اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

🧡💚💙❤

بسم الله الرحمن الرحیم

باید مرا گلیم مسیر نگار کرد

 زیر قدوم فاطمی‌ات خاکسار کرد 

 مهر تو را بهشت بخواهد نمی‌دهم

 در ماجرای عشق نباید قمار کرد

مگر میشود مولایی چون شما داشت و غصه خورد؟؟؟

  امشب اگر نگات هوای قَرَن کند

امید می رود که نگاهی به من کند 

 زیبنده است بال و پر صد فرشته را

 زهرا ببافد و تن تو پیرهن کند 

 کُشتی بگیر پیش همه با برادرت

 شاید کسی بیاید و جانم حسن کند!

آقا جان فدای دست کریمانه ی شما همه هستی من

چرا غلام نداری ؟ 

مگر که ما مردیم 

 نشسته ایم ببینیم انتخابت را  

کلی کار دارم میخوام کیک تولد درست کنم فرنی و ...درست کنم قبل افطار میریم باغ و من باید همه کارامو ردیف کنم امشب شب مهمیه (عکس هارو اگر شد همینجا بارگذاری میکنم)

+ازین به بعد میخوام از نزدیکانم کسی صدام زد بگم جانم؟خیلی حس خوبی در دوطرف ایجاد میشه

#مهربان باشیم

+اوستا کریم من اسماعیل به اون مهمی رو ذبح کردم دیگه نگفتم هی اسماعیل ردیف کن من ذبح کنم آخه به توان منم نیگا کن :)))

+تولده عید شما مبارک:))

۱۵:۱۰
اقلیما ...
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۱۹
من یه همچین شبی مادر شدم
تولد امام حسن علیه السلام برام خیلی عزیزه
حسنی ام ،حسنی⁦^_^⁩

پاسخ :

عزییییییزم
مقام مادری در شب مولود کریم بس مبارک است
حسنی ام حسنی :)
میم میم
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۲۳
عید شما هم مبارک/.
حدودا 20 و یکی دو سال پیش که شاگردیِ یه نقاشِ ساختمونو میکردم(خدارحمتش کنه) تو یه روستا رفته بودیم و مشغول بودیم که خانمِ صاحبخونه اومد صدام زد که مثلا بریم صبحونه بخوریم. صدا زد و گفت: آقا مهدی! برگشتم گفتم جانم.
فرداش که رفتیم سرِ کار شوهرش میخواست منو بکشه. (جدیا) چرا به زن من گفتی  جان؟ اوستام میگفت بابا این به همه میگه. گفت غلط کرده. به زن مردم که نباید بگه.:))
دیگه نرفتم اونجا تا خونه ی بعدی کارش شروع شد.
حواسّت جمع باشه

پاسخ :

موتوشکرم
خوب کاری کردن...:))چه معنی داره!
ینی واقعا شما فکر کردید منظور من از هر کی هرکیه؟؟
ینی واقعا فکر کردید به همه میگم جانم؟؟
آقای بیدل
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۲۸
عشقتون پایدار ...

+ با خانم دلدار تا الآنش به این نتیجه رسیدیم که اگه دوباره پسر دار شدیم اسمش رو بذاریم " محمد حسن " به یاد مولای کرامت ...

پاسخ :

بسیار سپاس
+خیلی هم عالی خیلی هم قشنگ ان شاالله به زودی:)
+بابای بچه های من اگر به حرف من کنه و حرف من براش خریدنی باشه اسم پسرام اگه خدا بده:
حسین
حسن یا مجتبی
رضا یا رئوف
میم میم
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۵۰
کلا هیچ فکری نکردم. گفتم که حواست جمع باشه:))

پاسخ :

حواسم جمعه جمعه خیالتون راحت:)
میم میم
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۵۵
;-)
اصلا نمیدونم چرا باهات گپ میزنم حس میکنم با یه فرشته حرف میزنم. به خودت غرّه نشیا
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۵۸
بی بی

پاسخ :

:|
بلی؟
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۰۳
عیدت مبارک بی بی 🌺 🌻 🌹 🌷

پاسخ :

ممنونم و برشما نیز ان شاالله مبارک
مردی بنام شقایق ...
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۱۷
سلام

تبریک عید

کریم... اونیه که... کاری بجز... جود و کرم نداره...

پاسخ :

سلام علیک
تبریک همچنین
کریم اونیه که ازش نخوای هم بهت میده
پیاله و دست خالی رو پر میکنه
حتی اگه گدا تنبل باشه
yasna sadat
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۵۳
نبریک  میگم:)

پاسخ :

مچکرم:)
ان شاالله عیدی بگیری
فرشته ی روی زمین
۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۴۳
دخترِ بی بی ؟   : )

عیدت مبارک🌸

پاسخ :

جااانم:)
عید شمام مبارکککک❤

سالار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۴۴
سلام.
عید جد بزرگوار مبارک باد...
 به این بیت از مولانا گوش فرا ده:

خُنُک آن قِماربازی که بباخت آنچه بودش
بِنمانـــــــــــدهیچش الّا هوس قِمار دیگر

پاسخ :

سلام علیک
خیلی ممنون برشماهم مبارک باشه

گوش فرادادم:)
یا زهرا
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۰۲
کاش یه روزی بیاد خادم امام حسن بشیم...
پیاده بریم تا حرمشون
توی صحن و سراشون بشینیم و باهاشون درد و دل کنیم
کبوترا دور گنبد طلاشون بچرخن و...

پاسخ :

فدای اون کریمی بشم که خودش حرم نداره
یه مدینه یه بقیعو یه امامی که حرم نداره
میاد اون روز ان شاالله..‌
حسنی ام حسنی ام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan