اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

از برای دخترم

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر روزی دختر داشته باشم برایش از ام ابیها سلام الله علیها میگویم تا بداند مهربان ترین خلق خدا چقدر فاطمه اش را، دخترش رادوست داشت چقدر وجود ریحانه ای مثل فاطمه برایش ارزشمند بود، تا به وجود خودش افتخار کند تا ارزش وجودیش را بداند تا ریحانه بودن جنسیتش باعث افتخارش باشد...

برایش از قصه مرد نابینا و حضرت مادر میگویم تا معنی حیا را بفهمد تا برای خودنمایی دست به هرکاری نزند تا عزتمند بار بیاید...

 برایش قصه زینب سلام الله علیها را میگویم تا بداند اگر روزی من نبودم پدرش نبود برادرانش نبودند نشکند صبور باشد و با دل دریایی اش مرهمی باشد برای همه...

براش از بی بی جانی  میگویم که نور یک جوان جذبش کرد نه چیز دیگری کسی که به خاطر عشق الهیش از ثروتش گذشت سالها در شعب ابیطالب در کنار مردی ایستاد که سرمایه اش روح بلند و بزرگوارش بود

برایش از آسیه میگویم که اگر همسری غیر مومن داشت بداندباز هم میتواند تنهایی صعود کند پرواز کند و لزوما نیاز به همراه نیست

برایش از مادر وهب میگویم مادری که وقتی سر پسرش را برایش آوردند بی درنگ پرتات کرد به سمت دشمن و گفت من هدیه ای که برای حسین(ع) بدهم پس نمیگیرم

برایش از ام البنین سلام الله علیها میگویم که با روح بلندش،شجاعت بینظیرش فرزندی را در دامنش پرورش داد  که ابوالفضل  شود که فدایی امام زمانش شود

برایش از نرجس خاتون میگویم دختری که نازپروده بود دختری که شاهزاده بود اما حضرت فاطمه در خواب او را برای پسرش امام حسن عسکری خواستگاری کرد و از سرزمین خودش دل کند و  مادر صاحب الزمان گشت...

براش از فاطمه ای میگویم که معصومه بود ... که زن بود ولی عالمه بود شخصیت عظیمی که بزرگترین مردهای اسلام در برابرش سر تعظیم فرود می آورند

« رَبِّ هَبْ لی مِنَ الصَّالِحینَ »

                          


۲۲:۵۰
اقلیما ...
۱۹ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۶
به به!دلم دختر خواست که⁦^_^⁩

پاسخ :

^_^
ان شاالله روزیمون:))
لوسی می
۱۹ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۸
کامنتم در نهایت ضدحال کاملا برعکس کامنت اقلیما. :(
با عرض پوزش.

این دخترِ فدابانو نیست؟ :) بگ بگ امیکا؟

پاسخ :

نه خواهش میکنم هر چه زدوست رسد نیکوست:)
فقط متوجه ضد حالت نشدم:))
سبو ....
۲۰ خرداد ۹۸ , ۰۰:۴۴
خیلی دلم پره دختر چقدر مظلومه 

پاسخ :

 من خودم یکی ازون مظلومام:(
جفاها بهم شده
گوارا ...
۲۰ خرداد ۹۸ , ۰۰:۴۶
تا حالا دقت نکرده بودم که امام علی و حضرت زهرا توی شعب مزدوج بودن .

پاسخ :

فکر نکنم چون حضرت زهرا موقع وصال بی مادر بودند اونطور که من شنیدم و حضرت خدیجه در شعب ابیطالب بودند و همونجا رحلت فرمودند
منظورم از بی بی جان در متن حضرت خدیجه سلام الله علیها بود 
مردی بنام شقایق ...
۲۰ خرداد ۹۸ , ۰۸:۳۶
سلام

خیلی هم عالی

ان شاالله خدا دخترای خوب و صالح و سالم بهتون بده که حسابی براشون ازین حرفا بزنید...

پاسخ :

سلام علیکم
:))
خیلی ممنون ان شاالله خدا هم به شما دخترا و پسرای صالح و سالم بیشتری عنایت فرماید(تا سقف ۱۰ تا خوبه؟)^_^
گوارا ...
۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۰:۳۶
آهااااان ... 
تا می گید بی بی نا خوداگاه یاد فاطمه ی زهرا می افته آدم :)
انشاالله به ززززودی دختر دار بشین :)

پاسخ :

بی بی ها زیادن
ولی بی بی جانمون یه عشق دیگه ان:))
هم دختر دار هم پسردار^_^از هردوتا میخوام 
مردی بنام شقایق ...
۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۴
چه خبر خواهر؟!

میخواین حسابی درب و داغون بشیم؟!!!

همین سه تا پیرمون کردن :)))))

پاسخ :

الان شما تو این سن(نمیدونم چند سال فقط حدس میزنم)سه تا بچه دارین 
همینجوری پیش برید مرز ده تا رو هم به فضل خدا رد میکنید؟؟؟:)))))))))
مردی بنام شقایق ...
۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۹
یه رفیق داشتم دوران دانشجویی خیلی عاشق بچه ها بود

هرجا هم خاستگاری میرفت میگفت مینیمم 7 تا بچه میخوام

این بنده خدا چند سال بعد از ازدواجش خدا بهش بچه داد اونم سه قلو دختر!!!

همشون هم ناز و سفید و خوشگل ازینا که تو پوسترا عکساشون هست


روزی که رفتم دیدنش بچه هاش چاردست و پا میرفتن تو خونه

ینی بیچاره مونده بود کدومشونو بگیره

بش گفتم فلانی تو که آرزو داشتی خیلی بچه داشته باشی الان چه ارزویی داری؟

گفت الان فقط آرزو دارم جهاز اینارو جور کنم اینارو رد کنم برن :)))))


الان منم همینجوری ام ^_^

پاسخ :

منکه میدونم دارین شوخی میکنین
دور نیست ۶ نفره شدنتون ان شاالله ^__^


یعنی خدا به منم سه قلو خواهد داد؟:)
یا زهرا
۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۷:۵۴
اتفاقا شبای قدر نشسته بودم کنار یه مادر و دختر،دختره حدودا 3 یا 4 سالش بود.بعد وقتی روضه میخوندن هی به مامانش میگف چرا گریه میکنی گریه نکن چرا همه ناراحتن خخخ!
بعد مامانش میگف نه این گریه خوبه اشکال نداره و از امام حسین براش میگفت ینی من ضعف کرده بودم برا این بچه هه آخییییی:)

پاسخ :

ای جاااااانم ^_^
من اگه بودم میخوردمش که:)))
دختر است دیگر مظهر لطافت پروردگار...ریحانه ی خلقت
بسه تعریف از خودمون یا بیشتر توضیح بدم؟:)))
یا زهرا
۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۳
بله بله...اصن من عاشقه این حدیثای پیامبرم درمورد دخترا اصن آدم عشق میکنه...:)
#نه_به_خودشیفتگی
خخخخخخ!!

پاسخ :

انقد که اسلام مارو تحویل میگیره هیچ جا تحویلمون نمیگیرن:)) والااا
ههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan