اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

هر چه بادا باد اما عشق باد

بسم الله الرحمن الرحیم

بنا را براین میگذارم که این آخرین ماه رمضان عمرم باشد

غم تمام شدنش آنقدر عمیق است که خواب را از چشمانم ربوده ...با اینکه خواب را هم عبادت محسوب میکند اجباری میخواهد مقربم کند...

خدای بینظیریست دیگر چیکارکند؟چطور به زور بغلم کند؟

دلم ازهمین الان برای این شهر تنگ میشود برای این ضیافتی که نظیر ندارد...

اضطراب از دست دادن و بهرمند نشدن دارم...

انگار هنوز مناجات شعبانیه در خونم جریان دارد

الهی فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِیناً لَکَ مُتَضَرِّعاً إِلَیْکَ

                                                                        ***

مولای مهربان تر از مادرم میخواستم نوع مصاحبت با شما راتغییر دهم بخندم و سرشار باشم و ...

اما انگار این عادت دیرینه بعد از زار زدن در دامنت و آرامش آغوشت و دست نوازشت بعد از چشم های بارانی بسی میچسبد و من را شدید محتاج و دلتنگ کرده...

پس میبارم میبارم ازدوری ات از محرومیت دامانت از میهمانی بدون حرمت...

این ها نارضایتی نیست کار دل تنگ است آقاجان

فقط اگر شب های قدر هم دور ازتو باشم چه کنم؟آنجاست که دیگر باید برای دلم رخت عزا به تن کنم

مریض بستر عشقم، شفا نمی خواهم

 که مرهم دلم از نسخه و دوای رضاست

                                                                        ***

به وقت یکم رمضان کتاب شهر خدا راکلید میزنم به توکل نام اعظمش...



                                                                         ***

خدایا ضیافت بدون صاحبمان صفایی ندارد

اللهم عجل لولیک الفرج

۰۶:۰۹
محمد برزین
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۳۳
سلام 
سحرهاتون پر بار

پاسخ :

سلام علیکم 
ماه رمضونتون پرتوشه
سالار سپهری
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۵۰
مبارک باشد انشااله

پاسخ :

ومتبرک برای شما ان شاالله
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۶
سلام
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم

لطفا ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید
:)

پاسخ :

سلام علیکم
ومتبرک برای شما
و محتاج دعاییم
وهمچنین شما دعا کنید برای ما
آقای بیدل
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۲۷
نایب الزیاره هستم ،
سحر های تنهایی تون پر باشه از خدا ...

پاسخ :

خییییییلی بسیار ممنونم
جای مارو خالی کنین...
روزه و نافله و ذکر و دعاهای سحر
 من چه کردم به من این قدر لیاقت داده  
همینکه راهمون داده به شهرش یعنی دوستمون داره و یادش رو در دلهامون زنده کرده
کاش قدر بدونیم و غافل نشیم
ریحانه
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۵
من میخوام اسمت رو بزارم حاج خانوم نق نقو :)))

بنا رو بر ابن میزاری که اخرین ماه رمضونت هست و در نتیجه گریه میکنی از دلتنگی و این حرفا؟ خود آزاری داری دختر؟ :))؟؟؟

پاسخ :

:))
باور کن این حرف من نیست در روایات این رو داریم
حتی برای نماز هم میگن فکر کن این آخرین نمازته
برای چی؟
برای اینکه اگر واقعا اینطور فکر کنیم حواسمون جمع میشه غفلت نمیکنیم
به قول استاد پناهیان از یک ماه رمضون میتونیم به اندازه یک عمر بهره ببریم چه برسه به یک سال
سوته دلان
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۰
السَّلاَمُ عَلَیْکَ
یَـا أکْرَمَ مَصْحُـوب مِنَ الاوْقَاتِ 
وَ یَا خَیْرَ شَهْر فِی الایَّامِ وَالسَّاعَاتِ...

ان‌شاءالله که عمرمون قد بده برای درک این ماه و از ثانیه به ثانیه‌ش استفاده ببریم...

پاسخ :

چه زیباست تعبیر امام
 خداحافظ‌ ای ماهی که وقتهای خوبی را با هم رفیق بودیم با دقیقه هایت مصاحبت داشتیم دقیقه‌های خوبی را با او رفیق شده بودیم.
ان شاالله بهره ای به انداره یک عمر ببریم...
سوته دلان
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۲۸
حالا برا خداحافظی زوده یکم!! :))

پاسخ :

خب شما اومدی دعای وداع امام سجاد گذاشتی!!:))
میتونیم السلام رو سلام درنظر بگیریم نه خدافظ 
سوته دلان
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۳۲
معروف به وداع هست ولی اینی که من گذاشتم فراز سلام بود... :))

پاسخ :

آخه فکر کنم السلام رو میشه هردو معنی کرد چون هنگام خدافظی هم ازین تعبیر استفاده میکنیم
 من یه جا معنیش رو خداحافظ هم دیدم 
ولی همون سلام:))
ریحانه
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۳۹
اخه تو خود ازاری میکنی. خوب نمیشه فکر کنی اخرین هست و از ته دل شاد باشی و بخندی که داری تجربش میکنی؟

چقدر غم داری تو دختر!
ته ته ته دلت فکر میکنی با گریه بیشتر به خدا نزدیک میشی تا شادی؟

چه وضعشه. هر جا باشی غم داری که چرا موهبت یک جا و یک زمان دیگه رو از دست دادی! 

چرا آیا؟

پاسخ :

اتفاقا خیلی شادم خییییلی و اگر اشکی باشه از جنس فرحه بعد از اشک یک شادی و حال خوشی دست میده که هیچ خنده و پایکوبی جای اون رو نمیگیره
در روانشناسی هم داریم که اشک انواعی داره یک نوعش آدم رو فرسوده میکنه یک نوعش باعث تخلیه میشه یک نوعش باعث شادی میشه و اشک بر اهل بیت و اشک در مناجات همونیه که بمب انرژیه همونیه که آرزوی مشتاقانه همونیه که امام سجاد هنگام دعا برسجاده میریخت اصلا گریه با شادی منافات نداره 
اگر متدینین واقعی رو ببینی سرشار از آرامش و شادی اند در حالی که نیمه های شب بلند میشن و اشک میریزن بله اشک و اشک نعمتی است که باید بهش هدف داد 
باز هم میگم اینکه میگم استرس از دست دادن دارم از گرفتگی نیست از غم نیست از اینه که به خودم یادآوری کنم و نهیب بزنم غافل نشم فراموش نکنم که فرصت ها چون ابر درگذرند مبادا دست خالی ازین شهر برم و ...
تو به غم های دنیاییم نگاه نکن که اگر نزدیک میبودم به خدا اون ها اصلا غم نبود چون آسانی دراین دنیا وجود نداره زرنگ اونیه که اراین مشکلات برای خودش پله صعود بسازه
سوته دلان
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۴۳
اصلا ما که بلد نیستیم...
همونکه مد نظر امام سجاد :)

پاسخ :

باشه:)
زیاد فرقی هم نداره مهم مضمون فرازه 
رفاقت و...
سوره کوثر
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۱۵
چه حال خوبی.

لطفا شریک کنید همسنگران رو در هر مناجات و دعا.


یازهرا س

پاسخ :

اگر قابل باشیم دعا گوییم
یاعلی ع
یازهرا س
سجاد عبدی
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۰
سلام رمضان مبارک
التماس دعا

پاسخ :

سلام علیکم
ضیافت اجباری الهی بر شما هم تبریک
محتاجیم
بق بقو
۱۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۵۴
میشه برای منم دعا کنید !؟!

پاسخ :

بهله میشه:)
وشما نیز لطفا...
بق بقو
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۴:۲۷
حتماً
سلاله زهرا (س)
:)

پاسخ :

موتوشکرم بق بقو جان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan