اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حالتوخوب کن(مخصوص خانوم ها)

بسم الله الرحمن الرحیم

حالم گرفته بود شاید به خاطر تگرگ و خسارات بی شمارش به کشاورزا شاید به خاطر روزهای پایانی ماه عزیز شاید به خاطر بندهایی که هنوز در این ماه نتونستم خودم رو ازشون نجات بدم شاید به خاطر نگرانی هایی که دارم شاید بخاطر گذر عمر مثل برق ...

نمیدونم نمیدونم بلاخره الان دلم گرفته و باید با مسکنی هرچند موقتی حالم رو خوب کنم تا دوباره با انرژی به رمضان برگردم و روزهای پایانی این ماه رو به بطالت نگذرونم

که تقریبا غیر قابل جبران هست.

به قرآن دوست داشتنیم نگاه میکنم جلدصورتیش خراب شده

جرقه ای در ذهنم ایجاد میشه و میرم بساطمو میارم برای پوشیدن لباسی گل گلی به تن قرآنم

قبل از عملیات

                       

بعد از عملیات

                      

خدایا شکرت:))


+عزیزی که مخالف زدی دمت گرم کلی خندیدم.آخه مخالف چی هستی؟؟جلد کردن قرآن یا حال خوب؟:)))

۱۴:۱۹
سبو ....
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۹
از خیاطی بدم میاد ولی حسودیم میشه به اونا که خیاطی بلدند 

پاسخ :

عزیزم:))
منم زود اعصابم بهم میریزه تو خیاطی ولی در راستای همون حسودی به زور میدوزم و تحمل میکنم
اقلیما ...
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۲
چه حس خوبی داشت پستت:)

پاسخ :

:)) الحمدلله
موتوشکرم عزیزم به حس های خوب پست های تو که نمیرسه
آلاء ..
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۵
چه خوشگل
با چسب چوب چسبوندی ایا

پاسخ :

چشای شما خوشگله بالام جان
آری:)
ریحانه
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۶
به به. چه عالی. چسب چوب و پارچه؟ دمت گرم. پارچت هم خیلی خشگله.

پاسخ :

مث گل قالی
یِس...
ممنونم
چشای شما نیز خوشمله عزیزم...
raha banoo
۱۰ خرداد ۹۸ , ۲۳:۳۷
منم از این جلدااااا:((((
چرا همش میخوای دلمو بسوزونی؟  :دی
حراقل آموزش کامل میدادی؟
پارچشو ار کجا بیارم آخه؟؟؟:((((((

پاسخ :

خو کاری نداره که:)
یک عدد کتاب یا سررسید یاهرچی+پارچه با طرح دلخواه+چسب(چوب یا هرچی)
این مدل پارچه ها تو همه پارچه فروشی ها هست عزیزم شما یه سر بزن پیدا میکنی
بهرحال اگه نزدیکم بودی کلی برات درست میکردم:))
عرفان ...
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۰:۴۱
چه منظم

پاسخ :

کو؟
یک دختر شیعه
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۴:۲۶
چه با سلیقه:)

پاسخ :

چه هندونه های شیرینی:))
محمد برزین
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۸:۴۵
خیلی قشنگ شده .
یکی از اساتیدمون می فرمودند هر وقت چنین حالاتی داشتید بهتر است روضه بگیرید. 

پاسخ :

خیلی ممنون...
یکی از توصیه های آیت الله قاضی بود فکر میکنم هرروز روضه سیدالشهدا...
کل یوم عاشورا...
مـارﮮ :)
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۹:۲۴
چقد جلدش قشنگه،کلی خوشم اومد :)

پاسخ :

موتوشکروم خودتون قشنگ میبینید:)
قابل شما رو نداره...
یا زهرا
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۱:۳۳
وای چقدر خشگل شده :)))
منم پارچه گل گلی دارم باید برم باهاش یه همچین عملیاتی راه بندازم

پاسخ :

:)))
نظر لطفته عزیزم
آره برو با گل گلی کردن اطرافت حالتو خوب تر کن
هنر عجب حال آدم رو خوب میکنه:)
میم میم
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۰
سلام چون "مخالف" باعث شد بخندی، منم سعی کردم به خنده‌ات بی افزایم. :D
آفرین به صحافیِ گُل‌مَنگُلی

پاسخ :

سلام علیک
ههههه ممنون که موجبات خنده و شادی ماروفراهم میکنید فقط این آخرین باری هست که به مخالف میخندما هی هربای نیاین مخالف بزنین
موتوشکرم هنرمندی بودم برا خودم
میم میم
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۷
برداشتم:))

پاسخ :

راضی به زحمتتون نبودیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan