اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

اصفهونیا+یک خبر

بسم الله الرحمن الرحیم

کربلا رفته بودم انگار اصفهان رفته بودم هر جامیرفتم یه اصفهانی کنارم بود

قم رفته بودم انگار اصفهان رفته بودم(قربون چسبات برم:)

اما تو مشهد خیلی ندیدمتون

اینجا هم که همش اصفهانی فک کنم ۹۹ درصد بیانی ها اصفهانی ان

آقا چه خبرتونه؟؟؟

چرا همه جا هستید اصفهانی اینجا اصفهانی آنجا اصفهانی همه جا

+ازاونجایی که من خیلی خوشم میاد جملات خبری بگم و شما مجازی اما واقعی هستید.عرضم به حضورتون که هفته پیش بعد از کلی مقاومت(من نمیرم سرکارو من باید کارای مهم تری بکنمو)همینجوری رفتم سایت و ثبت نام کردم برا طرح امروز یکی زنگ زد و از خواب ناز بیدارم کرد و خیلی مودبانه گفت خانوم ... برای طرح در فلان جا انتخاب شدید.(من تو حالت خواب و بیداری با خودم گفتم ها؟میگن بعداز ۷یا ۸ماه جواب طرح میاد من هنو هفته پیش...)

که گفت باید تشریف بیارید حضوری...

حالا شاید رفتم به امید خدا...

فرداس که سرم شلوغ شه و پولدارم بشم دیگه نتونم بیام اینجا:))

لطفا دعا

۱۱:۴۱
yasna sadat
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۴۵
:)))

اتفاقا من زیاد اینجا اصفونی نمیبینم تو بیان.

بالاخره باید همه از وجودمان مفیوض بشن:دی

پاسخ :

عه ینی تو هم اصفهانی هستی؟:))
خداوندگارا...
فک کنم خدا بیانو واس شماها آفریده ماهم این وسط به عنوان نخودی اومدیم اینجا والا...
بله چه مفیوضیاتی از شماها کسب کردیم خدا حفظتون کنه:)
میم میم
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۴۸
در ایران هر انسانی به محض استخدام شدن، "دقیقا" به میزان 90 درصد درآمدش، هزینه داره. 10 درصد دیگه ش هم مالیات کسر میکنن. اگر فکر میکنی پول دار میشی، باید بگم که سخت در اشتباهی. 

پاسخ :

ینی میگین من ۴ درصدی نمیشم؟؟؟
ینی همین اول انقدر قاطع باید میزدید تو برجک ما؟؟؟

آقای بیدل
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۵۰
موفق باشید

پاسخ :

سپاسگزارم
اقلیما ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۰۴
از قدیم گفتن اصفهان نصف جهانه
اونوقت انتظار داری هرجا میری اصفهانی نباشه؟
اصن میگن دنیا اول فقط اصفهان بوده بعد دست و پا در آورده:))))

پاسخ :

بهلههههههه
برمنکرش لعنت:))
یه سخنرانی از کافی گوش میدادم از مردم اصفهان تعریف میکرد میگفت مردم اصفهان زمان حضرت ابراهیم هیزم جمع نکردن(گویا  نمرود به همه جا دستور داده بوده هیزم بیارین)
اقلیما ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۱۲
آره
بعدم حضرت ابراهیم در حق اصفهانی ها دعا کردند که گرفتار سیل و زلزله نشن
و خداروشکر تا به اکنون اصفهان نه سیل تجربه کرده و نه زلزله
البته خود اصفهان منظورمه ها ،شهرستان هاش رو نمیدونم

پاسخ :

خدا بگم چیکارتون نکنه که اینقده خوش شانسین:)))


اقلیما ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۲۶
آره خواهر
اصلا علت این که به اصفهانی ها میگن خسیس برمیگرده به همون دوره که همه هیزم دادن و اصفهانی ها ندادن:))
واسه همینه ما به خساستمون افتخار میکنیم و کلی جوک واسش میسازیم :)))))

پاسخ :

عه اگه از رو خساست هیزم ندادین که فضلیت نداره خواهر من باید ازرو بصیرت نمیدادین:)))
حالا واقعا خسیسین؟گمون نکنم
البته من یه خاطره دارم تو دانشگاهمون یه اصفهانی بود چند ترم از من پایین تر اومد گفت کتاب فلانو داری کفتم آره نزدیک بود ذوق مرگ شه که نمیخواد بره پول کتاب بده:))))
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۳۸
اصلا اصفهانیا معتقدن روز دحوالارض
زمین از تخت فولاد اصفهان گسترش پیدا کرده


مطمئنی سرکاری نبوده اون تماس؟ :))))

پاسخ :

نه بابا:))
من فکر میکردم شما اصفهانی هستین؟نیستین؟

چرا سرکاری؟مگه آزار دارن؟
گفت همین الان بیا اداره طرح گفتم نمیتونم گفت پس هرچه زودتر بیای
بال بال میزنن برا جذب من:))

عرفان ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۴۶
وی مشهدی است.

پاسخ :

وی یه جورایی همشهری است
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۵۴
از اطرافیان کیا خبر دارن که ثبت نام کردی؟

شاید کار اونهاست :)
شایدم اسمت واسه اون کارمندی که باید زنگ بزنه آشنا بوده و زود زنگ زده.

پاسخ :

 پدر و مادر عزیزم ...
آخه من اصلا اینجا نبودم که اسمم آشنا باشه دانشگاهمم یه جا دیگه بوده
بعدم اگر آشنا بودم نمیگفت آشنایی؟
اصفهانی نبودین؟
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۷
نمیگم 😎

پاسخ :

:|
خب 
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۸
بی بی 🙄

پاسخ :

؟
اقلیما ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۴۰
انگار دقت نکردی دخترم
گفتم چون هیزم ندادن از لجشون گفتن اصفهانی ها خسیسن:))
وگرنه اصفهانی ها اعلام کردند ما در سوزاندن ابراهیم شریک نمیشیم...

عاقا ریخت و پاشهایی که اصفهانیا دارن هیچ جای ایران نیست
اینقدر که داد شهاب مرادی در اومده بود که چرا اینقدر مخصوصا موقع جهیزیه دادن خرج اضافه میکنن,:))

پاسخ :

نخیرمادر جان شما گفتی به این علت به اصفهانی ها میگن خسیس و ما بهش افتخار میکنیم و براش جوک میگیم:))
البته من این حرفایی که راجع به شهر های مختلف میزنن قبول ندارم

نوچ نوچ پس ریخت و پاشم دارین؟عجب؟
منکه اصفهانی نیستم ولی اصفهانی ها رو دوست دارم
امام خمینی:من ورزشکار نیستم ولی ورزشکارارو دوست دارم
عرفان ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۰۷
چه خوب... سلام همشهری.😊

پاسخ :

سلام علیکم
مردی بنام شقایق ...
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۵۳
سلام

اصفهان و حومه=ایران

پاسخ :

سلام علیک
نه بابا
چییییی میگین؟
ریحانه
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۴۳
الهی شکر. بهترین کار ممکن. پاشو برو طرح یخده به خلق الله کمک کن تا اینکه هی بشینی پا این موبایلت! پاشو برو.
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. د پ پاشو دیگه

پاسخ :

باشه باشه پاشیدم
البته یه مانعی هست دعا کن رفع بشه:)
اصفهونی کی بودی تو:)))
آشنای بی نشان
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۶
اصلا برای چی شما اومدید تو بیان که سروبس وبلاگنویسی ما اصفهانیاست؟
برید تو‌ سرویس وبلاگنویسی خودتون بازی کنید و الا سری بعدی توپتون رو پاره میکنم

پاسخ :

نه به خشونت علیه سایر استان ها
بذارین ماهم این وسط واسه خودمون بچرخیم(مظلوم نمایی)

آشنای بی نشان
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۲
حالا که انقدر مظلوم هستید اشکالی نداره بازی کنید ولی زیاذ سر و صدا نکنید ما اینجا مریض داریم

پاسخ :

عه نه مثل اینکه خط و نشون میکشین
جا داره اون روی بچه محله امام رضاروهم نشون بدم
اصن اینجا باس ماس 
اردیبهشت ..
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۳۸
سلام 
ان شاء الله هر چی خیره گلی

پاسخ :

سلام علیک عزیزم
ان شاالله خیلی ممنور:)
yasna sadat
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۵۶
بله بله:))

مفیوضاتمان نوش جانتان:دی

خوب شد اینجا بقیه هم استانیا رو شناختم:)

پاسخ :

:))
اووو هنو خیلیاشون افتخار ندادن اینجا نظر بزارن
زیادین ماشاالله...

یا زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۱۴
خـــــــب....میبینم که درباره اصفااااان حرف میزنین؟؟خخخخ
اینکه میگن اصفهانیا خسیسن من شنیدم که میگن نزدیکای اصفهان یه کاروانسرا بوده که به طور رایگان از همه پذیرایی میکرده و وقتی قحطی میاد ازون به بعد هزینش رو میگرفتن که ازون به بعد همه میگفتن اصفهانیا خسیسن....

پاسخ :

بهله کم کم دادن اصفهانی ها نمایان میشن:)
 دلم میخواد به اصفهان برگردم دلم تنگ شد :(
گویا روایات متعددی برای این موضوع هست:))
یا زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۱۶
یه بار رفته بودیم آبادان بعد من داشتم حرف میزدم یه پسر آبادانیه گفت اصفهانی هستین؟
گفتم بـــله و اینا بعد نمیدونم چیشد گفتم اصفهان نصف جهـــان:) آبادانیه گفت:آبادان کل جهـــــــــان:ا
کلا رومو کم کرد:ا

پاسخ :

:)) بلاخره هر کی رو وطنش ارق داره 
عصن مشهد کل کهکشان(چقدم بی قافیه)
فکر کن من مشدی غلیظ حرف میزدم یکی اومد گفت اصفهانی هستین؟
یعنی یه جوری من هر جا میرم باید به اصفهان وصل شم
یا زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۲۷
اصــــفهـــــان رو که تا بنگری بــــهشت ثــــانــــی
بـــه زنده رووووودش سلامی ز چشم مــــــا رســــانی
ببر از وفـــا کنــــــار جلفا به گل چهرگان ســـــلام ما را
شـــــهر پر شکوه قـــــصر چلستون کـــــن گذر بــــه چارباغش...
خخخخخخ!!!:)))))

پاسخ :

ببین اصفهان هرچی هم خوب و با صفا باشه به مشهد که نمیرسه:))))
جایی که آسمان به زمین وصل می شود 
 جایی که بین عالم و آدم زبانزد است
 هر جا دلی شکست به این جا بیاورید
 این جا بهشت شهر خدا شهر مشهد است  
لوسی می
۰۱ خرداد ۹۸ , ۰۲:۲۳
اقلیما جان این ماجراهای بی سند رو با زبون روزه نگیم بهتره و اگه اصرار داری که سند داره بگو نقل شده! وگرنه به زعم ما سند نداره :دی
حتی برای حدیث معتبری چون حدیث کساء هم میگن بگید نقل شده...
والا حضرت ابراهیم در حق مکه از همه بیشتر دعا کرد. چی شد آخرش؟!
حالا نمیخوام بگم الکیه ولی خب سندش خیلی مبهم و رو هواست.
در هر حال من اگه یه روز جای دیگری بخوام زندگی کنم نجف آباد اصفهان از گزینه‌های جدیمه  ^_^
کارت هم مبارک :)
و با حرف جناب میم میم متاسفانه موافقم :((

پاسخ :

بلاخره روایتی در این زمینه بوده و من از سخنران معروفی مثل آقای کافی شنیدم چون معتبر نیست نقلش اشکال داره؟کلا سوال برام پیش اومد نقل های اینچنینی اشکال داره؟
+نجف آبا  ویژگی خاصی داره؟
+ممنون عزیزم ولی هنوز معلوم نیست برم
+:((یعنی هنو سرکار نرفته کلا ناامید شدیم
لوسی می
۰۱ خرداد ۹۸ , ۰۸:۴۱
نه چون ماه رمضونه و دروغ بستن به خدا و پیامبران از مبطلات روزه است از باب احتیاط گفتم.
میگن بگید اینطور نقل شده، اینطور روایت شده، که خدای نکرده مبطل روزه نباشه. چون داریم در مورد فعلِ پیامبر خدا صحبت میکنیم.
مثلا فتوای آقای سیستانی: مسأله ۱۵۷۶ ـ اگر بخواهد خبری را که دلیلی بر حجیت او ندارد و نمیداند راست است یا دروغ نقل کند ـ بنا بر احتیاط واجب ـ باید به نحو نقل بگوید، و آن را به پیامبران و ائمه علیهم السلام مستقیماً نسبت ندهد.

استفتای رهبری:
۱۴۶. آیا حدیث شریف کساء را که از حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نقل شده، حدیث معتبرى مى‌‏دانید؟ آیا نسبت ‌دادن آن در حالت روزه به حضرت زهراى مرضیه (سلام الله علیها) جایز است؟
ج) اگر نسبت دادن آن به‌صورت حکایت و نقل از کتاب‌هایى باشد که آن را نقل کرده‌‏اند، اشکال ندارد.

نجف‌آباد از پاک‌ترین و معنوی‌ترین شهرهای ایرانه، به لحاظ وجود آدمهای مومن :)
نههه نگران نباش بیشتر شوخی بود. ولی کلا پول که دست آدم میرسه فرت خرج میشه!

پاسخ :

ینی انقد باید دقیق صحبت کرد؟
نمیدونستم.
دست گلت درد نکنه بابت فتواها

حججی ها داره:)
نهههه نگران نیستم شوخی کردم اصلا پول میخوام چیکار:)
یا زهرا
۰۱ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۸
مشهد که عشقـــــه...:)))

پاسخ :

بلهههههه 
مشهد بهشته...
یا زهرا
۰۲ خرداد ۹۸ , ۲۳:۳۱
مرسی قافیه....خخخ!

پاسخ :

قربان شما:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan