اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

در پرده دل خیالِ تو رقص کند

بسم رب محی الاموات 
 شنیدم وارد مسجد شدید دیدید ابن ملجم(لعنت الله علیه) دمر خوابیده بیدارش کردید که نماز بخواند
بابایی دخترت هم خواب است  یک خواب عمیق خوابی از جنس غفلت...
باور نمیکنم بیدارم نکنید باور نمیکنم دریای بیکران مهربانی شما شامل حالم نشود
باور نمیکنم رهایم کنید چه کسی دلسوز تر از پدر برای دختر؟؟
بابا علی جانم
+فهمیدم شماره اسمم به ابجد برابری میکند با اسم محی الاموات  زنده کننده مردگان.من هم خوش خوشانم شده و به فال نیک میگیرم انگار میخواهی زنده ام کنی همان حیاتی که در قرآن وعده داده ای فلنحیینه حیات طیبه...به دریای فضلت نگاه میکنم و کم نمیخواهم و میدانم تو هم به کوچکیم نگاه نمیکنی. اینکه ابو حمزه را باز کنم و این فراز بیاید واحییته حیات طیبه فی ادوم السرور...
اینها برای دلم نشانی است من میخواهم، میخواهم آنچه را که به دردانه های درگاهت میدهی مرا هم در آن کوشه کنار ها جایی هست... لطفا...
+کلید قلبت در مشتم بود و هرگاه دست به سوی آسمان میبردم میدانستم بابای مادری ام بیشتر حواسش هست

                       

+یعقوب وار وا اسفاها همی‌زنم
 دیدار خوب یوسف کنعانم آرزوست
 والله که شهر بی تو مرا حبس می‌شود
 آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست
 صاحب دلم کاش این رمضانِ آخر بی تو باشد
+میگویند اگر نمیتوانی کربلا روی روبه قبله بایست و به ارباب سلام بده
میایید هر روز(شب)در یک وقت معین همگی به اربابمان کشتی نجاتمان سلام دهیم ؟؟؟مثلا ساعت ۲۲
سلام دسته جمعی بیشتر کیف میدهد ها
حسینی ها بسم الله...



۰۴:۳۱
آقای بیدل
۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۱:۴۳
شاید این بهترین نگاهی بود که میشد به محیی الاموات داشت . 
خدایا ، خوابم ، خوابی که تا سر حدِ مرگ پیش رفته است ، و احتیاج دارم که بیدارم کنی از این خواب غفلت ، و ای کاش با نوازش مهربانانه ات بیدار شوم و نیازی به بلا نباشد ...

پاسخ :

یا محی الاموات
یا محی الموات
ذکر و ورد زبونم شده
زنده ای هستم که مرده است
فاطمه فاطمی
۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۳
منم هستم:)
ساعت ۲۲ قرار عاشقی...
سلام به ارباب بی کفن

پاسخ :

:)
پس باهت زائر ارباب میشیم ساعت ۲۲
یا زهرا
۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۵
منم هسم:)

پاسخ :

:)
سلام زائر ارباب
وعده ما هر شب ساعت ۲۲:)
سعید بیگی
۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۳
سلام و سپاس از این احساس خوبی که با این متن به من دادید. کاش کمی فونتش رو درشت تر می کردید. به زحمت خوندم. آخه چشمم ضعیفه! ممنون و التماس دعا!

پاسخ :

سلام علیک
روزی خودتون بوده
چشم درشت میکنیم
محتاح دعاییم همچنین
سوره کوثر
۰۴ خرداد ۹۸ , ۱۶:۴۷
سلام
عجب حسن حادثه ای. 

ان‌شاءالله بیدار بشید. ما رو هم بیدار کنید.
این قافله عمر، عجب می‌گذرد ...

پاسخ :

سلام علیک
بله عجب خدایی:))
ان شاالله...
ان شاالله شما بیدار هستید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan