشنا شی اطلاعات عمومیت بره بالا

آره ما محتاج اینا نیستیم که بمونن ولی گاهی آدم لجش میگیره
**هِلِناز **
۲۳ خرداد ۹۸ , ۰۹:۴۸
صدای خواننده ی زن از دلنشین ترین هاست برام :) 
پلواری چیههه؟؟؟؟ 
+خدایی مساله رامبدد خیلی شخصیه! دوست داره بچه اش هرجای دیگه ای ب دنیا بیاد ، دوست داره زن چهارم بگیره ؛ دوست داره مهاجرت کنه ، دوست داره طلاق بگیره :) همه اش یکیه 
جریان اینه یه عده میدونن ایران دیگه جای زندگی نیست ، نه میتونن برن ؛ نه امکانش رو دارن بچه ها رو بببرن ، نه عقل و هوش و نبوغ یکی مثل رامبد رو دارن که بتونه با نبوغش پول در بیاره ، سوختن :) گیر داادن بهش ... 
مهران مدیری؛ رامبد جوان ؛ انصافا از نابغه های تلویزیون ایرانن ! حداقل تونستن بعد ۴۰ سال یه برنامه به درد بخور برا ملت جور کنن...

هر انسان عاقلی وضعیت ایران رو بدونه و بتونه بچه اش رو از اینجا نجات بده حقیقتا ظلم کرده ! گناه کرده اصلا ! 
من خودم هرررگز مادر خودم رو نمیبخشم که میتونست من رو انگلیس به دنیا بیاره و نیاورد و پاشد اومد ایران 
هرگز نمیبخشم به خاطر این فرصتی که ازم گرفته شد 
و الان من باید عین خر بدوم که با بی ارزش ترین پاسپورت دنیا ، یه گوشه ی دیگه ای راهم بدن ، چرا ؟ چون این همه تلاش کردم به یه جایی رسیدم که هر جای دیکه ی دنیا بودم بعد این همه تلاش به ارامش رسیده بودم ، نه مثل الآن بدبخت و سرگشته ... 
بزرگترین خیانت رو همیشه خانواده ها در حق فرزنداشون میکنن با ندونم کاری ها و تصمیم گیری های از روی هوا و هوس و جو گیری 

پاسخ :

صدای زن با اون لطافتش معلومه قشنگ و دلنشینه
ولی هردلنشینی رو که نباید انجام داد...
غیبتم دل نشینه ....
پلواری یکم توضیحش سخته فقط اینو بدون گوسفندا رو برا اینکه چاق و چله شن پلوار میکنن:))
در رابطه با مسیله شخصی یکم برای ریحانه گفتم
اما بااین نوع فکری که داری عزت خودت رو میبری زیر سوال هویت و ایرانی بودنت رو ...وقتی فکر کنی بدبخت و سرگشته هستی و اینجا داری تلف میشی عملا کارخاصی نمیتونی برای کشورت بکنی و اگه همه اینجوری فکر کنند هبچ وقت یه کشور پیشرفت نمیکنه و هی درجا میزنه برو سرگذشت ژاپن و آلمان رو بخون ببین چه جوری شدن این...میگن زمانی که شیشه اومده زاپن شیشه نداشته مردم کشورش گفتن ما همونجور مثل قبل زندگی میکتیم تا خودمون بتونیم یه روزی شیشه بسازیم.در کشور اونها هیچ کس جنس خارجی نمیخره و نوعی ننگ محسوب میشه(برعکس اینجا که افتخاره)...
چیزایی که الان گفتی برطبق عقل معاش درسته و اصلا انسان همیشه به دنبال نفع بیشتره اما تا یه سری فداکاری ها و تلاش ها نباشه نبایدتوقع پیشرفت داشت
با غرزدن و ناراحت بودن از وضعیت فقط عمرت هدر میره
MIS _REIHANE
۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۱
میم میم گامبو هارا دوست داشته باشیم.ولی هیچوقت به یه گامبو نگو چشم کف پات یا مثلا خاک پاتم.چون جز تجزیه ی ملکولی چیزی ازت نمیمونه:دی هاااار هار هار.
گیلاس:" دوتا ادم تو خونه ما مریض شدن خلاصه عمل جراحی و اینا و وقتی میگن هر روزتان نوروز یعنی این.اینقدر کامپوت و اب میوه و اناناس و گیلاس و موز خوردیم.که رکورد سرانه ی سالانه ی اتیوپی رو زدیم:دی
میگم بی بی دقیقا این خانم همکارتون چیه؟میشه یه توضیح مختصر در حد یه پاراگراف بدی؟
مشالا اقای همکار:دی مفت باشه گیلاس باشه.
دقیقا قرار بود چیکار کنین اونجا؟

پاسخ :

:)))
@میم میم
اصلا معلوم نیست بیان بخونن...
یعنی بقیه مریض شن شما مستفیض شین اوج خوش شانسیه:)))
یعنی پستش چیه؟
یعنی داشت خودشو میکشت در کمترین زمان بیشترین گیلاس رو بخوره معلوم نیست چقدر باهسته قورت داره
قرار بود نظارت کنیم و یهسری چیزا تحویل بدیم هرکس بنا به وظیفه خودش
سعید بیگی
۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۳
سلام
زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه! مگر این که برای مردم الگو شده باشه. اون وقت اوضاع کمی فرق می کنه. این حضرات مشهورین هم حداقل برای یک سری جَوون حکم الگو را دارند و باید بیشتر مراقب کارهاشون باشند.
اما در بارۀ شعر و ترانه و ... من فکر می کنم اگر صدایی به آدم کمک کنه آروم بشه یا حالش بهتر بشه خوبه. اما اگر آدم رو به گناه بندازه یا حالش رو بد کنه، خوب به نظرم گوش نده بهتره!
باقی بقایتان! ولله الحمد!

پاسخ :

سلام علیک
بله حرف منم تقریبا همینه یکی نیست بگه شما که اعتقادی به حرفاتون ندارین چرا این حرفارو میزنید خب نگین ازین حرفا و برین هرکار میخواین بکنین به ما چه اصن...
بله درسته
توفیق رفیتان:)
**هِلِناز **
۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۹:۳۴
هر جای دنیا رو نگاه کنی باز مثل اینجا نبوده 
اوضاع ما خیلی خیلی خراب تر از اون چیزیه که میبینیم 
من هر روز دارم مردم از اقشار مختلف رو میبینم
خودم رو میبینم
و بهتر نمیشه که بدتر میشه
دلمم میسوزه 
احمقم احمق به تمام معنا که هزار چیز میبینم و دلم برای این ملت عقب افتاده ی فلک زده میسوزه و باز ادامه میدم 
من خودم به عنوان یه انسان حق این رو دارم از حداقل امکانات بهره داشته باشم 
اونم به عنوان ادمی که تمام زندگیش درس خونده 
بیگاری میده عین حمال !(نمیدونم از امار پزشکها و رزیدنت هایی که زیر این بیگاری مردن خبر داری یا نه ؟ ) 
مجانی ! 
رک بگم 
بابام نبود ، من الان گوشه خیابون داشتم برای نون شبم گدایی میکردم ! 
تا ۵ سال دیگه هم همینم ! 
دستم تو جیب بابامع و امکان عملا زیستن ندارم ! حتی نمیتونم خرج ماهانه ی روزی یه تیکه نون و پنیرم رو بدم ... 
از یک کارگر کمترم ! 
مملکتی ک قصد داره پیشرفت کنه ، باید بفهمه به کی بیشتر بها بده به کی کمتر بها بده ! 

اما مملکت ما نفهمیده :) 
برعکس عمل میکنه ! 
اطلاعات غلط میده ! 
مردم رو طلبکار ما کرده ! 
و روز ب روز داره بدتر هم میکنه ...
رک باشم ، من هرگز فرزندم رو در این خاک کثیف بزرگ نمیکنم ! حتی شده تابعیتم رو عوض کنم ، قید ایرانی بودنمم میزنم بخواد به همین منوال پیش بره :) نمیذارم بچه ام تو این وضع به دنیا بیاد ! شده میفرستمش اونور خودم میمونم همینجا ، ازص دل میکنم که اون بفهمه سعادت یعنی چی... 
اما فعلا که خودمون خر شدیم موندیم :))) 

پاسخ :

یکم گذشته کشورهای پیشرفته رو کنکاش کنی میبینی که مردم کشورش چقدر فداکاری کردن چقدر عرق ملی داشتن چقدر خون دل خوردن که کشورشون حالا شده ژاپن،آلمان،کره،چین...
وقتی شمای نوعی اینجور تفکر و نگاهی به کشورت داری نباید انتظار پیشرفتم داشته باشی وقتی خودت هیچ تلاشی نمیکنی ازبقیه هم نباید انتظار داشته باشی
اگر ملت کشور رو عقب مونده خطاب میکنی خودت رو جدای ازین ملت میبینی آیا؟؟
اصلا به دین و اسلامم کاری نداریم اونایی که اخیرا جو ضد دینی راه انداختن و خودشون رو از نسل کورش کبیر میدونن اونا حداقل به ایران و ایرانی خیر سرشون افتخار میکنن(که البته اونا هم پای منافعشون برسه نه ایران میشناسن نه ایرانی)
اما شما در حقیقت داری بااین ادبیات به خودت توهین میکنی!
خاک کثیف؟؟؟حتی ضد دین ترین آدم ها کشورشون رو دوست دارن که تو ایران خودمون هم انقدر هستن که کورش شده پیامبرشون(از نزدیک میشناسم)
من خارج زندگی نکردم اما استادی داشتم که ده سال خارج از کشور بودن میگفت برای یه سرماخوردگی ساده به اندازه حقوق یه ماهت باید هزینه کنی...
قشر فقیر اصلا نباید مریض شن...
ایران مشکلات و کمبود هاش خییییییلی زیاد هستند منم دارم تاوان میدم اما کشورهای دیگه هم اون مدینه فاضله ای نیستن که فکر میکنی
من قید هویت و دینم رو به خاطر مادیات و زندگی راحت در این دنیا نمیزنم حتی اگه شرایطش پیش بیاد و برم خارج زندگی کنم چون هدفم فرق میکنه...
عاقا یه سوال یعنی پزشک تا وقتی نره طرح و مشعول به کار بشه تو کارآموزی و بیمارستان بهش هیچ حقوقی نمیدن؟؟؟
کمترین پولی که به پزشک طرحی میدن فک کنم ۱۰ میلیونه
MIS _REIHANE
۲۳ خرداد ۹۸ , ۲۲:۵۸
اره احتمالن نمیخونن.خداروشکر که اینجا نمیشه تگ کردن کسی رو.اینم از  خوبی های دیگه ی بیان در قرن بیست و یک و در همجواری اینترنت نسل پنج:دی  تو پویش ها باید اینم بگن.
والا اونا که خیلی بهشون خوش میگذشت.قشنگ رو سر همه حلوا حلوا شده بودن:دی  اینقد که وسوسه شدم مریض شم عکس العملا رو ببینم.
نه شغل خانم همکارو نمیگم.خودشو میگم:دی کنجکاو شدم بیینم دقیقا چجوریه

پاسخ :

ههههه:)))
آره والا وقتی آدم مریض میشه خیلی حال میده وبیشتر وقتا الکی آی و اوی میکنه برا ناز بیشتر:)
دقیقا یک عدد دیوونه مث منه با این تفاوت که با برادران دینی حشر و نشر خاصی داره و تا وقتش خالی میشه راننده یا یکی از همکارارو صدا میکنه برا پینگ پنگ
کماندو هم تشریف داره...
**هِلِناز **
۲۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۱
خب من زندگی کردم خارج از ایران ۴ سال پیاپی تو نوجوونیم و نزدیک ۴ سال منقطع و کاملا بهت میگم این خبرا نیست عزیزم که n تومن بدی برای سرماخوردگی  ... مگر اینکه دریافتیت به ریال باشه بخوای با دلار خرج کنی وگرنه اگر کاری داشته باشی اونجا اینجوری مشکل نداری ! 
اونجا هم مث ایران نیست سیستمش که شما دفترچه ات رو بندازی جیبت تا گلوت درد گرفت پاشی بری پیش متخصص عفونی و داخلی ... میری پیش gp ... 
برای همینه ایران تخصص محور شده ، عملا پزشک عمومی راه نجاتش در گرفتن تخصصه ، وگرنه محکوم به فناست ... دیگه برای تربیت عمومی هام در نتیجه اونقدر انرژی نمیذارن طبعا ، میگن اینا میرن تخصص میخونن دیگه...
فعلا ما هیچ دریافتی نداریم ، بعضی دانشگاه ها حدود ۸۰۰ تومن ماهیانه میدن به اینترن ها ! ۸۰۰ تومن میشه بگی دقیقا باهاش میشه چه کار کرد ؟ 
حالا ما اونم نمیگیریم... 
مشکل اینه که اشتباه به عرضت رسوندن برای حقوق طرح :)) 
یه چیزهای فضایی من میشنوم از مردم عامی از حقوق طرح ک مخم سوت میکشه ... 
شوهر دوست من رفت منطقه ۳/۵ (محروم ترین منطقه) یه جا وسط بیابون، بیتوته ی کامل ! یعنی کل ۱۴ ماه طرحش رو  شبانه روزی تو مرکز بود ؛ یه روز رفتیم بازدید تو بقالی روستا گوجه خیارم پیدا نمیشد بخری ! فقط نون بود و دوغ :)) در این حد محروم و داغون ... 
آب و هوا افتضاح ، آب شرب افتضاح ، بهداشت افتضاح ! فااجعه ! 
حقوقش اسما ماهی ۹ بود ؛ رسما ۷ تا ۸ تومن ، اونم الان بعد از ۶ ماه تموم شدن طرحش هنوز ۴۰ ملیون بهش بدهکارن و طی اون ۱۳ ماه فقط پایه رو بهش دادن یه چیزی حدود ۴۰ تومن ! 
جاهایی که به چشمتون ندیدین اینجوری حقوق میدن ... 
سرتون رو بزنن عمرا پا اونجاها برای مدت های طولانی نمیذارین که بچه های ما میرن بیتوته میشن اونم با همچین پولی ... 
بقیه جاها که مناطق خوبی باشن خیلییییی بدن ، ۲ تا ۴ تومن اونم با همین تاخیر پرداخت :) مراکز شهری و درمانگاهم نهااایت عمومی ۲ تا ۳ تومن دربیاره غیر طرحش... 
بعد حساب کن اون موقع دلار بوده ۳ تومن ؛ الان ۱۴ تومن ، بیان ۴۰ تومنم بدن به این اقا عملا ارزشی نداره ... ارزش ریال کاملا از بین رفته ! با اون پول هیچ کاری نمیتونه بکنه !
 الان ۶ ماهه در به در دنبال کاره ، کارم نیست ! چون دارن میدن به طرحی ها و تعهدی ها که هم پولشون رو ندن هم اونا مجبور باشن اون مدت مقررر رو اونجا بمونن... 
قراردادی نمیگیرن چون اگه پول ندن یا هرچی راحت قرارداد رو طرف لغو میکنه میره ، عملا دنبال بیگاری کشیدنن...‌
الان من طرح نمیرم ، میخوام برم تخصص بخونم ، به مجرد تو دوره تخصص ماهی ۱.۵ تومن میدن... 
من خونه اجاره باید بکنم ، پول اب و برق بدم ، خورد و خوراک دارم ، رفت و آمد دارم ! در بدترین جا هم بخوام زندگی کنم و کمترین خرج رو کنم بازم نمیشه ! 
من یعنی به عنوان یک پزشک که دارم تو بیمارستان خر حمالی میکنم بهم ۱.۵ میدن که عملا کاری به جز هزینه رفت و آمدت و احتمالا ی کیک و نوشابه نمیشه باهاش کرد ! 
خبرم نداری داشته باش که الان متخصص هامون دو ساله کارانه دریافت نکردن 
پرستارها ...
سیستم عملا از بین رفته اس ...
بعد تو از این جامعه چه انتظاری داری ؟؟؟ 
:)) 
همین رشته رو من برم استرالیا ، اونجا دریافتیم اونقدر زیاده که کلی هم بر میدارم میارم ایران میخورم :)) 
 پزشکیمون که این شده ، دیگه باقی رشته هامون عملا به فنا رفتن ... 
این همه خوندن لیسانس و فوق لیسانس و دکترا ...

پاسخ :

این استادمون دبی بودن میگفت دبی اینجوریه بقیه کشورارو نمیدونم.
اره واقعا دکتر های عمومی رو اونجور که باید دکتر نمیکنن( البته به خودشونم بستگی داره هردوجورشو دیدم)
دکتر عمومی میشناسم با سابقه تا میری پیشش میگی آخ دگزا مینویسه کرور کرور هدفشم تسکینه درده فقط اصلانم به استخونای اون بیچاره فکر نمیکنه.
البته دکتر عمومی ام دیدم که تشخیص هاش از صدتا متخصص بهتره...
این چیزایی که برا حقوق پزشکا گفتی برام عجیبه
چون همین درمانگاه نزدیک خونمون دکترش ۱۰ تومن میگیره خودش گفته و فکر کنم طرحیه شایدم قراردادیه!!
از خراب بودن اوضاع که باخبرم الان که من طرحمو میرم همه تعجب کردن که چطور میرم چون دوستام و بعضیا که تو طرح و لایحه دیدم میگفتن ما یه ساله تو نوبتیم انقد فارغ التحصیل و دانشجو هست که میخوان طرحو کنسل کنن و خیلی سخت میگیرن در بکارگیری نیرو...
فک کن به من بعد دوهفته زنگ زدن که بیا برو سرکار!!!!!
مهم اینه که از رشتت از علاقه ات لذت ببری درسته که یکم شعاریه ولی وقتی تو بطن زندگی پولدارا میری میبینی اونقدام خوشبخت نیستن
خوشبختی به تفکر ماست و لذت ما از زندگی...
من یه عمو دارم تو پول غلط میزنن اما انقدر به خودشون سخت گرفتن و همچنان سخت میگیرن وضع زندگیشونم انقد داغونه که آدم میگه اون همه پولو چیکار میکنن؟
باز کسیو میشناسم با شوهر بیکار و ۴۰۰ تومن درآمد خودش و یارانه اش جوری زندکی میکنه که ادم بهش حسودی میشه

**هِلِناز **
۲۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۲
من الان اگر نمیرم دو دلیل دارم 
یکی خانواده امن که شرایطی ندارن ک بتونم تنهاشون بذارم الان ... 
یکی اون کورسوی امید لعنتی ای که ته دل هممون میگه بمون درستش میکنی 
بمون گور بابای پول 
گور بابای عزت نفست 
گور بابای جوونی و سلامتیت 
شااید درستش کردین... 
+خلاصه که دلم پر بوده و هست ... به هرکسیم که از ایران میره یا بچه اش رو میبره حق میدم ...
سعادت و بهتر زندگی کردن حق تک تک ما انسان هاست ... 

پاسخ :

خلاصه شرایط خانواده جور شد برو:)
که هم اینجا تلف نشی هم بعدش سرملت عقب افتاده منت نذاری
شوخی کردم ناراحت نشی ها 
+عزیزم بهت حق میدم دل منم پره خیلیم پره و انتقاد زیاد دارم اما فکر و هدفم باهت متفاوته
**هِلِناز **
۲۴ خرداد ۹۸ , ۰۹:۱۵
جور شه میرم :) 
منت که نمیذارم ولی از ته دلم باور دارم عقب افتاده ایم  و این رو با چشم خودم هر روز دارم میبینم ... 
+ موفق باشی :) ماچ 

پاسخ :

نخیرم عقب افتاده نیستیم حتی به فرض محال اگه باشیم این نوع ادبیات کاری پیش نمیبره و گفتنش بی فایده اس باید اعتماد به نفس داشت:)
+ممنون عزیزم همچنین😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan