اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حالت تهوع+میاید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

درحال حالت تهوع عمیقی هستم

الان تو یه تاکسی بین شهریم ...

موسیقی لهب و لعب گذاشته به چه فجاعتی!قبل ازاینکه از خونه بیام بیرون حواسم بود هندفری رو برای این جور مواقع بردارم اما جاش گذاشتم :((

والان موندم وسط زمین و آسمون :(((((

خدایا خداوندگارا....

+میاید امشب همه دعا ها و حوائجمون رو بذاریم کنار؟ هیچی هیچی از خدا نخوایم به جز دعای فرج باور کنیم در مشکلاتمون هم فرج حاصل میشه

اللهم بفاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها عجل لولیک الفرج

+همین الان تو مسجد رفیق گوگولی مگولی چند دقیقه ایم.عجب چادر چاقچوریم کرده:))

                   

۱۲:۱۵
عرفان ...
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۳۰
حالا اهنگش چی بود؟ ☻

پاسخ :

ازون آهنگای خز قرن بوق
حواسمو پرت میکردم نفهمم چی میخونه
سوره کوثر
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۳۳
یک صحبت کوتاه با راننده و اظهار اذیت بودنتون از موسیقی. توکل به خدا مفید خواهد بود.

پاسخ :

میدونید وسط راه آهنگو راه انداخت 
گفتم اگر ازون بی اعصابا باشه و وسط راه پیادم کنه چیکار کنم؟
همین دودقه پیش پیاده شدم جالب بود ازم پول نگرفت هرکار کردم نمدونم چرا!
**هِلِناز **
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۴۵
اخ ک من عاشق این لهو و لعبیای قدیمیم :)) 
حالا باز پول نگرفته بنده خدا دیگه 

پاسخ :

از دست تو
ینی حالم داشت بهم میخورد:((
آره تعجب کردم هرچی گفتم بفرمایید میگفت نه نمیخوام !!!
آقای بیدل
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۶
الان دقیقا تو تاکسی هستید یا مسجد ؟! :)

پاسخ :

الان دقیقا خونه ام:)
پستو تو تاکسی نوشتم بعد رفتم مسجد قسمت آخرو تو مسجد بعدا اضافه کردم:)
yasna sadat
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۲
نمیدونم چرا یادم به اون تاکسی هاییی افتاد که درش پر از  عکس بازیگرا و زنای هندی بود!:))

عزیزم نااازی:


پاسخ :

من به عمرم همچین تاکسی هایی ندیدم:))
تو کامیون و نیسان و اینا دیدم ولی تو تاکسی نه

:))
عرفان ...
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۹
کاشکی من جای شما بودم؛ هر چی میخواست آهنگ میذاشت ولی پول نمیگرفت ☻ 

پاسخ :

:))
من حاضر بودم دوبرابر پول بدم اینجور آهنگای ناجوری نشنوم اونم مصادف با شب و قدر 
ریحانه
۰۷ خرداد ۹۸ , ۲۰:۰۴
لهو و لعب؟ :))) ای خدا

منم موسیقی قدیمیا رو دوست دارم. اصلا تاکسی و اتوبوس رو برا این سوار میشم که از این اهنگ های قدیمی میزارن.

پاسخ :

بلی لهو و لعب
آهنگ قدیمی داریم تا آهنگ قدیمی
اهنگی که چرت و پرت بگه و حرفای ناجور بزنه حالم بهم میخوره
خو چرا سوار اتوبوس و تاکسی شی دان کن !
بخوام پست دمز دار بنویسم دراین رابطه چجوری باید بهت رمز بدم؟:)
ریحانه
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۶
رمزش رو من میگم چی بزار. بعد تو به بقیه اطلاع بده :)) یک عدد خواننده پررو

پاسخ :

عصن به تو رمز نمیدم:)
سالار
۰۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۲
سلام.
خب،اگه می خواستی راننده رو از پخش موسیقی منصرف کنی، از چه جمله ای استفاده می کردی؟


+ یه سوال: آیا به نظرت با فرج همه مشکلات حل میشه؟ مگه ناکثین و مارقین و قاسطین؛ توفیق دیدار چهره نورانی امام علی (ع) را نداشتند؟ مگه گوششان به کلام الهی امام علی(ع) عادت نداشت؟ خب، پس چرا به این نام لقب گرفتند و سرنوشت شومی پیدا کردند؟ فرج مولا اگه با درک،پذیرش و عاملیت(= شیعه گری) توام نشه؛ چه بسا سنگین و سهمگین تموم بشه

پاسخ :

سلام علیک
میشه لطفا قطعش کنید دارم اذیت میشم

+اینکه میگیم فرج منظورمون این نیست وقتی حضرت بیان به طور معجزه آسا همه بدی ها ازبین میره همه ظالم ها ازبین میرن و ماهم راحت میشینیم و تماشا میکنیم
وقتی میگیم فرج یعنی خداوند لیاقت حضور منجی رو در این زمان به مابده یعنی اونقدر توانمند شده باشیم که وقتی حضرت میان بتونیم کاری کنیم یعنی خدایا ما تقوا پیشه میکنیم مستقل میشیم آدم میشیم آقامونو برسون
وقتی حضرت بیان خود انسان ها هستند که کا رو پیش میبرند بله نمیشه منکر امداد های غیبی شد ولی بیشتر توانمنذی انسان های توانا وایمان انسان های باایمان نمود داره تا معجزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan